М50Б25 турбо проект
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 турбо проект
По едно време тук беше станало батак и само простотии та дори мислех да спра да пиша. В последно време обаче съм много доволен от форумчето. Сега тук имат право да пишат предимно истински хора и се получават истински диалозиVENBO написа:mitko_n1 написа:Венко, много важно е да стегнат към блока със динамометричен ключ на точните Nm, за да работят правилно. Предполагам че в Autodata има има информация колко се стягат.
Е т'ва убий ме, не го знаех... като енциклопедия си.
bum_bum написа:15-20 нютона и преди тва се зачистват добре леглата. Ако е спукан пластмасовия корпус е добре да се купи нов, щото тогава 99% не работи.
С такива като Вас- лесно се прави проект
До два дена ще пиша какво се случва с електрониката
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Купих окабеляване от е34 М50Б25 ванос. Различава се с това за е36-цата. Има слот с релета откъм куплунга на ЕКУ-то. Допитах се до Явор и той каза, че директно включвам всички куплунзи и трябва да работи. Само незнам трябва ли да издърпам моите релета които вече няма да се ползват щото съществуват на новия слот...
- Dido_stz
- ботокс ефект
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: М50Б25 турбо проект
и аз отначало бях с Е34-кова инсталация на Е36, релетата бяха откъм компа, скоро махнах вануса и сложих е36-цова инсталация, релетата от Е34-ковата ги сложихме на е36-цовата и вече са при бушоните.Бяха 3 на брой
the project is ready....
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Клапана на Ваноса- сименс и бош- различава ли се? В ЕТКА-та са с различни серийни номера- т'ва може ли да означава 100% че не съвпадат за двата вида управление?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50Б25 турбо проект
Същия е, доколкото знам.
Иначе за конверсията си оттеглям мнението. Проблем с електрониката явно няма. При мен е бил механичен
Иначе за конверсията си оттеглям мнението. Проблем с електрониката явно няма. При мен е бил механичен
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
След може би 2-часово ровене и търсене къде се губят тоците за бобините, установихме че и двете абсолютно еднакви бошови еку-та дават грешката: 'активирана защита против кражба'... кошмар беше...утре при некой алармаджия да обучи екуто...
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
...чак вторник... до тогава тишина.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Двигателя запали. Малко странно се държи на моменти, но предполагам че се дължи на липсата на ламбда сонда днес започвам да пасвам турбо чаркалъците. Чудя се за смт-то дали да ползвам дебитомера от 3,5л. 5-тица които имам или да търся мап
Re: М50Б25 турбо проект
VENBO написа:. Чудя се за смт-то дали да ползвам дебитомера от 3,5л. 5-тица които имам или да търся мап
МАП-а
само най-добрите умират млади
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Мап вече има. Следва изработка на втулки за втората инжекторна рейка, смяна на маслената конзола и закрепване на кулера. 10 дена съм на почивка- като се върна ще пиша и ще поствам снимки вече.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Много време не писах, за което се извинявам, но имах малко проблеми. Сега всичко е ок и движа по малко проекта. Втората рейка е добавена, изгубих някъде маслената конзола с филтърната кутия от М-ката дето си я бях купил лятото- от много местене- сякаш хвана крака... Пробихме оригиналната и направихме отвори за охлаждането на маслото. Имам малко проблеми с мястото за турбото... трудно но се събира отпред , отляво на двигателя /на мястото на казанчето за чистачките/ обаче почти опира в купето и ме притеснява че като се посуче мотора ще се удря в купето...
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М50Б25 турбо проект
То при мен на Е34-ката с тая турбина че съм на 1мм от главата и на 2мм от подкалника пък кво остава на Е36-цата. Аз лично за по сигурно пооформих леко ботуша с чука и сега нямам притеснения
Ако не си сменил гумените уплътнения на всмукателният колектор ги смени че аз не го направих и тия дни ще се наложи понеже ми смуче от там неотчетен въздух на празен ход и не ми работи равномерно мотора. Отдело че като дойде налягането пък от там духа
Ако не си сменил гумените уплътнения на всмукателният колектор ги смени че аз не го направих и тия дни ще се наложи понеже ми смуче от там неотчетен въздух на празен ход и не ми работи равномерно мотора. Отдело че като дойде налягането пък от там духа
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Има вариант турбината да я сложа на мястото на планката за акумулатор отпред в коша / за моделите дето са с акумулатор отпред/ но много дълги ще станат пътищата и ще се лагне- никво място няма тва купе... Мерси за съвета- ще сменя уплътнителите. Идва ред и на моторчето за празен ход да наглася- че имам от М52 и се чудя дали ще стане на колектора от М50.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: М50Б25 турбо проект
За е36 бих казал перфектното място за турбото е доло над картера зад
лапата на мотора.Със малката т3ка може да не ти са наложи да преправяш и лапата.
лапата на мотора.Със малката т3ка може да не ти са наложи да преправяш и лапата.
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: М50Б25 турбо проект
Леко раздвижване- времето гадно, работата ме затисна- бегаме от кризата и нямах много време за проекта. Свършихме някои неща- рейки, масла, картерни газове. Интересно беше пригаждането на моторче празен ход от колектора за м52 на колектора от М50 Колата върви добре, но имам някакъв проблем с въздуха- в един момент спира да си слуша сондата, която е чисто нова- остават дебитомер или отнякъде да смуче въздух покрай сглобките. Трябва да го оправя преди да свързвам смт-то че ми минават едни идиотски идеи да ползвам и дебитомер и мап ама ще видим. На втората снимка- под колектора се виждат оголени гаиките на ел връзките на стартера и съм малко притеснен за евентуални къси съединения- така ли са по принцип?
Много кабели се разхождат като черва след смяната на окабеляването, при все че то е от е34...
вторият ред:
Много кабели се разхождат като черва след смяната на окабеляването, при все че то е от е34...
вторият ред:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани