БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Модератор: bum_bum
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Значи забравих да кажа за датчика на въздуха но гледам питал си и да има такъв датчик.А иначе за настройките има винт на дроселите който регулира празния ход Иначе си е с оригиналнич датчик за температурата на мотора А имаше запитване как са съединени дроселите това което се вижда на едната от снимките са огънати ламаринки който изпълняват синхронизирането им Вярвам да съм отговорил на повечето въпроси
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: re
Обемът и формата са от голямо значение за пълненето на мотора при различни режими, но то си е като наука тая работа...slavianko написа:Да ясно. А дали ще има значение какъв ще бъде обема на този въздухонаборник. По голям, по малък ???krika написа:Кутия, която да обединява дроселите в един вход, от който дебитомера/мафа да си върши работата...ако смогнеslavianko написа:Какво да се направи???S-stail написа:Mоже но трябва да се направи плениум над тях за
идващия от дебитормера въздух.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Днеска запалихме обаче чукаше и се оказа че от това дето сме свалили блока с 2 мм-а за да го направиме 2.7 и с новия разп.вал (308-309 CAT CAMS) и като напънеме оптяшката да опъне ремъка и се разминава белега с половин зъб на ролката на разпределителния вал и чука.Сега мислиме да завариме шайбата спрямо вала с половин зъб зада доиде в ред сичко или да направиме раздижно колело.Кой е по добрия варянт за мен лично е раздвижката защото там може да се попне финно после нещо ако има докато заравката после тряя пилене и тнт Та като се замисля раздижката е варянта и утре ще пратиме сигорно да направят една раздвижка до софия
BTW някой ко има раздвижно колело за БМВ нека свирка и да не се стиска
BTW някой ко има раздвижно колело за БМВ нека свирка и да не се стиска
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
shopaza написа:Днеска запалихме обаче чукаше и се оказа че от това дето сме свалили блока с 2 мм-а за да го направиме 2.7 и с новия разп.вал (308-309 CAT CAMS) и като напънеме оптяшката да опъне ремъка и се разминава белега с половин зъб на ролката на разпределителния вал и чука.Сега мислиме да завариме шайбата спрямо вала с половин зъб зада доиде в ред сичко или да направиме раздижно колело.Кой е по добрия варянт за мен лично е раздвижката защото там може да се попне финно после нещо ако има докато заравката после тряя пилене и тнт Та като се замисля раздижката е варянта и утре ще пратиме сигорно да направят една раздвижка до софия
BTW някой ко има раздвижно колело за БМВ нека свирка и да не се стиска
За мен по-добре е с раздвижно колело.Обаче тая идея със заварката не ми харесва.Не е ли по-добре да пробиете нова дупка на зъбното колело срещуположно на старата и да завъртите зъбното колело на 180 градуса.
Megasquirt & Megaview user
- autovan
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: хасково
- Кара: 535d
- Мечтае да кара: 535d
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Тва е че и при висока скорост при връщане на предавка кайша е раздеглив и ще трябва малко още луфт и за мен Тва го казаха спецялистите от перформънса.За мен има логика
- autovan
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: хасково
- Кара: 535d
- Мечтае да кара: 535d
KAMIKADZE написа:autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм
Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига
1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти незнам
- remaka
- пияния майстор
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Ванка здрасти ако можеш да драснеш лс колко си се охарчил за операцията няма да е лошо,а колкото до колегите тва бмв наказва клио спорт 200к.с. аз съм гледал клипчето
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Бравос приятелю Аз имам още едно питанье - там из снимковия материал имаше една биелка снимана. Това ли е оригиналната биела на 320 ката бе баси и кефа.
Иначе това, че се е стигнало да изтракат клапаните по буталата Знаете сигурен съм , ма като решите въпроса ако стане без ново отваряне мернете една компресия в цилиндрите Дано и по водачите да няма щети, че не става ясно от снимките тях изшлайфали ли сте ги от портовете
Докато търсите тея фенските верно изпускателни колектори какви ръждилаци сте отказали? Дайте малко инфо за някой ръждилак на поносима цена за Е 30 323 ми треа.
Иначе това, че се е стигнало да изтракат клапаните по буталата Знаете сигурен съм , ма като решите въпроса ако стане без ново отваряне мернете една компресия в цилиндрите Дано и по водачите да няма щети, че не става ясно от снимките тях изшлайфали ли сте ги от портовете
Докато търсите тея фенските верно изпускателни колектори какви ръждилаци сте отказали? Дайте малко инфо за някой ръждилак на поносима цена за Е 30 323 ми треа.
Последна промяна drft на 06 Окт 2008, 15:56, променена общо 1 път
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Пропуснах още един въпросчес Има ли идея в проекта Ви за съотношение в дължините на всмукателните колектори /вкл. и с тромпетите/ и изпускателния такъв. Ако да и ако не питам мноо какво е това съотношение щото гледам тропетите са ви марка .......... и викам си сигурно сте го мислили и това
А бе много ми станаха май въпросите, ама кат ми напира отвътре......
Вала комплект с пружини, кобилици или само вал и цената ако не е тайна /мое и на лични/
Предварително благодарско
А бе много ми станаха май въпросите, ама кат ми напира отвътре......
Вала комплект с пружини, кобилици или само вал и цената ако не е тайна /мое и на лични/
Предварително благодарско
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
remaka написа:Ванка здрасти ако можеш да драснеш лс колко си се охарчил за операцията няма да е лошо,
аз залагам на 5 цифрено число
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани