Keskin KT1 E36!!!
Модератор: bum_bum
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Keskin KT1 E36!!!
E в тоя случай нямаш кой знае какви решения. Или по-твърдо окачване или по-високо. Може и с камбър да пробваш.
- niagolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Keskin KT1 E36!!!
Dpy написа:E в тоя случай нямаш кой знае какви решения. Или по-твърдо окачване или по-високо. Може и с камбър да пробваш.
За камбъра никой не се навива да ми го прави,вариант ще е май някакви тампони на пружините
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Keskin KT1 E36!!!
Колега , при мен се получи същия проблем. След сгъване на вътрешния ръб , при друсване пак опираше. Отворя се външния ръб , който е скосен и се изчуква да пасне в една равнина на извивката и пак се изчуква вътрешния максимално . Калниците трябва да са ти в перфектно състояние , без никви заченки на ръжда от вътре , за да не ти се нацепи боята(че ще има боядисвания и малко кит преди това иначе) , тенекеджията трябва да е много внимателен и да пипа много бавно и с прецизно с гумени чукове и с да подлага отвън с нещо меко . Общо взето много бавно и пипкаво и внимателно тряба да се прави и от някой , който да ти е приятел едва ли не .
Камбъра отзад , без камбър плейтове не те съветвам в никакъв случай да пипаш , ако караш колата за евридейка и извънградско(поне така ме посъветваха мен и почетох малко).
Още малко стреч не би навредил Но там вече ти решаваш ,защото не е малък , като гледам при теб.
Още по-твърди пружини също е вариант и с още стреч може и да оправи работата.
С тампони между пружините става , бях така , но има опастност след време направо да се скъсат пружините и за това ги махнах и направих цялата тази интервенция...
Аз поне по горния метод си реших проблема , може да е малко груб и пипкав и аз съм с ет15 на 16-ки на М окачване , а не на 17-ки. М окачването ми е предполагам малко по-меко от твоето 60/40 , но се надявам да съм ти бил полезен
Камбъра отзад , без камбър плейтове не те съветвам в никакъв случай да пипаш , ако караш колата за евридейка и извънградско(поне така ме посъветваха мен и почетох малко).
Още малко стреч не би навредил Но там вече ти решаваш ,защото не е малък , като гледам при теб.
Още по-твърди пружини също е вариант и с още стреч може и да оправи работата.
С тампони между пружините става , бях така , но има опастност след време направо да се скъсат пружините и за това ги махнах и направих цялата тази интервенция...
Аз поне по горния метод си реших проблема , може да е малко груб и пипкав и аз съм с ет15 на 16-ки на М окачване , а не на 17-ки. М окачването ми е предполагам малко по-меко от твоето 60/40 , но се надявам да съм ти бил полезен
- niagolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Keskin KT1 E36!!!
Ю.Г. написа:Колега , при мен се получи същия проблем. След сгъване на вътрешния ръб , при друсване пак опираше. Отворя се външния ръб , който е скосен и се изчуква да пасне в една равнина на извивката и пак се изчуква вътрешния максимално . Калниците трябва да са ти в перфектно състояние , без никви заченки на ръжда от вътре , за да не ти се нацепи боята(че ще има боядисвания и малко кит преди това иначе) , тенекеджията трябва да е много внимателен и да пипа много бавно и с прецизно с гумени чукове и с да подлага отвън с нещо меко . Общо взето много бавно и пипкаво и внимателно тряба да се прави и от някой , който да ти е приятел едва ли не .
Камбъра отзад , без камбър плейтове не те съветвам в никакъв случай да пипаш , ако караш колата за евридейка и извънградско(поне така ме посъветваха мен и почетох малко).
Още малко стреч не би навредил Но там вече ти решаваш ,защото не е малък , като гледам при теб.
Още по-твърди пружини също е вариант и с още стреч може и да оправи работата.
С тампони между пружините става , бях така , но има опастност след време направо да се скъсат пружините и за това ги махнах и направих цялата тази интервенция...
Аз поне по горния метод си реших проблема , може да е малко груб и пипкав и аз съм с ет15 на 16-ки на М окачване , а не на 17-ки. М окачването ми е предполагам малко по-меко от твоето 60/40 , но се надявам да съм ти бил полезен
Мерси,много за инфото колега,ще пробвам първо с тампони(по-евтиния вариант),и гуми 215/40 отзад,ако не се почучат нещата ще се правят калниците,няма начин
- ogo2010
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 19.11.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Феновете да откачат!
- niagolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Keskin KT1 E36!!!
ogo2010 написа:http://www.youtube.com/watch?v=3v_KdONArm0&feature=related
ей това правих днес и мисля че си реших проблема,поне за сега всичко е ок http://www.youtube.com/watch?v=u4Mhf5cJ ... re=related
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани