БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Модератор: bum_bum
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
drft написа:Пропуснах още един въпросчес Има ли идея в проекта Ви за съотношение в дължините на всмукателните колектори /вкл. и с тромпетите/ и изпускателния такъв. Ако да и ако не питам мноо какво е това съотношение щото гледам тропетите са ви марка .......... и викам си сигурно сте го мислили и това
А бе много ми станаха май въпросите, ама кат ми напира отвътре......
Вала комплект с пружини, кобилици или само вал и цената ако не е тайна /мое и на лични/
Предварително благодарско
Тромпетите са правени.Вала идва без пружини.И забравих да кажа че бубината на колата е електронна и не е оригиналната Тази е от ауди
autovan написа:KAMIKADZE написа:autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм
Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига
1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти незнам
Аз имах 1.6мм карам до 7200 оборота и :
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
С презацепване колата почва да не върви много - щом за казали отворени 5мм значи трябва да са толкова ако съм на теб ще отворя мотора и ще преправя буталата защото иначе ще го отвориш пак и може и да не се разминеш само с биелни лагери като мен
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
- autovan
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: хасково
- Кара: 535d
- Мечтае да кара: 535d
KAMIKADZE написа:autovan написа:KAMIKADZE написа:autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм
Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига
1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти незнам
Аз имах 1.6мм карам до 7200 оборота и :
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
С презацепване колата почва да не върви много - щом за казали отворени 5мм значи трябва да са толкова ако съм на теб ще отворя мотора и ще преправя буталата защото иначе ще го отвориш пак и може и да не се разминеш само с биелни лагери като мен
Като моделирахме буталата предвидихме луфт 1.5мм ,но като зацепихме ремъка се оказа че разпределителния вал изостава с половин зъб защото блока е свален 2мм. При певъртане на ръка не се усети упиране ,ама като запали леко започна да почуква . Сега ще направим раздвижна шаиба да си доидат белезите по местата и опирането ще изчезне,но във високите обороти кво ще стане
autovan написа:KAMIKADZE написа:autovan написа:KAMIKADZE написа:autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм
Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига
1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти незнам
Аз имах 1.6мм карам до 7200 оборота и :
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
С презацепване колата почва да не върви много - щом за казали отворени 5мм значи трябва да са толкова ако съм на теб ще отворя мотора и ще преправя буталата защото иначе ще го отвориш пак и може и да не се разминеш само с биелни лагери като мен
Като моделирахме буталата предвидихме луфт 1.5мм ,но като зацепихме ремъка се оказа че разпределителния вал изостава с половин зъб защото блока е свален 2мм. При певъртане на ръка не се усети упиране ,ама като запали леко започна да почуква . Сега ще направим раздвижна шаиба да си доидат белезите по местата и опирането ще изчезне,но във високите обороти кво ще стане
Ще стане минимум каквото и при мен ... аз извадих късмет и блокира на празен ход на светофара ...
distance between valve and piston 1.0mm (pref. 1.5mm). check 5-15° before TDC on exhaust, and after TDC on intake
това е с техните пружини с нормалните 1.5мм препоръчително 2.0мм 15 градуса преди горна мъртва на изпускателни и толкова след на всмукателни ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
"Shopdza", Питах те нещо си там на лични. Имам интерес за стария вал.....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
За сега стария вал няма да се продава иначе може да попитам дали немогат да ти изработят един като този
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
shopaza написа:За сега стария вал няма да се продава иначе може да попитам дали немогат да ти изработят един като този
Може да стене 288 градуса или греша? Оригиналния на какви градуси е ? И ако е възможна процедурата - по моя стария ли работят или си имат "заготовки"? Гърбиците стават еднакви нали? И-и-и.... не на последно място цифрата /цената/
Предварително благодарско
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
shopaza написа:имаш лс
И ти
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Колега как върви проекта? Споделяй тука да гледаме
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Снощи трябваше един комшия да дойде с едно Р8 да ги спуснеме ма нещо не се появи.Иначе сложихме новия вал раздвижното колело настройхме я и за сега е добре колата.Несме я тествали с нещо по така да видиме как върви още.Иначе ще има видео матерял скоро
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани