M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
Модератор: bum_bum
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
DirtySouth написа:И на мене ми трябва много Иначе това не го прави вятъра ,а некадърни майстори невиждам на снимката отсечка поне 10 метра без нито една бетонна колона само с онови нестава
Те ке го оправят споко, не са като тука
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
лека полека напредваме. интериора е почти готов - махнахме шумо изолацията по ламарините. кабелите са подредени. благодарение на www.drvanos.com си имаме преработен ванос, който не би трябвало да трака вече + зъбните колела на валовете са покрити с някакъв материал, който намалява триенето (съответно износването и загубите). чакаме да направим капака на главата в някакви по-привлекателни цветове (че сега е ронещо се златисто-сиво), а как изглежда двигателя е доста важно. сменихме обтегачите и горната верига с едното. долния обтегач е новия хиравличен дизайн. след това трябва да оправим бомбето на задния амортисьор.
старата втора кола почнахме да я разглозгваме и скоро ще сложим спортния волан и седалки в м3-то.
старата втора кола почнахме да я разглозгваме и скоро ще сложим спортния волан и седалки в м3-то.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тия и преди съм ги гледал ама нещо ми мяза на шарлатанщина цялата работа. Предполагам сте взели Stage II кит. Това е капака на ваноса+зъбните колела и гарнитурата, без вериги, обтегачи и т.н.. така ли?
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
това за ваноса е мн интересно
странното е че на мойта не тропа а слушах други и при тях си тракаше както при м50
при мен да не би да не бачка нещо или да съм пък късметлия
странното е че на мойта не тропа а слушах други и при тях си тракаше както при м50
при мен да не би да не бачка нещо или да съм пък късметлия
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
bum_bum написа:Тия и преди съм ги гледал ама нещо ми мяза на шарлатанщина цялата работа. Предполагам сте взели Stage II кит. Това е капака на ваноса+зъбните колела и гарнитурата, без вериги, обтегачи и т.н.. така ли?
честно казано не виждам кое е шарлатанското. на сайта човека си е описал какво прави. като цяло в нет-а отзивите са добри. като запалим и аз ще пиша. той отговаря на мейли доста бързо и отговорно, така че можеш да го питаш ако имаш въпроси. не знам в бг колко струва нов ванос/ремонтен комплект - може би не си заслужава. ние сме със стейдж2+нови обтегачи+горната верига.
работата продължава. разкарахме всичките механизми от шибидаха и сега сме хванали металната плочка с едни скоби за самия таван и черен силикон по ръба да не тече. може би 10кг от най-високата част на колата свалихме - доста важно за намалянето на накланянето в завой - за това и цлс-а е с карбонов покрив.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
така... леко напредваме. най-после ни дойде капака на главата. изчистен и го боядисахме в сребърно. не е лош резултата
и за тези, които питаха, какво правим по принцип няколко снимки от миналата година. и една последна снимка как погребваме колите си
по темата:
represent...
road america
конкуренцията
texas world speedway в мокрото
at the strip
carolina motorsports park
Oak Tree@VIR
Ariel Atom@VIR
всички заедно
и едно бмв... да не е без хич Dinan M5
като не си харесваш колата... удави я:
и за тези, които питаха, какво правим по принцип няколко снимки от миналата година. и една последна снимка как погребваме колите си
по темата:
represent...
road america
конкуренцията
texas world speedway в мокрото
at the strip
carolina motorsports park
Oak Tree@VIR
Ariel Atom@VIR
всички заедно
и едно бмв... да не е без хич Dinan M5
като не си харесваш колата... удави я:
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Ariel-a не участваше. Това е "завода" или по-скоро мястото където ги сглобяват в Щатите. Честно казано идеят за 7000мили за 9дни в Атом не ме привлича особено не зависимо от това, че ще е дост бърз на пистите. За пример зеленият Ultralight (Lotus 7/Catheram look-a-like) e с Хонда С2000 двигател+компресор на Е85 (доста коне) и свърши 3ти (което е наистина невероятно добре, но не е чак като да минава ACR Viper-a )
За видео, не ми се занимава да качвам (иначе имам какво става с Бокстера на правата на VIR следващата обиколка ). Ей тука има доста ин-кар от тази и предишни години
http://www.youtube.com/profile?user=dam ... iew=videos
За видео, не ми се занимава да качвам (иначе имам какво става с Бокстера на правата на VIR следващата обиколка ). Ей тука има доста ин-кар от тази и предишни години
http://www.youtube.com/profile?user=dam ... iew=videos
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
малко нова информация:
колата лека полека придобива състезателен вид. сменихме шофьорската седалка и сега си играем с другата, сменихме волана и интериора вече започна да заприличва на нещо. скоро ще си играем с 4-точков рол-кейдж. и едно мап еку 2 изпадна, та ще качим малко конските сили (реално няма смисъл, но поне си е играчка). долу снимки на интериора и новото окачване - TC Kline Кони регулируеми в рибаунд с 400 паунда/инч отпред и 500 паунда/инч отзад регулируеми по височина пружини. Огромна разлика!
утре сигурно ще ходим за да измерим разпределението на тежестта по гумите, за да можем да настроим височината на отделните ъгли и след това още малко неща и се почва с ауто-крос.
ако има въпроси, питайте
колата лека полека придобива състезателен вид. сменихме шофьорската седалка и сега си играем с другата, сменихме волана и интериора вече започна да заприличва на нещо. скоро ще си играем с 4-точков рол-кейдж. и едно мап еку 2 изпадна, та ще качим малко конските сили (реално няма смисъл, но поне си е играчка). долу снимки на интериора и новото окачване - TC Kline Кони регулируеми в рибаунд с 400 паунда/инч отпред и 500 паунда/инч отзад регулируеми по височина пружини. Огромна разлика!
утре сигурно ще ходим за да измерим разпределението на тежестта по гумите, за да можем да настроим височината на отделните ъгли и след това още малко неща и се почва с ауто-крос.
ако има въпроси, питайте
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани