E34 M50 В25 turbo
Модератор: bum_bum
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: ре
slavianko написа:Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???смт6 да. Взех го ново от Лудия.///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
Нещо от рода на 5 или 6 като топлинно число
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: ре
///peter написа:slavianko написа:Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???смт6 да. Взех го ново от Лудия.///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
Нещо от рода на 5 или 6 като топлинно число
А какво е 5 или 6 топлинно число? И има ли значение каква марка е свеща ? И заради голямата мощност ли се избират такива свещи или от надува има някакво значение ?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: ре
Nikolay1 написа:///peter написа:slavianko написа:Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???смт6 да. Взех го ново от Лудия.///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
Нещо от рода на 5 или 6 като топлинно число
А какво е 5 или 6 топлинно число? И има ли значение каква марка е свеща ? И заради голямата мощност ли се избират такива свещи или от надува има някакво значение ?
Ъъъъ, така е като чета отгоре - отгоре Малка поправка, за турбо конверсия е необходима по-студена свещ, демек по-високо топлинно число. Топлинното число е, способността на отвеждане на топлината от свещта(там където участва във горивната камера) към блока на двигателя(там където се предполага, че заради каналите на охладителната система е по-студено). Колкото е по-дълъг пътя, толкова е по-ниско топлинното число и обратно. В зависимост от температурата в горивната камера се подбират топлинните числа.
Има и друг момент, свещта си има работна температура, граници в които работи най-добре. Ако е по-ниска температурата на свещтта, то ще се образува нагар и няма да има хубава искра. Ако температурата ев по-висока, то ще предразполага към детонации.
По принцип, за неговия мотор топлинното число е 6, аз предлагам 7-8 (поправям се още веднъж, малко некомпетентно написах първото мнение ), поради турбината.
- oettinger112
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 17.10.2006
Колега,поздрави за колата,имам питане:на какво налягане смяташ да я караш и защо слагаш втори ред дюзи,а не си вържеш гащите с едни по-яки и друга електроника?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Добро пояснение колега///peter написа:Ъъъъ, така е като чета отгоре - отгоре Малка поправка, за турбо конверсия е необходима по-студена свещ, демек по-високо топлинно число. Топлинното число е, способността на отвеждане на топлината от свещта(там където участва във горивната камера) към блока на двигателя(там където се предполага, че заради каналите на охладителната система е по-студено). Колкото е по-дълъг пътя, толкова е по-ниско топлинното число и обратно. В зависимост от температурата в горивната камера се подбират топлинните числа.
Има и друг момент, свещта си има работна температура, граници в които работи най-добре. Ако е по-ниска температурата на свещтта, то ще се образува нагар и няма да има хубава искра. Ако температурата ев по-висока, то ще предразполага към детонации.
По принцип, за неговия мотор топлинното число е 6, аз предлагам 7-8 (поправям се още веднъж, малко некомпетентно написах първото мнение ), поради турбината.
Ще ти кажа защо колега. Защото в атмосверни режими ще имам перфектен празен ход и по икономична евридейка. Когато реша да давам газ и колата влезе в буст вторият ред инжектори ще си свършат работата. Що се онтася до по яки инжектори не мисля че един ред оригинални и още един ред допълнителни 290цц са слаби. бих казал дори че са повече от необходимото. Другата причина е че един монтаж и настройки примерно на мегаскуърт ще ми излезе поне тройно по скъпо от една "аларма" като смт-то с което съм в момента.oettinger112 написа:Колега,поздрави за колата,имам питане:на какво налягане смяташ да я караш и защо слагаш втори ред дюзи,а не си вържеш гащите с едни по-яки и друга електроника?
Като допълнение ще напиша само че вчера си взех свещи НЖК BCPR7ES. Утре ще ги монтирам като преди това им поначукам разтоянието към 0.6мм и се надявам да има подобрения. После ще понастроим пак да видим дали ще се оправи проблема и ако да ще надуя на 0.5 Това е и буста с който за сега ще се кара колата. По натам ще слагам подкованият 2.9 литров мотор по схемата на лудия който подготвям в момента и тогава ще понадуя до 1 бар но това в по далечно бъдеще
Утре може и малко клипчета да понаправя че обещах. Само да не ми мине котка пътя.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- shengi
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Чакаме с нетърпение клипчетата .... има ли кой да снима ако нема казвай така и така нема кво да се прави
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
само дет от 10 страници мнения... няма какво да научиш ,освен дюлгерщина ..иначе е Маняшко
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Не знам що спорите толкова за тия свещи... По моему нещата седят така- по-къс електрод= по-висока топлинна проводимост= високо топлинно число="студена свещ" и обратното. Разликата с една единица в топлинното число е равна на 70-100 градуса в температурата на свещта. Демек при нормален мотор и повече спокойно каране- топли свещи, повече ръчки- студени. Съответно за тарикатите, дето искат да се презапасят със студени свещи "за всеки случай" ако изберем неподходящи свещи и работят студени се получава нагар, който е електро проводим и прецаква искрата в последствие. Ако са прекалено топли водят до прекалено ранно възпламеняване, детонации или в по-лошия случай до разтапяне на електрода.
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
- STOPSKI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 7.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Нещо между 320-ка и М3
- Мечтае да кара: S62B50
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
За кои свещи имаш в предвид колега??? Тези които взех аз ги взех не защото са евтини а защото е изпитано. Свещите не става да са какви да е и защото някой пречат на смт-то. Взех точно тия по съвет на една камара тунери котито са в бранша от доооста преди аз да почна изобщо да се интересувам от ДВГ.Alex_Burdin написа:Падам си по хазарта но Аз не бих заложил на тия свещи .
Ами да и аз исках да направя малко клипета но ще отложа до края на тая седмица. Просто колата не е нагласена баш както си трябва и ме притеснява да я юркам така. Утре ще сменя допълнителните 290цц инжектори с по малки че те са прекалено големи за моите коне. Турбинката надува доста от ниски и в този момент не можем да ги накараме да цръкнат съвсем лекичко и сместа идва или бедна или богата но не и колкото трябва. Ще сложа за втори ред едни като оригиналните ми за да си е точно за конете които бих постигнал за тоя надув. А в сряда ще я закарам на мапера вече да я нагласи както си трябва и да давам газ без да се притеснявам. Ако всичко върви по план в в събота и неделя ще давам газ в Русе с Русенската група изявени дрифтъри и ще взема и "кинооператор" с менSTOPSKI написа:Колега какво става бе никав те няма притесняваш ме така ?
Всички чакаме с нетарпение резулатата
Дори съм си приготвил и чивт резервни 17-ки за отзад
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- RSxRacer
- вълкодав
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: re
slavianko написа:............ ще взема и "кинооператор" с мен
Дори съм си приготвил и чивт резервни 17-ки за отзад
когат кажеш
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
www.bizzart.info
- ivanko_90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 13.11.2007
- Кара: с поза (както е модерно)
- Мечтае да кара: е28
- Cherenz
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани