Keskin KT1 E36!!!

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Keskin KT1 E36!!!

Мнение от Делян » 23 Апр 2012, 20:34

E в тоя случай нямаш кой знае какви решения. Или по-твърдо окачване или по-високо. Може и с камбър да пробваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Keskin KT1 E36!!!

Мнение от niagolov » 23 Апр 2012, 22:43

Dpy написа:E в тоя случай нямаш кой знае какви решения. Или по-твърдо окачване или по-високо. Може и с камбър да пробваш.

За камбъра никой не се навива да ми го прави,вариант ще е май някакви тампони на пружините :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Keskin KT1 E36!!!

Мнение от Ю.Г. » 25 Апр 2012, 20:36

Колега , при мен се получи същия проблем. След сгъване на вътрешния ръб , при друсване пак опираше. Отворя се външния ръб , който е скосен и се изчуква да пасне в една равнина на извивката и пак се изчуква вътрешния максимално . Калниците трябва да са ти в перфектно състояние , без никви заченки на ръжда от вътре , за да не ти се нацепи боята(че ще има боядисвания и малко кит преди това иначе) , тенекеджията трябва да е много внимателен и да пипа много бавно и с прецизно с гумени чукове и с да подлага отвън с нещо меко . Общо взето много бавно и пипкаво и внимателно тряба да се прави и от някой , който да ти е приятел едва ли не .
Камбъра отзад , без камбър плейтове не те съветвам в никакъв случай да пипаш , ако караш колата за евридейка и извънградско(поне така ме посъветваха мен и почетох малко).
Още малко стреч не би навредил :mrgreen: Но там вече ти решаваш ,защото не е малък , като гледам при теб.
Още по-твърди пружини също е вариант и с още стреч може и да оправи работата.
С тампони между пружините става , бях така , но има опастност след време направо да се скъсат пружините и за това ги махнах и направих цялата тази интервенция...
Аз поне по горния метод си реших проблема , може да е малко груб и пипкав :mrgreen: и аз съм с ет15 на 16-ки на М окачване , а не на 17-ки. М окачването ми е предполагам малко по-меко от твоето 60/40 , но се надявам да съм ти бил полезен :bchug:
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Keskin KT1 E36!!!

Мнение от niagolov » 25 Апр 2012, 21:16

Ю.Г. написа:Колега , при мен се получи същия проблем. След сгъване на вътрешния ръб , при друсване пак опираше. Отворя се външния ръб , който е скосен и се изчуква да пасне в една равнина на извивката и пак се изчуква вътрешния максимално . Калниците трябва да са ти в перфектно състояние , без никви заченки на ръжда от вътре , за да не ти се нацепи боята(че ще има боядисвания и малко кит преди това иначе) , тенекеджията трябва да е много внимателен и да пипа много бавно и с прецизно с гумени чукове и с да подлага отвън с нещо меко . Общо взето много бавно и пипкаво и внимателно тряба да се прави и от някой , който да ти е приятел едва ли не .
Камбъра отзад , без камбър плейтове не те съветвам в никакъв случай да пипаш , ако караш колата за евридейка и извънградско(поне така ме посъветваха мен и почетох малко).
Още малко стреч не би навредил :mrgreen: Но там вече ти решаваш ,защото не е малък , като гледам при теб.
Още по-твърди пружини също е вариант и с още стреч може и да оправи работата.
С тампони между пружините става , бях така , но има опастност след време направо да се скъсат пружините и за това ги махнах и направих цялата тази интервенция...
Аз поне по горния метод си реших проблема , може да е малко груб и пипкав :mrgreen: и аз съм с ет15 на 16-ки на М окачване , а не на 17-ки. М окачването ми е предполагам малко по-меко от твоето 60/40 , но се надявам да съм ти бил полезен :bchug:

Мерси,много за инфото колега,ще пробвам първо с тампони(по-евтиния вариант),и гуми 215/40 отзад,ако не се почучат нещата ще се правят калниците,няма начин :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 19.11.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: Феновете да откачат!

Re: Keskin KT1 E36!!!

Мнение от ogo2010 » 13 Май 2012, 9:17


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E-36 купе
Мечтае да кара: E-46 купе

Re: Keskin KT1 E36!!!

Мнение от niagolov » 13 Май 2012, 13:45

ogo2010 написа:http://www.youtube.com/watch?v=3v_KdONArm0&feature=related

ей това правих днес и мисля че си реших проблема,поне за сега всичко е ок http://www.youtube.com/watch?v=u4Mhf5cJ ... re=related

Предишна

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook