E34 M50 В25 turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: ре

Мнение от ///peter » 28 Май 2009, 15:12

slavianko написа:Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???
///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
смт6 да. Взех го ново от Лудия.


Нещо от рода на 5 или 6 като топлинно число :)

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: ре

Мнение от Nikolay1 » 28 Май 2009, 16:23

///peter написа:
slavianko написа:Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???
///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
смт6 да. Взех го ново от Лудия.


Нещо от рода на 5 или 6 като топлинно число :)

А какво е 5 или 6 топлинно число? И има ли значение каква марка е свеща ? И заради голямата мощност ли се избират такива свещи или от надува има някакво значение ? :roll:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: ре

Мнение от ///peter » 28 Май 2009, 18:23

Nikolay1 написа:
///peter написа:
slavianko написа:Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???
///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
смт6 да. Взех го ново от Лудия.


Нещо от рода на 5 или 6 като топлинно число :)

А какво е 5 или 6 топлинно число? И има ли значение каква марка е свеща ? И заради голямата мощност ли се избират такива свещи или от надува има някакво значение ? :roll:

Ъъъъ, така е като чета отгоре - отгоре :) Малка поправка, за турбо конверсия е необходима по-студена свещ, демек по-високо топлинно число. Топлинното число е, способността на отвеждане на топлината от свещта(там където участва във горивната камера) към блока на двигателя(там където се предполага, че заради каналите на охладителната система е по-студено). Колкото е по-дълъг пътя, толкова е по-ниско топлинното число и обратно. В зависимост от температурата в горивната камера се подбират топлинните числа.
Има и друг момент, свещта си има работна температура, граници в които работи най-добре. Ако е по-ниска температурата на свещтта, то ще се образува нагар и няма да има хубава искра. Ако температурата ев по-висока, то ще предразполага към детонации.
По принцип, за неговия мотор топлинното число е 6, аз предлагам 7-8 (поправям се още веднъж, малко некомпетентно написах първото мнение :uups: ), поради турбината.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 17.10.2006

Мнение от oettinger112 » 31 Май 2009, 19:54

Колега,поздрави за колата,имам питане:на какво налягане смяташ да я караш и защо слагаш втори ред дюзи,а не си вържеш гащите с едни по-яки и друга електроника?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 31 Май 2009, 21:37

///peter написа:Ъъъъ, така е като чета отгоре - отгоре :) Малка поправка, за турбо конверсия е необходима по-студена свещ, демек по-високо топлинно число. Топлинното число е, способността на отвеждане на топлината от свещта(там където участва във горивната камера) към блока на двигателя(там където се предполага, че заради каналите на охладителната система е по-студено). Колкото е по-дълъг пътя, толкова е по-ниско топлинното число и обратно. В зависимост от температурата в горивната камера се подбират топлинните числа.
Има и друг момент, свещта си има работна температура, граници в които работи най-добре. Ако е по-ниска температурата на свещтта, то ще се образува нагар и няма да има хубава искра. Ако температурата ев по-висока, то ще предразполага към детонации.
По принцип, за неговия мотор топлинното число е 6, аз предлагам 7-8 (поправям се още веднъж, малко некомпетентно написах първото мнение :uups: ), поради турбината.
Добро пояснение колега :yes:
oettinger112 написа:Колега,поздрави за колата,имам питане:на какво налягане смяташ да я караш и защо слагаш втори ред дюзи,а не си вържеш гащите с едни по-яки и друга електроника?
Ще ти кажа защо колега. Защото в атмосверни режими ще имам перфектен празен ход и по икономична евридейка. Когато реша да давам газ и колата влезе в буст вторият ред инжектори ще си свършат работата. Що се онтася до по яки инжектори не мисля че един ред оригинални и още един ред допълнителни 290цц са слаби. бих казал дори че са повече от необходимото. Другата причина е че един монтаж и настройки примерно на мегаскуърт ще ми излезе поне тройно по скъпо от една "аларма" като смт-то с което съм в момента.
Като допълнение ще напиша само че вчера си взех свещи НЖК BCPR7ES. Утре ще ги монтирам като преди това им поначукам разтоянието към 0.6мм и се надявам да има подобрения. После ще понастроим пак да видим дали ще се оправи проблема и ако да ще надуя на 0.5 Това е и буста с който за сега ще се кара колата. По натам ще слагам подкованият 2.9 литров мотор по схемата на лудия който подготвям в момента и тогава ще понадуя до 1 бар но това в по далечно бъдеще :mhihi:
Утре може и малко клипчета да понаправя че обещах. Само да не ми мине котка пътя.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 01 Юни 2009, 0:03

Чакаме с нетърпение клипчетата .... има ли кой да снима ако нема казвай така и така нема кво да се прави :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 01 Юни 2009, 0:24

Извадка от Maximum Boost за избора на свещи

Изображение
Последна промяна nayden на 01 Юни 2009, 18:16, променена общо 1 път

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Юни 2009, 1:09

само дет от 10 страници мнения... няма какво да научиш ,освен дюлгерщина :winky: ..иначе е Маняшко ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Юни 2009, 8:14

Не знам що спорите толкова за тия свещи... По моему нещата седят така- по-къс електрод= по-висока топлинна проводимост= високо топлинно число="студена свещ" и обратното. Разликата с една единица в топлинното число е равна на 70-100 градуса в температурата на свещта. Демек при нормален мотор и повече спокойно каране- топли свещи, повече ръчки- студени. Съответно за тарикатите, дето искат да се презапасят със студени свещи "за всеки случай" ако изберем неподходящи свещи и работят студени се получава нагар, който е електро проводим и прецаква искрата в последствие. Ако са прекалено топли водят до прекалено ранно възпламеняване, детонации или в по-лошия случай до разтапяне на електрода.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Мнение от Alex_Burdin » 08 Юни 2009, 16:21

Падам си по хазарта но ;) Аз не бих заложил на тия свещи :confused: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 08 Юни 2009, 18:09

Колега какво става бе никав те няма притесняваш ме така ?
Всички чакаме с нетарпение резулатата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 08 Юни 2009, 21:33

Alex_Burdin написа:Падам си по хазарта но ;) Аз не бих заложил на тия свещи :confused: .
За кои свещи имаш в предвид колега??? Тези които взех аз ги взех не защото са евтини а защото е изпитано. Свещите не става да са какви да е и защото някой пречат на смт-то. Взех точно тия по съвет на една камара тунери котито са в бранша от доооста преди аз да почна изобщо да се интересувам от ДВГ.
STOPSKI написа:Колега какво става бе никав те няма притесняваш ме така ?
Всички чакаме с нетарпение резулатата
Ами да и аз исках да направя малко клипета но ще отложа до края на тая седмица. Просто колата не е нагласена баш както си трябва и ме притеснява да я юркам така. Утре ще сменя допълнителните 290цц инжектори с по малки че те са прекалено големи за моите коне. Турбинката надува доста от ниски и в този момент не можем да ги накараме да цръкнат съвсем лекичко и сместа идва или бедна или богата но не и колкото трябва. Ще сложа за втори ред едни като оригиналните ми за да си е точно за конете които бих постигнал за тоя надув. А в сряда ще я закарам на мапера вече да я нагласи както си трябва и да давам газ без да се притеснявам. Ако всичко върви по план в в събота и неделя ще давам газ в Русе с Русенската група изявени дрифтъри и ще взема и "кинооператор" с мен ;)
Дори съм си приготвил и чивт резервни 17-ки за отзадИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: re

Мнение от RSxRacer » 08 Юни 2009, 21:59

slavianko написа:............ ще взема и "кинооператор" с мен ;)
Дори съм си приготвил и чивт резервни 17-ки за отзадИзображениеИзображение


когат кажеш :)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 13.11.2007
Кара: с поза (както е модерно)
Мечтае да кара: е28

Мнение от ivanko_90 » 08 Юни 2009, 21:59

Браво евала :yes:
Искам да карам сейфти кара (комбито) на F1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 10 Юни 2009, 2:02

Е хайди де доварши го тоя кораб,да ги замерим с моята ладия лека :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook