БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от nParMaTuK » 13 Юли 2010, 0:10

A тия 400сс инжектори на какво дюти са на 1 бар? И на какво налягане на горивото :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от BULL3T » 13 Юли 2010, 1:48

nParMaTuK написа:A тия 400сс инжектори на какво дюти са на 1 бар? И на какво налягане на горивото :D


Това ми е интересно и на мен,а не са ли ти слабички тия 400 кубикови инжектори?Смисъл няма ли да е по-добре 750 кубика?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от slavianko » 13 Юли 2010, 8:13

BULL3T написа:
nParMaTuK написа:A тия 400сс инжектори на какво дюти са на 1 бар? И на какво налягане на горивото :D


Това ми е интересно и на мен,а не са ли ти слабички тия 400 кубикови инжектори?Смисъл няма ли да е по-добре 750 кубика?
Аз в момента съм с два реда по 190cc на 1 бар и инжекторите имат още запас.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от nayden » 13 Юли 2010, 19:27

nParMaTuK написа:A тия 400сс инжектори на какво дюти са на 1 бар? И на какво налягане на горивото :D


Последно налягането е 1.2 бара и към 6000 оборота дютито стига 90% , на 1 бар до 6500 rpm е добре при смеси 11.5 с тия дюзи . Базовото налягане на горивото е 3 бара.

BULL3T написа:Това ми е интересно и на мен,а не са ли ти слабички тия 400 кубикови инжектори?Смисъл няма ли да е по-добре 750 кубика?


Търсените коне са около 350 , и според мен 6х400 трябва да стигат . Друг е въпроса, че си позволяваме по високи налягания :mhihi: . Пък и без туй на турбото му дават 420 коня капацитет . 750 кубика щяха да дойдат екстра на колата :)

Ето една кола дето правиме и 700 кубика дюзи и умалеха :kuku:
http://tnmotorsport.snimka.bg/automobil ... 0581.all.3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от bum_bum » 13 Юли 2010, 19:51

:shock: все бях виждал изродии ама тва оранжевото е баси психопатската кола
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от Делян » 13 Юли 2010, 20:09

Oранжевото е брутално! Пуснете няккъв клип с него ако може.
Последна промяна Делян на 13 Юли 2010, 22:58, променена общо 1 път


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от Делян » 13 Юли 2010, 22:29

Хич не им е лесно на буталата :mhihi: .Евала много добра.И да ги понатупате лошо,че срамота в БГ най-бърз да е голф и то 2-ка :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от BULL3T » 13 Юли 2010, 22:53

Абе кви сте вие бе? Направо ми скрихте шапката с тва оранжевото!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от slavianko » 14 Юли 2010, 0:25

Колко килограма е това ??? Щото гледам е орязано до неузнаваемост и няма как да не върви просто а и особенно на 1.5 бара.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от nayden » 14 Юли 2010, 8:55

8) Към 800 кг. е теглото . Подготвяме я за драг , но счупи скоростите преди Лесново и не можахме да участваме .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от slavianko » 14 Юли 2010, 17:04

nayden написа:Към 800 кг. е теглото
:shock: Браво :yes: добре сте я орязали да я докарате до 800кг. Сега съм на тая вална и знам че не е лесно да олекне толкова
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от nayden » 24 Фев 2011, 21:33

Малко да раздвижа темата ,че хвана прах :)

Сменихме чугуна на турбото за да надуваме още ,но в крайна сметка оставихме на 0.8бар щото взе да изтърва съединителя .

A/R 0.64 --> A/R 1.0

Изображение

В това състояние имаше интересни стартове с участието на драгджии от Гърция .
Старт с поло на гръцки драгаджия 1.8 турбо

http://www.youtube.com/watch?v=9YaHvZMKRws

http://www.youtube.com/watch?v=nNxEPs06X9I

Тука старт с Тойота . Собственика каза че е 450 коня и давала 12 сек. на 400 метра и 4 сек. 0-100 :roll: Веднага му беше казано ,че това време може да го даде в Гърция ,а не и тука :lol: Ето какво стана , а БМВ-то дава 5.1 сек. 0-100 :)
http://www.youtube.com/watch?v=Bc2btP-rN5o

След няколко дни свалихме съединителя щото много взе да буксува . Оказа се ,че тотално е осран .

Изображение

нова керамика и усилен притискател за М5 240мм

Изображение

Изображение

Да се стегнем както си трябва , че гърците искат реванш - няма да се излагане я !!! :D
Така се реши проблема със съединителя .
Оказа се ,че нещо им е станало на пружините на клапаните и увисваха на около 5500-6000rpm и колата спираше да върви . Предполага се ,че е следствие на карането им с вал с голям лифт(това когато беше атмосферна) и са омекнали . Сменихме ги и всичко стана ОК. Тествахме колата - даде кръгло 13.00 на 400м на 0.8 bar boost

Последно време се запалихме много по дрифта и се учим да караме редовно . Монтирахме на колата хидравлична ръчна D2
Изображение

Една снимка на турбото след 15 минути яко газ на картинг пистата в Хасково на дрифт :lalala:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от Делян » 24 Фев 2011, 21:44

Всеки драгаджия, рано или късно стига до истината - дрифта :D :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Мнение от nayden » 04 Мар 2011, 19:18


ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook