БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Модератор: bum_bum
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Браво на Ванката, много добре
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Супер,наказвайте наред!С какъв притискател карате?
А какво става с онова Оранжавото извращение
А какво става с онова Оранжавото извращение
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Притискателя е усилен 240мм за М30/М5 . В комплект с керамичния диск ни казаха ,че държи 600nM . На оранжевото скоро ще му сменяме кутията . Искаме да участваме на драга в Сливен в май месец
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Нов голям радиатор за сивия туч , че взе да грее на летните дрифтове Колата вече е на 1.2 бара настройка и върви здраво .Лошото е че сега се е..а мамата на старта . На 1-ва и 2-ра като надуши бууста и превърта гумите и удря регулатор
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
nayden написа:Нов голям радиатор за сивия туч , че взе да грее на летните дрифтове Колата вече е на 1.2 бара настройка и върви здраво .Лошото е че сега се е..а мамата на старта . На 1-ва и 2-ра като надуши бууста и превърта гумите и удря регулатор
здравей колега, какъв радиатор си сложил точно? от 2.4тд или е36 м3? също с каква ел. перка си
Tux0 Ca !
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Радиатора е от Е34 тдс , но са рязани малко гредите за да влезне . Перката не знам от какво е , няква климатична около 34-36 см е .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
ТДС-овият радиятор е същият като М-ковият. И имайте в предвид че климатичните перки са много по слаби.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Същите са само на странични размери, иначе м-ковият е по-дебел=>по-голяма вместимост=>по-добър топлообмен.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Вземи радиятор от Е34 тдс и ги сравни пакDpy написа:Същите са само на странични размери, иначе м-ковият е по-дебел=>по-голяма вместимост=>по-добър топлообмен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
slavianko написа:ТДС-овият радиятор е същият като М-ковият. И имайте в предвид че климатичните перки са много по слаби.
Опел батка,една калиброва перка и работата спи...
п.п. тва за дебелината не го вярвам...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
ТДС-овият радиятор обаче от Е34 е едно към едно с М-ковият. И единственният по голям радиятор от гамата на БМВ е тоя от 850BULL3T написа:slavianko написа:ТДС-овият радиятор е същият като М-ковият. И имайте в предвид че климатичните перки са много по слаби.
п.п. тва за дебелината не го вярвам...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Ами незнам, ама и трите са с различни парт. номера. До сега не бях ровил за е34 тдс, интересното е, че на 525 тдс радиатора е по-тежък от м-ковият с кило и половина, а м-ковият с още толкова от на 325 тдс Излиза, че на 525 тдс даже е по-голям от м-ковият Поне на кила
с50
Radiator
17 11 2 227 281
A=550MM 1 4.960 kg / 10.935 lb
525 тдс
Radiator
17 11 2 244 542
A=650MM
Only with manual transmission 1 5.600 kg / 12.346 lb
325 тдс
Radiator
17 11 2 244 753
1 3.100 kg / 6.834 lb
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
На Е34-ката радиатора е много по-широк и няма нищо общо с Е36-цовите като цяло и в Е30 не влиза без рязане
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
На Е34 ТДС питата е 650x428x42 (7,7 кг), а на М5 е 610х438х40 (6,6 кг) - данните са от каталога на Nissens, но размерите отговарят на тези на оригиналните радиатори.
Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Тези данни за килограмите по-горе постнати от мен са от bmwfans и е по-вероятно е да е са за теглото на течността, което си е показателно за вместимостта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани