Пълна промяна
Модератор: bum_bum
- Krassi_kn
- моргаджия
- Мнения: 250
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Пълна промяна
Гледам че по форума има доста колеги които са пуснали теми с това как са променяли вида на колите си сток съм нещо по-добро.Реших и аз да се похваля с мойто проектче тук.
През 2007 година точно на рождения ми ден реших да си търся кола.Имах точно опрделени изисквания към бъдещата ми покупка и се бях зарекъл че точно такава кола ще си взема.Исках да е Е36,но да е купе,да е сиво на цвят,IS-ка,да е с новия двуозонов климатроник и по-ново на година.След цял ден обикаляне по автокъщите в Дупница и изпити 10-тина литра минерална вода заради адската жега, която беше така и така не намирах точно такъв екземпляр какъвто аз търсех.Или беше черно, или 91-а,92-ра година,или пък въобще нямаше климатик и т.н. и т.н.Работния ден беше към края обаче аз не се отказвах.Почти не остана автокъща, в която да не бях влязъл да огледам и да попитам за такава кола и все нямаше и нямаше.Както обикалях из града гледам една малка нова автокъща с не повече от 20-тина коли вътре.Съмнявах се да има точно такава кола каквато търся,но бях длъжен да спра и да огледам.Точно по средата м/у другите коли виждам муцунката на една сива Е36-ца.Поглеждам я отстрани-с 2 врати е.Надниквам вътре-новия двуозонов климатроник.Отивам отзад и виждам табелка с надпис 318 is .Понеже вече беше към 19:00 часа и собственика на автокъщата си беше тръгнал отидох при охраната да искам телефон за връзка с човека.Обаждам се аз и питам първо за годината на производство и той ми вика "1998 година е произведено".Е това вече беше наистина МОЯТА КОЛА.Навих го да се върне до автокъщата за да ми даде ключовете да я пробваме и да уговорим цената.Пича дойде,даде ми ключа от колата,аз я отключих и седнах вътре.Да-това наистина беше колата която бях търсил цял ден.След като покарах колата малко реших че няма повече какво да му мисля.Тя беше просто перфектна-нов внос с пълна сервизна история,само един собственик преди мен и наистина много запазена.Броих парите и си тръгнах да празнувам.И от тук започва "моя филм".Какво вече споменах колата беше супер запазена обаче освен стандартните екстри за Е36 имаше един климатроник и нищо повече.Джантите бяха "бирени капачки",нямаше кожа,нямаше подлакътник абе с две думи почти нищо.Веднага сложих едно Pioneer-че вътре да дрънка нещо.
Първото нещо което бях решил че ще разкарам бяха джантите.От един приятел взех някакви подобия на еленови рога обаче по-добре от бирените капачки.
Реших да си сложа М брони.Понеже парите както винаги не достигат реших да си поръчам стъклопластови(предна броня,задна добавка и лайстни).
Викам си екстра-боядисвам ги,слагам ги на колата и съм М пакет.Колата беше с два различни фара(един Bosch и един ZKW),което адски много ме дразнеше и реших да си взема някакви оригинални и да им сложа CCFL Angel Eyes.Трябваха и халогени защото колата нямаше такива фабрично а в М бронята седяха дупки.Купих и халогенчета и ги поставих и тях.
Дотук добре.Реших че на тези нови фарове трябва да се сложи един ксенон,обаче горе ксенон долу на халогените жълта светлина-грозна работа.Айде по един ксенон на късите и на халогените.
Тук във форума изпадна оферта за един кожен салон и си викам що да не си сложа една кожичка аз вътре.А и подлакътниче едно че си е удобно.
Много ми харесваха как стоят лип спойлерите на другите БМВ-та и реших да си взема и аз едно такова,а и да сменя тези стопове с оранжев мигач че стояха грозно с такива с бял.
Хайде и едни рингове за таблото.
Волана се беше поизтъркал с времето и трябваше да се претапицира.Намерих майстор тапицер,който да свърши тази работа.Исках да ми го ушие с червени и сини конци и ето го резултата.
Реших да сменя и тези джанти с М6 модела защото много ми харесваха.
Дотук добре.Колата горе-долу придоби някакъв вид обаче все нещо не ми харесваше, а то беше че колата седеше някак си висока и имаше нужда от окачване.Исках да е регулируемо по височина за да не изпочупя броните зимата.Спрях се на FK-не лошо окачаване което не вози много твърдо,държи се добре на пътя а и се регулира 8см.
Осъзнах че и трябва един М пакет,обаче оригинален.Реших че щом ще я правя няма да е частичен а пълен М пакета.Започнах с предната броня,след това задната,праговете,лайстните и огледалата.Стана добре обаче като се огледах всяко второ бмв беше с джанти като мойте и реших да ги разкарам и тях и да си взема оригинални от М3.Цялостната картинка вече беше много по-добра.
Колата беше с някаква грозна евтина топка на скоростния лост,която много ме дразнеше и затова си взех чисто нова кожена оригинална М3.
Викам си екстра,приключих с работата по колата стана супер.Да ама не.На цялостния М пакет до който я бях докарал какво му трябваше още.Салонче от М3.Намерих си черен Вейдър в перфектно състояние и не се поколебах много много.Отдавна исках такъв салон ама все не ми се отделяха толкова много пари за седалки.Ето че и този момент дойде.
Ето това е моето проектче колеги.Остана ми само да сменя това крайно гърне с оригиналната двуцевка и може би мотора със S50B32 и това ще му е
През 2007 година точно на рождения ми ден реших да си търся кола.Имах точно опрделени изисквания към бъдещата ми покупка и се бях зарекъл че точно такава кола ще си взема.Исках да е Е36,но да е купе,да е сиво на цвят,IS-ка,да е с новия двуозонов климатроник и по-ново на година.След цял ден обикаляне по автокъщите в Дупница и изпити 10-тина литра минерална вода заради адската жега, която беше така и така не намирах точно такъв екземпляр какъвто аз търсех.Или беше черно, или 91-а,92-ра година,или пък въобще нямаше климатик и т.н. и т.н.Работния ден беше към края обаче аз не се отказвах.Почти не остана автокъща, в която да не бях влязъл да огледам и да попитам за такава кола и все нямаше и нямаше.Както обикалях из града гледам една малка нова автокъща с не повече от 20-тина коли вътре.Съмнявах се да има точно такава кола каквато търся,но бях длъжен да спра и да огледам.Точно по средата м/у другите коли виждам муцунката на една сива Е36-ца.Поглеждам я отстрани-с 2 врати е.Надниквам вътре-новия двуозонов климатроник.Отивам отзад и виждам табелка с надпис 318 is .Понеже вече беше към 19:00 часа и собственика на автокъщата си беше тръгнал отидох при охраната да искам телефон за връзка с човека.Обаждам се аз и питам първо за годината на производство и той ми вика "1998 година е произведено".Е това вече беше наистина МОЯТА КОЛА.Навих го да се върне до автокъщата за да ми даде ключовете да я пробваме и да уговорим цената.Пича дойде,даде ми ключа от колата,аз я отключих и седнах вътре.Да-това наистина беше колата която бях търсил цял ден.След като покарах колата малко реших че няма повече какво да му мисля.Тя беше просто перфектна-нов внос с пълна сервизна история,само един собственик преди мен и наистина много запазена.Броих парите и си тръгнах да празнувам.И от тук започва "моя филм".Какво вече споменах колата беше супер запазена обаче освен стандартните екстри за Е36 имаше един климатроник и нищо повече.Джантите бяха "бирени капачки",нямаше кожа,нямаше подлакътник абе с две думи почти нищо.Веднага сложих едно Pioneer-че вътре да дрънка нещо.
Първото нещо което бях решил че ще разкарам бяха джантите.От един приятел взех някакви подобия на еленови рога обаче по-добре от бирените капачки.
Реших да си сложа М брони.Понеже парите както винаги не достигат реших да си поръчам стъклопластови(предна броня,задна добавка и лайстни).
Викам си екстра-боядисвам ги,слагам ги на колата и съм М пакет.Колата беше с два различни фара(един Bosch и един ZKW),което адски много ме дразнеше и реших да си взема някакви оригинални и да им сложа CCFL Angel Eyes.Трябваха и халогени защото колата нямаше такива фабрично а в М бронята седяха дупки.Купих и халогенчета и ги поставих и тях.
Дотук добре.Реших че на тези нови фарове трябва да се сложи един ксенон,обаче горе ксенон долу на халогените жълта светлина-грозна работа.Айде по един ксенон на късите и на халогените.
Тук във форума изпадна оферта за един кожен салон и си викам що да не си сложа една кожичка аз вътре.А и подлакътниче едно че си е удобно.
Много ми харесваха как стоят лип спойлерите на другите БМВ-та и реших да си взема и аз едно такова,а и да сменя тези стопове с оранжев мигач че стояха грозно с такива с бял.
Хайде и едни рингове за таблото.
Волана се беше поизтъркал с времето и трябваше да се претапицира.Намерих майстор тапицер,който да свърши тази работа.Исках да ми го ушие с червени и сини конци и ето го резултата.
Реших да сменя и тези джанти с М6 модела защото много ми харесваха.
Дотук добре.Колата горе-долу придоби някакъв вид обаче все нещо не ми харесваше, а то беше че колата седеше някак си висока и имаше нужда от окачване.Исках да е регулируемо по височина за да не изпочупя броните зимата.Спрях се на FK-не лошо окачаване което не вози много твърдо,държи се добре на пътя а и се регулира 8см.
Осъзнах че и трябва един М пакет,обаче оригинален.Реших че щом ще я правя няма да е частичен а пълен М пакета.Започнах с предната броня,след това задната,праговете,лайстните и огледалата.Стана добре обаче като се огледах всяко второ бмв беше с джанти като мойте и реших да ги разкарам и тях и да си взема оригинални от М3.Цялостната картинка вече беше много по-добра.
Колата беше с някаква грозна евтина топка на скоростния лост,която много ме дразнеше и затова си взех чисто нова кожена оригинална М3.
Викам си екстра,приключих с работата по колата стана супер.Да ама не.На цялостния М пакет до който я бях докарал какво му трябваше още.Салонче от М3.Намерих си черен Вейдър в перфектно състояние и не се поколебах много много.Отдавна исках такъв салон ама все не ми се отделяха толкова много пари за седалки.Ето че и този момент дойде.
Ето това е моето проектче колеги.Остана ми само да сменя това крайно гърне с оригиналната двуцевка и може би мотора със S50B32 и това ще му е
Последна промяна Krassi_kn на 10 Ное 2009, 12:49, променена общо 3 пъти
Re: Пълна промяна
Браво колега! Много красива е станала колата,дето сам каза едно по-голямо двигателче само трябва,дори и да не е 3.2 ,2.5/8 също става.
- McClane
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Пълна промяна
Браво за ентусиазма колега!
Наистина само един S-мотор и липсва за да стане пълната промяна
Наистина само един S-мотор и липсва за да стане пълната промяна
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Пълна промяна
По едно време леко си залитнал в грешна посока, но всичко е добре, когато свършва добре
Много е арна колата, браво.
Много е арна колата, браво.
- darko1
- младши ентусиаст
- Мнения: 692
- Регистриран на: 16.05.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M52B20TU '00 Shadowline
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пълна промяна
супер е станала,едно голямо
- niki0007
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Coфия
- Пол: Мъж
- Кара: 320i m52
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Пълна промяна
трябваше да започнеш с мотора
Re: Пълна промяна
здравей колега и на мен ми предстои претапициране на волана и понеже твоя много ми хареса как са го направили може ли някакави кординати на този тапицер или телефон за връзка ще съм ти много благодарен ако помогнеш. Благодаря предварително
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Пълна промяна
здравей колега и на мен ми предстои претапициране на волана и понеже твоя много ми хареса как са го направили може ли някакави кординати на този тапицер или телефон за връзка ще съм ти много благодарен ако помогнеш. Благодаря предварително
И мен това ми направи впечатление, че е много кадърно направено ако може кординати и на мен!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Krassi_kn
- моргаджия
- Мнения: 250
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
- BT9028BA
- старши ентусиаст
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Пълна промяна
Страхотна кола - Страхотен ентусиазъм - Евала колега
- georgymk
- младши ентусиаст
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Пълна промяна
дето вика "bum-bum" за малко щеше да "окъкаш" работата,ама браво много добре е станала
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- fedoracore
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Пълна промяна
добре е .
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: Пълна промяна
Много стегната Е36ца,единствено джантите не ми допадат,друго си е някой BBS...
Евала за ентусиазма,един от ултра малкото проекти,които са направени с такава воля !
Евала за ентусиазма,един от ултра малкото проекти,които са направени с такава воля !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани