BMW E39 530D 1999г

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

BMW E39 530D 1999г

Мнение от v3n0m » 02 Апр 2013, 16:03

Здравейте, първо искам да се представя казвам се Ангел и съм горд собственик на е39 530D 184 к.с. Не съм сигурен дали може да се нарече точно проект или дали е точно за този раздел моята тема, защото е по скоро като освежаване на колата.Ще започна с няколко снимки от първите дни
Изображение

Изображение

Изображение

Възможно най гадния вариант с жълтите мигачи :oops: :D , но на тая криза бях доволен и на това, все пак сам си я купих колата

Изображение

Изображение

Първото нещо което направих след покупката на бимата беше да я чипна и честно казано останах учуден колко много се промени след чипосването.Така продалжих няколко месеца и ровейки се из форума и из други сайтове гледах фйслифт и М изпълнения и не издържах.Понеже нямах голяма финансова възможност започнах само с предна броня и фарове.честно казано бронята бях принуден да я сменя защото се правех на голям дрифтьор а фаровете не можех да ги гледам повече тези с жълтия мигач
Изображение

Изображение

Изображение

Минаха няколко месеца и дойде нова година и на 1 януари претърпях малко по сериозен инцидент за който с ръка на сърцето мога да кажа че нямах никаква вина, но лошото беше че не бях предвидил такова нещо и не си бях направил каско а застраховката на виновния не можа да покрие и половината от щетите защото от застрахователната компания ми оцениха частите на много малко пари защото колата била стара и не можели да платят всичко а само уж 70% макар че бях убеден че и толкова не ми платиха

Изображение

Изображение

И така след въпросния инцидент голяма част от приятели и познати започнаха да бълват глупости че от колата нищо не ставало че била за моргата и т.н. но в крайна сметка след удара двигателя си работеше, само дето изпусна фреона на климатика, между другото си бях подготвил и документите за Англия за бригада и това ми дойде като удар под кръста,знаех си че ще я оправя но защо трябваше да става така, съжалявам само че нямам снимков материал по време на самата процедура по ремонта.И така отидох в Англия и започнах да пращам пари на нашите и да им давам напътствия от къде какво да взимат, по голяма част от нещата си купих от форума да не казвам всички за което благодарности най вече на колегата Babuna който се оказа супер точен и коректен, от него взех новите брони, джантите и предното окачване взех от колега от форума- няма да споменавам име защото амортисиорите които ми продаде бяха изпуснали и двата, но аз бях в Англия и нямаше как да го разбера на време за което аз съм си виновен,че поръчвам на сляпо, както и ми се наложи да купувам 4 нови гуми за въпросните джанти за които размер не е никак евтин 245/40/18...стоповете си ги взех от Англия- не са Hella, но при покупка на толкова много неща това ми беше най малкия проблем, нови фарове, които са Хела не съм и предполагал че ще ми се наложи да купувам два пъти такива фарове но...реших след като така или иначе ще я пребоядисвам цялата да си избера малко по хубаво синьо и си избрах един цвят който си е на BMW Montreal blue и ето крайния резултат

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тук знам какво ще ми каже всеки че колата трябва да падне малко по надолу но това ще стане в последствие защото от въпросните м-кови амортисьори взех само пружините и сложих на моите и ефекта не беше голям но пак клекна малко от пред, за от зад купих пружини но се оказаха с различен цвят маркировка 4 или 5 жълти точки което незнам какво означава а предните са с оранжева маркировка и се страхувах да не клекне много от зад и за това не съм ги слагал все още, ще се опитам да си намеря пълен комплект пружини или направо цяло окачване но това ще стане след като се прибера защото в момента съм отново в Англия

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Знам че има още доста неща за доизпипване но това ще стане след като се прибера :D
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
Мечтае да кара: WBS

Re: BMW E39 530D 1999г

Мнение от Brat mu » 02 Апр 2013, 16:36

За доизкусоряване винаги ще има,но поне като визия си в правилна посока!Нямаше да е лошо щом така и така си я боядисвал да беше взел оем брони.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: BMW E39 530D 1999г

Мнение от Bavarishe » 02 Апр 2013, 21:36

то кат земе ОМ и нема му останат парички за боя.Супер е станала колата колега.Даже направо прекрасно,но може да се насочиш и към моторния тунинг,защото туй животно носи яко :D
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: BMW E39 530D 1999г

Мнение от v3n0m » 03 Апр 2013, 0:43

Благодаря, а какво точно представляват тези ОМ брони-цели брони ли са или само добавки към броните,а относно моторния тунинг за бензиновия знам че може да се подсили примерно с турбо, а този освен да се сложи по голямо турбо какви други варианти има, питам от чисто любопитство защото предполагам няма да е никак евтино.Само ще помоля някой който е запознат долу горе с маркировката на пружините да ме светне кои цветове по колко смъкват и задължително ли ако предните са със един цвят маркирани задните трябва да бъдат със същия за да е всичко като хората :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: BMW E39 530D 1999г

Мнение от Bavarcho » 03 Апр 2013, 9:54

В добра посока си тръгнал. Като се има предвид как е изглеждала колата сегашния й вид е повече от задоволителен.
Отпред не виждам халогени и капачките до тях? Друго което не виждам са подкалниците, вземи от кола с оригинален М пакет (по-различни са от обикновените)
Лайстните на вратите май си ги оставил старите (хром лайн) :confused: Един лип на багажника също ще й отива :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: BMW E39 530D 1999г

Мнение от v3n0m » 03 Апр 2013, 11:27

Халогените ги взех малко преди да тръгна за Англия и не ми остана време да ги сложа,и да попитам тази лайсна която стои на предната м-кова броня от долу на големия отвор има ли начин да си я поръчам само нея, а за подкалниците обиколих една камара с морги и има подкалници но като чели това е всеобщ проблем и на всичките точно тази част която ми трябва на мен я няма, лип ще има определено за да има завършен вид, а за лайсните се чудя дали да взема цял комплект shadow line или да го побългаря с риск да уакам колата, ако някои е правил тази интервенция да сподели дали ефекта е задоволителен макар че ми се струва че ще бъде грозно защото от вътрешната страна не ми е ясно как ще се затъмни този никел, благодаря за добрите отзиви :)
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook