БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН
Модератор: bum_bum
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
И аз така реших...евала за проектаautovan написа:krika написа:при 2.7л обем 45 дросели ще работят още по добре при тия бесни обороти дето го въртите тоя М20 и агресивен вал Или просто ви изпаднаха 3 броя 40мм карбовеautovan написа: дроселите са 40мм
Не можахме да намерим по големи
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- 33k
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: .....
- Мечтае да кара: X6M
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Колега тея дросели от колко ви стъпиха да се направят от карбове ?
стандартно еку дали ще се справи при такава интервенция с такива дросели (с един ред дюзи)
стандартно еку дали ще се справи при такава интервенция с такива дросели (с един ред дюзи)
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Какво да се направи???S-stail написа:Mоже но трябва да се направи плениум над тях за
идващия от дебитормера въздух.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: re
Кутия, която да обединява дроселите в един вход, от който дебитомера/мафа да си върши работата...ако смогнеslavianko написа:Какво да се направи???S-stail написа:Mоже но трябва да се направи плениум над тях за
идващия от дебитормера въздух.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- _BmW_™
- Шами
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
В интерес на истината Аз карах без дебитомер около месец и колата си се движеше доста добре само дето в ниските обороти имаше някакво зачудване и неможеше да се кара леко
Но това дали неможе да се компенсира по някакъв начин с препрограмиране на Еку-то и да си карам без дебитомер пак
Но това дали неможе да се компенсира по някакъв начин с препрограмиране на Еку-то и да си карам без дебитомер пак
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Да ясно. А дали ще има значение какъв ще бъде обема на този въздухонаборник. По голям, по малък ???krika написа:Кутия, която да обединява дроселите в един вход, от който дебитомера/мафа да си върши работата...ако смогнеslavianko написа:Какво да се направи???S-stail написа:Mоже но трябва да се направи плениум над тях за
идващия от дебитормера въздух.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Супер проект наистина изпускателите са много яки искам такива ама за М30,че моите само загрозяват
само по ТПС ли го управлява МС-а или има други датчици за въздух-а температура/МАП ? Колко излиза шлайф + порт на главата и евентуално нови клапани ? Също за разпределителен вал колко пари идва грубо ?
само по ТПС ли го управлява МС-а или има други датчици за въздух-а температура/МАП ? Колко излиза шлайф + порт на главата и евентуално нови клапани ? Също за разпределителен вал колко пари идва грубо ?
Последна промяна AcOrP на 02 Окт 2008, 15:56, променена общо 1 път
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Значи и да ти кавеме няма да приемат поръчката мога да приказвам ако се съберете поне 2-ма да пратиме.За вала е около 800 лева грубо казано.Да само през ТПС-а се взима инфомацич то не виждам от каде другаде може да се взима при този му варянт.
Мисля,че може и температура на въздуха да се взима но незнам дали има смисъл.Как се осигурява празен ход на такъв сет-ъп разчита се на не напълно затворени дросели и леко вдигнати обороти ? Извинявам се за глупавите въпроси но ми е интересно,чета за МС-а,че има сериозни трудности при настройката на празния ход при 1 дросел а за 6 даже не мога да си го представя как може да се контролира през МС-а освен ако няма електронно управление на дроселите.shopaza написа:Значи и да ти кавеме няма да приемат поръчката мога да приказвам ако се съберете поне 2-ма да пратиме.За вала е около 800 лева грубо казано.Да само през ТПС-а се взима инфомация то не виждам от каде другаде може да се взима при този му вариант.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани