БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 02 Окт 2008, 23:49

Значи забравих да кажа за датчика на въздуха но гледам питал си и да има такъв датчик.А иначе за настройките има винт на дроселите който регулира празния ход Иначе си е с оригиналнич датчик за температурата на мотора А имаше запитване как са съединени дроселите това което се вижда на едната от снимките са огънати ламаринки който изпълняват синхронизирането им 8) Вярвам да съм отговорил на повечето въпроси

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: re

Мнение от krika » 03 Окт 2008, 0:51

slavianko написа:
krika написа:
slavianko написа:
S-stail написа:Mоже но трябва да се направи плениум над тях за
идващия от дебитормера въздух.
Какво да се направи??? :roll: :roll: :confused: :uups:
Кутия, която да обединява дроселите в един вход, от който дебитомера/мафа да си върши работата...ако смогне :roll:
Да ясно. А дали ще има значение какъв ще бъде обема на този въздухонаборник. По голям, по малък ???
Обемът и формата са от голямо значение за пълненето на мотора при различни режими, но то си е като наука тая работа...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 04 Окт 2008, 23:35

Днеска запалихме обаче чукаше и се оказа че от това дето сме свалили блока с 2 мм-а за да го направиме 2.7 и с новия разп.вал (308-309 CAT CAMS) и като напънеме оптяшката да опъне ремъка и се разминава белега с половин зъб на ролката на разпределителния вал и чука.Сега мислиме да завариме шайбата спрямо вала с половин зъб зада доиде в ред сичко или да направиме раздижно колело.Кой е по добрия варянт за мен лично е раздвижката защото там може да се попне финно после нещо ако има докато заравката после тряя пилене и тнт Та като се замисля раздижката е варянта и утре ще пратиме сигорно да направят една раздвижка до софия
BTW някой ко има раздвижно колело за БМВ нека свирка и да не се стиска

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Окт 2008, 9:04

А лифта между буталото и клапаните колко ви е?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 05 Окт 2008, 13:45

shopaza написа:Днеска запалихме обаче чукаше и се оказа че от това дето сме свалили блока с 2 мм-а за да го направиме 2.7 и с новия разп.вал (308-309 CAT CAMS) и като напънеме оптяшката да опъне ремъка и се разминава белега с половин зъб на ролката на разпределителния вал и чука.Сега мислиме да завариме шайбата спрямо вала с половин зъб зада доиде в ред сичко или да направиме раздижно колело.Кой е по добрия варянт за мен лично е раздвижката защото там може да се попне финно после нещо ако има докато заравката после тряя пилене и тнт Та като се замисля раздижката е варянта и утре ще пратиме сигорно да направят една раздвижка до софия
BTW някой ко има раздвижно колело за БМВ нека свирка и да не се стиска

За мен по-добре е с раздвижно колело.Обаче тая идея със заварката не ми харесва.Не е ли по-добре да пробиете нова дупка на зъбното колело срещуположно на старата и да завъртите зъбното колело на 180 градуса.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 05 Окт 2008, 20:19

Между буталото и клапаните има над 1мм

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Окт 2008, 20:35

А не трябва ли за този вал луфта да е повече?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Окт 2008, 20:52

autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм
Луничките на буталата не ги ли вдълбахте достатъчно?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 05 Окт 2008, 20:57

autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм


Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 05 Окт 2008, 21:01

Тва е че и при висока скорост при връщане на предавка кайша е раздеглив и ще трябва малко още луфт и за мен :roll: Тва го казаха спецялистите от перформънса.За мен има логика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 05 Окт 2008, 21:35

KAMIKADZE написа:
autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм


Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига

1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти :roll: незнам :roll: :?:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 05 Окт 2008, 21:45

Ванка здрасти ако можеш да драснеш лс колко си се охарчил за операцията няма да е лошо,а колкото до колегите тва бмв наказва клио спорт 200к.с. аз съм гледал клипчето :mhihi:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 06 Окт 2008, 15:26

Бравос приятелю :!: Аз имам още едно питанье - там из снимковия материал имаше една биелка снимана. Това ли е оригиналната биела на 320 ката бе баси и кефа.
Иначе това, че се е стигнало да изтракат клапаните по буталата :confused: Знаете сигурен съм , ма като решите въпроса ако стане без ново отваряне мернете една компресия в цилиндрите :confused: Дано и по водачите да няма щети, че не става ясно от снимките тях изшлайфали ли сте ги от портовете
Докато търсите тея фенските верно изпускателни колектори какви ръждилаци сте отказали? Дайте малко инфо за някой ръждилак на поносима цена за Е 30 323 ми треа.
Последна промяна drft на 06 Окт 2008, 15:56, променена общо 1 път
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 06 Окт 2008, 15:26

Пропуснах още един въпросчес :uups: Има ли идея в проекта Ви за съотношение в дължините на всмукателните колектори /вкл. и с тромпетите/ и изпускателния такъв. Ако да и ако не питам мноо какво е това съотношение щото гледам тропетите са ви марка .......... и викам си сигурно сте го мислили и това :roll:
А бе много ми станаха май въпросите, ама кат ми напира отвътре......
Вала комплект с пружини, кобилици или само вал и цената ако не е тайна /мое и на лични/
Предварително благодарско :!:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 06 Окт 2008, 17:13

remaka написа:Ванка здрасти ако можеш да драснеш лс колко си се охарчил за операцията няма да е лошо,


аз залагам на 5 цифрено число

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook