18-ки в е30

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 12 Май 2009, 21:06

Prokudeniq написа:
St.Dilov написа:
Prokudeniq написа: Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Малко ЕТ или подпиране във веждата ;) ако правилно съм разбрал въпроса
Не, не е това отговора. Айде да задам по друг начин въпроса:

Защо неможе да се прибере цялата 10J 18"-ка при условие, че линийката показва, че има място да потъне още на вътре? Джантата е с ЕТ 50, но трябва да се изкарва навън, при условие, че не опира в носача и отстоява от амортисьора на 15мм, защо?


явно има някаква магия :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 13 Май 2009, 22:22

магия има естествено и тя е да монтираш въпросните амнайски на въображаема е30-ска :mhihi: :mhihi:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 15 Май 2009, 23:33

Май трябва аз да отговоря на собствения си въпрос!
Някой беше споменал, че колелетата се накланят отпред като завиват. Отзад пак има промяна в геометрията - та като кляка задницата колелото се накланя и горната част на гумата се прибира навътре към подкалника и опира в извивките му. Та това е причината да не се монтират максимално навътре спрямо носача и амортисьора ;)
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 16 Май 2009, 20:37

Prokudeniq написа:...Отзад пак има промяна в геометрията - та като кляка задницата колелото се накланя и горната част на гумата се прибира навътре към подкалника и опира в извивките му. Та това е причината да не се монтират максимално навътре спрямо носача и амортисьора ;)

Тази промяна в геометрията отзад зависи ли колко е изгнило купето или е константна величина?
Щото ако ако подканта е изгнил, май няма да има проблем с опирането?
Другата особеност при изгнило купе е, че е по-леко и не кляка толкова колата, а и върви повече поради олекотяването. Демек, за да достигнеш заводските стойности за здрава ламарина, трябва да качиш 2-3 шебека поне по 70 кг единия, та да натовариш окачването прилично и до стокови стойности за автомобил без пътници и багаж..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 16 Май 2009, 20:52

Да определено ако липсват R-овете на подкалника проблем нема да има :mhihi: Ако оставиш високите стокови пружини също нема ядове, ма тогава може да работиш като файтонджия в Несебър през лятото :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 16 Май 2009, 21:21

Prokudeniq написа: ма тогава може да работиш като файтонджия в Несебър през лятото :mhihi:
:clap: :driving: :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 18 Май 2009, 21:54

Аве бацковци ,чеай ви питам глеам ,че ги разбирате.Мойте жанти Алпин 21 цола .че вляат ли на е36НеЕм3 отпреде и отзаде?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 18 Май 2009, 22:11

Ще влязат за фотосесия, кат 18" в Е30.
Къде отидоха москвичовите джанти, къде е ланшния сняг?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Май 2009, 23:44

аз па спичелих некви 18' в Е-БЕ-Я на търг за 7долара и 34цента ,дет ги дават сток за е30,ама китайците са забравили да ги продупчат и ми ги пратили с един централен отвор...де да ида да ги разпробият,или поне кажете каква бургия да използвам,че мисля да си взема дрелка от битака и да ги ковна сам :weed:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 19 Май 2009, 7:01

devastator написа:Аве бацковци ,чеай ви питам глеам ,че ги разбирате.Мойте жанти Алпин 21 цола .че вляат ли на е36НеЕм3 отпреде и отзаде?
Ша вленат, ама без гуми и то само за фотосесия с волан направо. Ще требе да си отлееш некви калници с по-големи и издути веждици от стъкломатче и да си изрешеш малко подкалниците :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 19 Май 2009, 8:29

Явор написа:аз па спичелих некви 18' в Е-БЕ-Я на търг за 7долара и 34цента ,дет ги дават сток за е30,ама китайците са забравили да ги продупчат и ми ги пратили с един централен отвор...де да ида да ги разпробият,или поне кажете каква бургия да използвам,че мисля да си взема дрелка от битака и да ги ковна сам :weed:
Свържи се с К27 от Е30бг-то, той има много як човек за разпробиване. Моите ги дупчи 4-ри пъти докато уцели верните отвори :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 19 Май 2009, 8:50

ааааааа знам го аз него , за едно шише шльокавица ги прави една батка в гаражче в Люлин и после що не уйдисвали размерите.Питай го него колко пъти батката му прави адаптери за спирачни апарати,като зависимоста е че колкото по-трезвен е по му бяга размера ,пък ако дуа и ветер хептен не може да фане нониус.

А тези с големата дупка по средата,да не би некой да ги е струговал да ги качва на каруца.От дедо ми съм чувал че каруците нахлузваш колелото на кола и слагаш един шплинт да не са извади и си готов.То в тези мътни времена нищо чудно и те да минат на лети жанти.
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 20 Май 2009, 22:34

Ами не знам, но повечето 'тунери' ползват такива гаражчета, които произвеждат 'адаптери' всякакъв вид със съмнително качество, а после пишат по вестниците, че еди кой си се размазал на магистралата. То и тук в Пловдив има един боклук, дет се казва бач Кико и обещава на хората разни работи, ама май баш такива скраперийки рънчи.

По темата - има фотосесия и тя се изразява във вкарване на 'амнайски' в е30. Дори при супер изгнило купе без подкантове на калниците, амнайските лъскат квото е останало от ръждата на подканта до чиста ламарина. Въпреки газчицата за 3 лв. и супер олекотеното от ръждата купе, амнайските си се обаждат кат телефонистки.

Сега, при моята проба имаше и фактор, който усложняваше теста - минимум 120 кг. шебек на дясната седалка. Аз съм скромен- само 86 кг.
Така, че ако се караше въпросната Е30-ка от строен веганец, натъпкан с екзистенциални възгледи върху нещата от живота, колоезденето по планински пътища и силогизмите в абсурдността на нашето съвремие, можеше и да мине теста и Е30-ката да не е въображаема, а само изгнила.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 21 Май 2009, 8:48

tormentor1980 написа:По темата - има фотосесия и тя се изразява във вкарване на 'амнайски' в е30. Дори при супер изгнило купе без подкантове на калниците, амнайските лъскат квото е останало от ръждата на подканта до чиста ламарина. Въпреки газчицата за 3 лв. и супер олекотеното от ръждата купе, амнайските си се обаждат кат телефонистки......Сега, при моята проба имаше и фактор, който усложняваше теста - минимум 120 кг. шебек на дясната седалка. Аз съм скромен- само 86 кг.
Така, че ако се караше въпросната Е30-ка от строен веганец, натъпкан с екзистенциални възгледи върху нещата от живота, колоезденето по планински пътища и силогизмите в абсурдността на нашето съвремие, можеше и да мине теста и Е30-ката да не е въображаема, а само изгнила.
На въпросната Е30-ка и опират много леко само задните гуми и то защото са 10J джантите, ако са 8.5J или 9J Няма да има такъв проблем. Ама все си мисля че е по-добре лекинко да лъска при натоварване на колата и при силно заклащане отколкото да карам постоянно на шоктампони отзад както е в момента една скраперска Е30 350i, дето некви аматьори я правят. Ако някой ги познава, нека им каже да ми се обадят да им оправя окачването за да не подскачат :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 21 Май 2009, 21:02

Мръсни поганци сте вие еййй ,като паднете че ви теглим калемчето ама да видим 8)
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

ПредишнаСледваща

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook