E36 - раздувки с вежди от Е46
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
E36 - раздувки с вежди от Е46
Пичове,понеже ще правя тая простотия ме интересува дали мога да преправя или да ползвам някакви подкалници,защото ще зее дупка,а не съм фен на циганията ?
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: E36 - раздувки с вежди от Е46
Взимаш си едни подкалници от е 46 след, като възнамеряваш да използваш такива вежди. Използваш само най-външната им част, като присаждаш на е 36-цовите подкалници. От това няма как по-добре да стане, е ще падне малко игра, но така ще е най-истински. С пластмасата се работи значително по-лесно, от колкото с ламарина.
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: E36 - раздувки с вежди от Е46
Лошото на схемата с раздувките с вежди от е46, е че заварките на задните панели няма как да се обработят от вътрешната страна, понеже няма достъп и след време набъбва ръжда.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: E36 - раздувки с вежди от Е46
Има начин да се спре тази корозия, но друг въпрос е дали някой си прави труда... Продава се специален маркуч с дюза(метален накрайник с 5 отвора) в неговия край. Маркуча се монтира на пистолет за нанасяне на шегрен. През кухините и след, като сте демонтирали декоратовната облицовка на багажното отделение се достига и най-скатаната вътрешната част на калниците. Първо се впръсква епосксиден грунд 4+1 задължително с втърдител. След пълното му исъхването (поне 24-часа) се впръсква консервант(течен парафин) за кухите на автомобила. Това гарантира, че там корозията няма сила на действие...
Процедурата е задължителна, защото, като се правят заварките покритието от вътрешната част на панелитe прегаря и е въпрос на малко време да се появят (младежки пъпки).
Процедурата е задължителна, защото, като се правят заварките покритието от вътрешната част на панелитe прегаря и е въпрос на малко време да се появят (младежки пъпки).
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E36 - раздувки с вежди от Е46
А каква е разликата в грудовете 4:1 и 10:1? По е30ката почистих до метал навсякъде където имаше повърхностна ръжда, после цинк и 10:1, още няма една точица И в нашия край не са чували за такова нещо ни "тенекеджиите" ни по бояджииските "магазини"
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: E36 - раздувки с вежди от Е46
Борис_Малинов написа:Има начин да се спре тази корозия, но друг въпрос е дали някой си прави труда... Продава се специален маркуч с дюза(метален накрайник с 5 отвора) в неговия край. Маркуча се монтира на пистолет за нанасяне на шегрен. През кухините и след, като сте демонтирали декоратовната облицовка на багажното отделение се достига и най-скатаната вътрешната част на калниците. Първо се впръсква епосксиден грунд 4+1 задължително с втърдител. След пълното му исъхването (поне 24-часа) се впръсква консервант(течен парафин) за кухите на автомобила. Това гарантира, че там корозията няма сила на действие...
Процедурата е задължителна, защото, като се правят заварките покритието от вътрешната част на панелитe прегаря и е въпрос на малко време да се появят (младежки пъпки).
Благодаря за инфото !
Не съм сигурен,но мисля,че бояджията ми разполагаше с такъв маркуч
Благодаря и на всички,писали в темата ! Ще правя и подкалници значи
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: E36 - раздувки с вежди от Е46
M10 написа:А каква е разликата в грудовете 4:1 и 10:1?
Универсален грунд няма..., но според случая трябва да се подбере най-точния за постигане на необходимите резултати. Този, който е 4:1 се разрежда в съотновение 4 части грунд, към една част втърдител + 20% разредител. Специфичното в случая е, че този епоксиден грунд е идеален изолатор на обработенета повърхност, тя е защитена към корозия и проникването на влага през него е сведено до минимума. Добрата новина е че, се нананся без повърхноста предварително да бъде обработена(шлайфана) а именно ветрешните части не можеш да достигнеш с нищо за да ги обработиш. Разполага с идеална адхезия към черна, поцинкована и други ламарини изработени от цветни метали, например алуминий.
Това, че бояджиите в определен край на България не са чували за подобни "изгъци" говори, колко са и бояджии.
Иновациите не са само в автомобилите, телефоните и т.н. а са и в материалите за репатура на автомобилите, друг въпрос е, кой се интересува от тези неща. В момента има дори добавки, които се слагат в боята и автомобила може да се кара само 20-30мин. след, като е бил пребоядисан без това да оказва негативно влияние на лаковото покритие. Има тинери за преливки с които и бояджия инвалид ще се справи брилянтно, има биндери за сгъстяване на боята ако примерно почне да се улива и какво ли още не...
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани