Въпрос за монтаж на ксенон

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Въпрос за монтаж на ксенон

Мнение от boywalking » 03 Авг 2009, 16:41

Значи един авер си купи нов ксенон с некви яки крушки а стария ми подари.... понеже ще го монтирам сам самичък - въпроса ми е:

Баласта (или там както му се вика) има 2 двойки кабели - едните за крушката - ОК....... а другите 2 къде ? в тях влизат кабелите от старите крушки дето иде тока ?


сори за тъпия въпрос - не съм пипал такова нещо през живота си сега трябва да го монтирам сам.... и още не нещо ВАЖНО !!!! - Ако объркам плюс и минус на тия баласти ще има ли нова година или на крушките ??? понеже са много мръсни и почти едноцветни кабелите

благодаря предварително
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 03 Авг 2009, 17:23

от маншона на крушката излизат точно толкова кабели с букси колкото да се свържат с баласта , от другата страна на маншона ксеноновата лампа си е на жицата и трябва да има пинове които да пъхнеш във куплонга който е седял на оригиналната крушка.

+ и - повечето пъти си ги пише на баласта (тая двоината букса), + е червената . пиновете дето ги нарекох се различават , на Н1 + седи на крушката , а минуса се откача от рефлектора и са с различна широчина.
+ и - веднъж ги бърках и нямаше ядове обаче гаранция няма ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 05 Авг 2009, 8:29

Значи вчера тръгвам да монтирам ксенона.... едно на ръка е, че крушките бяха различни и трябваше да побългарявам малко но както и да е... мойте крушки бяха H1 или H7 а на колата е наопаки...
слагам крушката, слагам баласта, връзвам както си требе - включ - и еврика - светна... слагам фара на място - завъртам му болтчета и т.н. (свалих фаровете защото монтажа на крушките изискваше малко пилене) в момента в който вкарах фара и го завинтих по местата му като пусна светлините светва за 1 секунда точно като, че загрява - и изгасва.... и вече е така.... може ли да е изгоряла крушката или баласта или тогава ич няма да светне ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 05 Авг 2009, 11:16

1-во не е трябвало да пилиш фара а да пилиш "фасонката" на крушката, или направо да си вземеш крушки каквито ти трябват.
2-ро виж връзките дали са добри, там където си вързал захранващия кабел.
3-то напръскай всички букси с контактен спрей и ключа за фарове на таблото също

ако не помогне -> ксенона е много 'читав' ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 05 Авг 2009, 11:42

какво ще рече да не паля фара а "фасонката" на крушката ?
ксенона е работил досега на друга кола без никакви проблеми

това със спрея ще го пробвам
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 05 Авг 2009, 11:53

boywalking написа:(защото монтажа на крушките изискваше малко пилене)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 05 Авг 2009, 12:02

porostorm написа:
boywalking написа:(защото монтажа на крушките изискваше малко пилене)


Какво общо има това ? крушката ли не трябва да се допира до корпуса на фара ?


ЕДИТ:
не съм прочел пили - а пали....
крушката съм я нагласил идеално, като не съм пилил фара а металната джаджа дето държи крушката.... демек фасонката
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 05 Авг 2009, 18:56

май изгорих едната крушка.... една свети и с двата баласта без проблем, а другата и с двата като я пусна премигра 2-3 пъти за супер кратко и изгасва и тва беше....

не са бъркани +- не пипана, блъскана удряна....

мамка му що така бе....
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 05 Авг 2009, 19:57

не е трябвало да си пипаш рефлекторите , сега си взимаш една лампа и си ти !
п.с. доста ксенони съм монтирал и единствената дефектна крушка засвети по слабо след време , ампулката вътре и беше почерняла . Такова нещо с премигваме :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 05 Авг 2009, 22:10

поизпилих въпросната фасунка с няколко милиметра просто и нищо повече, крушката си светна,... прибрах фара в колата и вече нещеше..... !!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 05 Авг 2009, 22:15

mitrax написа:не е трябвало да си пипаш рефлекторите , сега си взимаш една лампа и си ти !
п.с. доста ксенони съм монтирал и единствената дефектна крушка засвети по слабо след време , ампулката вътре и беше почерняла . Такова нещо с премигваме :roll:
еее колега, явно не си монтирал ментаци ... върли... да видиш за какво става на въпрос.

Премигване, не палене, палене с удар по баласта и т.н :mhihi:

Колега, щом си вързал всичко, прехвърли едната крушка от другата страна и другата обратно, т.е размени им мястото. Ако въпросната крушка продължи да премигва значи е заминала.

Ако ще взимаш нова по-добре вземи 2.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 05 Авг 2009, 23:10

shit !!!!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 06 Авг 2009, 10:28

porostorm написа:еее колега, явно не си монтирал ментаци ... върли... да видиш за какво става на въпрос.

Премигване, не палене, палене с удар по баласта и т.н :mhihi:

Колега, щом си вързал всичко, прехвърли едната крушка от другата страна и другата обратно, т.е размени им мястото. Ако въпросната крушка продължи да премигва значи е заминала.

Ако ще взимаш нова по-добре вземи 2.

бе баш ментаци , но до сега само баласти са дефектирали ... и една крушка единствено , но тя просто светеше по слабо след около 2 месеца работа , и като я смених я видях че вътре беше почерняла иначе си палеше нормално. Премигване от крушка до сега не ми се е случвало.
Иначе си е така - ако и с 2та баласта крушката се държи по един и същи начин , а другата работи и с 2та , си е за нова .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 07 Авг 2009, 13:22

от къде мога да си взема само 1 брой крушка или не става така ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 07 Авг 2009, 13:51

Става ама ще светят различно ;)

Следваща

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook