AvGo's Angel >>> AvGo's Devil- 328 Turbo
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
AvGo's Angel >>> AvGo's Devil- 328 Turbo
Проект – АНГЕЛ и вече проект "Дявол"
„Най-бърз от лъскачките, и най-лъскав от бегачките” – перфектната евридейка, или почти
На най-първо място, искам да благодаря на бат Славянко – главен виновник и първи механик за осъществяването на проекта, Неско – като главен асистент, Весо Измамата ( beco109 ) за огромната помощ и всички други приятели и познати от Русе и София, както и Найден, който продължава да търпи всичките ми въпроси
Една прохладна вечер, щурците пеят, звездите блещукат, а железата се блъскат.Тренираме си ние със Славян и му споделих за намеренията ми да си взема ///М . Тогава той се изсмя, хвърли щангата и отсече – „ Ще турбинираме ! ” – и така започна всичко
След дълго търсене и няколко забежки, се влюбих в един, на другия край на България, но щом го видях, разбрах че това е моя Ангел.
Е36 325 без ванос 1991ва, седан, Алпин уайт, всички екстри за модела, пълна М-ка откъм екстериор, интериор, окачване, спирачки..всичко без двигателя.
Двигател :
Проектът се води по заучената схема :
- колянов вал от 2.5 ТДС м51д25
- биели оригиналните м50б25
- бутала 1.8ис м42б18
Ииии вкарване в гаража и с много болка започна великото разглабяне .
И мотора е долу след което се почва малко чистка.
„Най-бърз от лъскачките, и най-лъскав от бегачките” – перфектната евридейка, или почти
На най-първо място, искам да благодаря на бат Славянко – главен виновник и първи механик за осъществяването на проекта, Неско – като главен асистент, Весо Измамата ( beco109 ) за огромната помощ и всички други приятели и познати от Русе и София, както и Найден, който продължава да търпи всичките ми въпроси
Една прохладна вечер, щурците пеят, звездите блещукат, а железата се блъскат.Тренираме си ние със Славян и му споделих за намеренията ми да си взема ///М . Тогава той се изсмя, хвърли щангата и отсече – „ Ще турбинираме ! ” – и така започна всичко
След дълго търсене и няколко забежки, се влюбих в един, на другия край на България, но щом го видях, разбрах че това е моя Ангел.
Е36 325 без ванос 1991ва, седан, Алпин уайт, всички екстри за модела, пълна М-ка откъм екстериор, интериор, окачване, спирачки..всичко без двигателя.
Двигател :
Проектът се води по заучената схема :
- колянов вал от 2.5 ТДС м51д25
- биели оригиналните м50б25
- бутала 1.8ис м42б18
Ииии вкарване в гаража и с много болка започна великото разглабяне .
И мотора е долу след което се почва малко чистка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна AVGO на 04 Юли 2015, 13:51, променена общо 2 пъти
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
- Буталата
- Клапаните
- Леко портване и полиране на главата
ВНИМАНИЕ : Това е точна снимка представляваща човек тръгнал да си турбинира БМВ-то.Сам в студа, в някакъв гараж, търкаш като луд и не остава за нищо друго освен за гол хляб
Междувременно блокът е О-Рингнат и започваме да сглабяме с новите чаркаляци.И от тук започва голямата финансова болка
- Смяна на Гетраг кутията със ЗФ от м3
- Смяна на Съединителя с керамичен
Първоначално затваряне като атмосферна разредена 28-ца :
Моторът още първия път си запали безпроблемно с оригиналната електроника.Навъртях доста километри в този сетъп и впечатленията ми са следните :
- Двигателят е по-жив
- Консумацията остана непроменена
- На празен ход оборотите играеха малко
- Вървеше доста бедно
Но като цяло, въпреки приказките че разредения мотор, не бил приятен, аз му се радвах доста и по нищо не отстъпва на стокова 25-ца.
Взех нови джанти, боядисахме ги, полирах ги
сложих край на разработката
После коиловери Метракс и боядисах супортите
И ще продължа утре, че останах без очи...
- Клапаните
- Леко портване и полиране на главата
ВНИМАНИЕ : Това е точна снимка представляваща човек тръгнал да си турбинира БМВ-то.Сам в студа, в някакъв гараж, търкаш като луд и не остава за нищо друго освен за гол хляб
Междувременно блокът е О-Рингнат и започваме да сглабяме с новите чаркаляци.И от тук започва голямата финансова болка
- Смяна на Гетраг кутията със ЗФ от м3
- Смяна на Съединителя с керамичен
Първоначално затваряне като атмосферна разредена 28-ца :
Моторът още първия път си запали безпроблемно с оригиналната електроника.Навъртях доста километри в този сетъп и впечатленията ми са следните :
- Двигателят е по-жив
- Консумацията остана непроменена
- На празен ход оборотите играеха малко
- Вървеше доста бедно
Но като цяло, въпреки приказките че разредения мотор, не бил приятен, аз му се радвах доста и по нищо не отстъпва на стокова 25-ца.
Взех нови джанти, боядисахме ги, полирах ги
сложих край на разработката
После коиловери Метракс и боядисах супортите
И ще продължа утре, че останах без очи...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна AVGO на 14 Яну 2015, 11:28, променена общо 6 пъти
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Браво, най-накрая!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
А накрая като коне какво извади каква турбина сложи на колко я караш Успех дано те слуша
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Имаме пощаааа :
- Кулер Мишимото
Много хубава изработка, много му се кефих.
- Турбо Garett a/r 0,70
- Дюзи 600цц
Иииии тука със Славянко умуваме къде ще го стоварим
Ще бъде точно тук
И ще изглежда точно така
С чичо решихме да направим нещо семпло, по пример на СПА-то и много други с колектори самоделки, които имат добри резултати с колектор тип 6/1 И сътворихме това от 2 тройки М52
Тука слагаме кулера, като пак гледаме да се бута колкото се може по-малко.
Ето и ъпгрейда на бензиновата помпа Хофер 6 бара. В началото направихме кеч тенк и мислихме да е външна, но предвид това, че целя колата да запази колкото се може повече оригиналния вид, се отказах от дупченето на багажника и всякакви маркучи и избрах вътрешния вариант.
Тук подрязвам малко стойката на акумулатора за да направя място за генерацията.
Монтаж на Х-брейс.
Даунпайпа прекаран, всичко монтирано
Тука опъната генерацията на 76мм с бившото гърне на Славян в което и аз мога да вляза 180мм диаметър
Ето така карах известно време с дупката, а тази снимка внесе смут в русенските стрийт рейсинг среди
Междувременно сложих ГТ-крило и смених накрайника на гърнето с двуцевка, да дава повече вид на бавна, стокова М-ка
Вече и капачето на капака е монтирано....остава само да се закачи Мегата и да се настрои.
пп : Тези джанти се продават
- Кулер Мишимото
Много хубава изработка, много му се кефих.
- Турбо Garett a/r 0,70
- Дюзи 600цц
Иииии тука със Славянко умуваме къде ще го стоварим
Ще бъде точно тук
И ще изглежда точно така
С чичо решихме да направим нещо семпло, по пример на СПА-то и много други с колектори самоделки, които имат добри резултати с колектор тип 6/1 И сътворихме това от 2 тройки М52
Тука слагаме кулера, като пак гледаме да се бута колкото се може по-малко.
Ето и ъпгрейда на бензиновата помпа Хофер 6 бара. В началото направихме кеч тенк и мислихме да е външна, но предвид това, че целя колата да запази колкото се може повече оригиналния вид, се отказах от дупченето на багажника и всякакви маркучи и избрах вътрешния вариант.
Тук подрязвам малко стойката на акумулатора за да направя място за генерацията.
Монтаж на Х-брейс.
Даунпайпа прекаран, всичко монтирано
Тука опъната генерацията на 76мм с бившото гърне на Славян в което и аз мога да вляза 180мм диаметър
Ето така карах известно време с дупката, а тази снимка внесе смут в русенските стрийт рейсинг среди
Междувременно сложих ГТ-крило и смених накрайника на гърнето с двуцевка, да дава повече вид на бавна, стокова М-ка
Вече и капачето на капака е монтирано....остава само да се закачи Мегата и да се настрои.
пп : Тези джанти се продават
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- ///ivanE30
- ентусиаст
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Следва най-интересната част....
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
AVGO написа:Даунпайпа прекаран, всичко монтирано
капака на на бобините дали няма да се стопи от пайпа ?
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Пайпа е вече овит в 3 вида материя по 2 ката и бая пречупва жегата.Отделно, че досега карах без капак, но сега ще го сложа и изолирам, че нагрява директно бобините.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Нищо не казваш за коне, а там е най-интересното
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Че то има клип със резултати във видео със една бърза ланча 4х4 и сиера косуърт
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: AvGo's Angel - 328 Turbo
Оставете ми малко време да продълже темата
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани