E36 - раздувки с вежди от Е46

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от DanielzZz » 18 Фев 2013, 19:36

Пичове,понеже ще правя тая простотия ме интересува дали мога да преправя или да ползвам някакви подкалници,защото ще зее дупка,а не съм фен на циганията ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от Борис_Малинов » 18 Фев 2013, 21:01

Взимаш си едни подкалници от е 46 след, като възнамеряваш да използваш такива вежди. Използваш само най-външната им част, като присаждаш на е 36-цовите подкалници. От това няма как по-добре да стане, е ще падне малко игра, но така ще е най-истински. С пластмасата се работи значително по-лесно, от колкото с ламарина.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от Делян » 18 Фев 2013, 21:23

Лошото на схемата с раздувките с вежди от е46, е че заварките на задните панели няма как да се обработят от вътрешната страна, понеже няма достъп и след време набъбва ръжда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от Борис_Малинов » 18 Фев 2013, 21:46

Има начин да се спре тази корозия, но друг въпрос е дали някой си прави труда... Продава се специален маркуч с дюза(метален накрайник с 5 отвора) в неговия край. Маркуча се монтира на пистолет за нанасяне на шегрен. През кухините и след, като сте демонтирали декоратовната облицовка на багажното отделение се достига и най-скатаната вътрешната част на калниците. Първо се впръсква епосксиден грунд 4+1 задължително с втърдител. След пълното му исъхването (поне 24-часа) се впръсква консервант(течен парафин) за кухите на автомобила. Това гарантира, че там корозията няма сила на действие... ;)
Процедурата е задължителна, защото, като се правят заварките покритието от вътрешната част на панелитe прегаря и е въпрос на малко време да се появят (младежки пъпки).
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от Делян » 18 Фев 2013, 21:51

Подобни пинизи в нашия край, явно са табу :mhihi:
Полезно инфо :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от M10 » 19 Фев 2013, 10:22

А каква е разликата в грудовете 4:1 и 10:1? По е30ката почистих до метал навсякъде където имаше повърхностна ръжда, после цинк и 10:1, още няма една точица :) И в нашия край не са чували за такова нещо ни "тенекеджиите" ни по бояджииските "магазини" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от DanielzZz » 19 Фев 2013, 16:56

Борис_Малинов написа:Има начин да се спре тази корозия, но друг въпрос е дали някой си прави труда... Продава се специален маркуч с дюза(метален накрайник с 5 отвора) в неговия край. Маркуча се монтира на пистолет за нанасяне на шегрен. През кухините и след, като сте демонтирали декоратовната облицовка на багажното отделение се достига и най-скатаната вътрешната част на калниците. Първо се впръсква епосксиден грунд 4+1 задължително с втърдител. След пълното му исъхването (поне 24-часа) се впръсква консервант(течен парафин) за кухите на автомобила. Това гарантира, че там корозията няма сила на действие... ;)
Процедурата е задължителна, защото, като се правят заварките покритието от вътрешната част на панелитe прегаря и е въпрос на малко време да се появят (младежки пъпки).

Благодаря за инфото !
Не съм сигурен,но мисля,че бояджията ми разполагаше с такъв маркуч :)
Благодаря и на всички,писали в темата ! Ще правя и подкалници значи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: E36 - раздувки с вежди от Е46

Мнение от Борис_Малинов » 19 Фев 2013, 22:02

M10 написа:А каква е разликата в грудовете 4:1 и 10:1?

Универсален грунд няма..., но според случая трябва да се подбере най-точния за постигане на необходимите резултати. Този, който е 4:1 се разрежда в съотновение 4 части грунд, към една част втърдител + 20% разредител. Специфичното в случая е, че този епоксиден грунд е идеален изолатор на обработенета повърхност, тя е защитена към корозия и проникването на влага през него е сведено до минимума. Добрата новина е че, се нананся без повърхноста предварително да бъде обработена(шлайфана) а именно ветрешните части не можеш да достигнеш с нищо за да ги обработиш. Разполага с идеална адхезия към черна, поцинкована и други ламарини изработени от цветни метали, например алуминий.
Това, че бояджиите в определен край на България не са чували за подобни "изгъци" говори, колко са и бояджии. :mhihi:
Иновациите не са само в автомобилите, телефоните и т.н. а са и в материалите за репатура на автомобилите, друг въпрос е, кой се интересува от тези неща. В момента има дори добавки, които се слагат в боята и автомобила може да се кара само 20-30мин. след, като е бил пребоядисан без това да оказва негативно влияние на лаковото покритие. Има тинери за преливки с които и бояджия инвалид ще се справи брилянтно, има биндери за сгъстяване на боята ако примерно почне да се улива и какво ли още не... ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook