4 бутално брембо от Е38 на Е46 купе

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: Sofiq/Panagyurishte/London
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323CI

4 бутално брембо от Е38 на Е46 купе

Мнение от pepi_sky » 04 Мар 2014, 16:12

Колеги помагайте ! Колата е е46 323ци.
Знам че работата няма да е пулг енд плей ! Интересува ме някой правил ли го е и какво ще ми е необходимо още за да стане работата както трябва. Лятото карам с 19-ки и тия малки дискове които имам стоят доста грозно, а и спирачките ще станат чук ! Да се заемам ли въобще или не ?

Мерси !
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 318i
Мечтае да кара: BMW E46 330i kompressor

Re: 4 бутално брембо от Е38 на Е46 купе

Мнение от embasi » 04 Мар 2014, 17:29

Колега ще ти трябват и дискове 325мм от 330 после трябва и стойки защото на твоя шенкел е 11 см разстоянието на болтовете а на брембото е 10 см играчка е....... Но успех с интервенцията :yes: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e39 tds++

Re: 4 бутално брембо от Е38 на Е46 купе

Мнение от m.dimitrov1992 » 04 Мар 2014, 18:25

Няма ли да е по лесно да сложиш спирачки от 330и ,където всичко ще пасни :dunno: Верно че 4 буталните изглеждат по готино ама в крайна сметка спирането ще е еднакво а занимавката доста по малко :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: BTCC Replica

Re: 4 бутално брембо от Е38 на Е46 купе

Мнение от bmw325ci » 04 Мар 2014, 18:26

Колега аз съм със такива на Е36 и е много занимавка:
1-во трябва да решиш с какви дискове ще ги караш, от 330 които са 325мм или от М3 Е36 315мм (цената и на двата вида не е от приятните)
2-ро като решиш какви дискове се насочваш към изработване на планки, за целта най-добре да купиш дисковете или да вземеш назаем от някой и да свалиш шенкела и носиш на някой стругар или друг майстор цялата дъндания шенкел, апарати и дискове
3-то Фланци и дълги болтове задължително, аз минах само със 16мм
4-то джанта под 17 забрави
5-то трябва да се помисли и за задните да не се развали баланса, ама там сравнително лесно, от Е46 328 апаратите и дисковете са "ръгай и играй"
6-то спирачна помпа, след като направиш всичко и подкараш ще се запознаеш с мекия спирачен педал и по-голям мъртав ход, а за Е46 не съм проучвал какви са вариантите за по-голяма помпа.

По-добре си вземи апарати от 330 разлика в спирането няма да е кой знае колко в сравнение с брембото, наистина са много разправии, време, средства ядове и нз дали си заслужава ако няма да е "пистарка" :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: Sofiq/Panagyurishte/London
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323CI

Re: 4 бутално брембо от Е38 на Е46 купе

Мнение от pepi_sky » 04 Мар 2014, 23:12

Благодаря колеги за полезната информация. Колега bmw325ci точно такова обяснение ми беше необходимо. :yes: Вариантите които ми се въртяха в главата бяха именно брембото и от 330 или 328 за отзад. Ако се налага със сигурност да сменям и помпа варианта с брембо отпада и ще слагам от 330. Някак си не е готино да дадеш пари за хубави спирачки, а помпата да не смогва. Колата няма да е пистарка, но обмислям да се пипнат някои работи по двигателя за да стане още по приятна за каране, но за това ще има тема в друг раздел. :yes:
"ДА ЗАВИЖДАШ ОЗНАЧАВА ДОБРОВОЛНО ДА СИ ПРИЗНАЕШ, ЧЕ СИ ЛАЙНО !"

"ГЛАВАТА МИ МОЖЕ ДА Е ПЪЛНА С БРЪМБАРИ, НО ВСИЧКИТЕ СА ВИШИСТИ !"

"НИКОЙ НЕ УМИРА ДЕВСТВЕН, ЖИВОТА ГО СЛАГА НА ВСИЧКИ !"
ИзображениеИзображение

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook