18-ки в е30
Модератор: bum_bum
- bojanov-is
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Prokudeniq написа:Не, не е това отговора. Айде да задам по друг начин въпроса:St.Dilov написа:Малко ЕТ или подпиране във веждата ако правилно съм разбрал въпросаProkudeniq написа: Каква е причината да не се побере цялото 10J според вас?
Защо неможе да се прибере цялата 10J 18"-ка при условие, че линийката показва, че има място да потъне още на вътре? Джантата е с ЕТ 50, но трябва да се изкарва навън, при условие, че не опира в носача и отстоява от амортисьора на 15мм, защо?
явно има някаква магия
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
магия има естествено и тя е да монтираш въпросните амнайски на въображаема е30-ска
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Май трябва аз да отговоря на собствения си въпрос!
Някой беше споменал, че колелетата се накланят отпред като завиват. Отзад пак има промяна в геометрията - та като кляка задницата колелото се накланя и горната част на гумата се прибира навътре към подкалника и опира в извивките му. Та това е причината да не се монтират максимално навътре спрямо носача и амортисьора
Някой беше споменал, че колелетата се накланят отпред като завиват. Отзад пак има промяна в геометрията - та като кляка задницата колелото се накланя и горната част на гумата се прибира навътре към подкалника и опира в извивките му. Та това е причината да не се монтират максимално навътре спрямо носача и амортисьора
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Prokudeniq написа:...Отзад пак има промяна в геометрията - та като кляка задницата колелото се накланя и горната част на гумата се прибира навътре към подкалника и опира в извивките му. Та това е причината да не се монтират максимално навътре спрямо носача и амортисьора
Тази промяна в геометрията отзад зависи ли колко е изгнило купето или е константна величина?
Щото ако ако подканта е изгнил, май няма да има проблем с опирането?
Другата особеност при изгнило купе е, че е по-леко и не кляка толкова колата, а и върви повече поради олекотяването. Демек, за да достигнеш заводските стойности за здрава ламарина, трябва да качиш 2-3 шебека поне по 70 кг единия, та да натовариш окачването прилично и до стокови стойности за автомобил без пътници и багаж..
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Да определено ако липсват R-овете на подкалника проблем нема да има Ако оставиш високите стокови пружини също нема ядове, ма тогава може да работиш като файтонджия в Несебър през лятото
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Аве бацковци ,чеай ви питам глеам ,че ги разбирате.Мойте жанти Алпин 21 цола .че вляат ли на е36НеЕм3 отпреде и отзаде?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз па спичелих некви 18' в Е-БЕ-Я на търг за 7долара и 34цента ,дет ги дават сток за е30,ама китайците са забравили да ги продупчат и ми ги пратили с един централен отвор...де да ида да ги разпробият,или поне кажете каква бургия да използвам,че мисля да си взема дрелка от битака и да ги ковна сам
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Ша вленат, ама без гуми и то само за фотосесия с волан направо. Ще требе да си отлееш некви калници с по-големи и издути веждици от стъкломатче и да си изрешеш малко подкалницитеdevastator написа:Аве бацковци ,чеай ви питам глеам ,че ги разбирате.Мойте жанти Алпин 21 цола .че вляат ли на е36НеЕм3 отпреде и отзаде?
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Свържи се с К27 от Е30бг-то, той има много як човек за разпробиване. Моите ги дупчи 4-ри пъти докато уцели верните отвориЯвор написа:аз па спичелих некви 18' в Е-БЕ-Я на търг за 7долара и 34цента ,дет ги дават сток за е30,ама китайците са забравили да ги продупчат и ми ги пратили с един централен отвор...де да ида да ги разпробият,или поне кажете каква бургия да използвам,че мисля да си взема дрелка от битака и да ги ковна сам
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
ааааааа знам го аз него , за едно шише шльокавица ги прави една батка в гаражче в Люлин и после що не уйдисвали размерите.Питай го него колко пъти батката му прави адаптери за спирачни апарати,като зависимоста е че колкото по-трезвен е по му бяга размера ,пък ако дуа и ветер хептен не може да фане нониус.
А тези с големата дупка по средата,да не би некой да ги е струговал да ги качва на каруца.От дедо ми съм чувал че каруците нахлузваш колелото на кола и слагаш един шплинт да не са извади и си готов.То в тези мътни времена нищо чудно и те да минат на лети жанти.
А тези с големата дупка по средата,да не би некой да ги е струговал да ги качва на каруца.От дедо ми съм чувал че каруците нахлузваш колелото на кола и слагаш един шплинт да не са извади и си готов.То в тези мътни времена нищо чудно и те да минат на лети жанти.
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Ами не знам, но повечето 'тунери' ползват такива гаражчета, които произвеждат 'адаптери' всякакъв вид със съмнително качество, а после пишат по вестниците, че еди кой си се размазал на магистралата. То и тук в Пловдив има един боклук, дет се казва бач Кико и обещава на хората разни работи, ама май баш такива скраперийки рънчи.
По темата - има фотосесия и тя се изразява във вкарване на 'амнайски' в е30. Дори при супер изгнило купе без подкантове на калниците, амнайските лъскат квото е останало от ръждата на подканта до чиста ламарина. Въпреки газчицата за 3 лв. и супер олекотеното от ръждата купе, амнайските си се обаждат кат телефонистки.
Сега, при моята проба имаше и фактор, който усложняваше теста - минимум 120 кг. шебек на дясната седалка. Аз съм скромен- само 86 кг.
Така, че ако се караше въпросната Е30-ка от строен веганец, натъпкан с екзистенциални възгледи върху нещата от живота, колоезденето по планински пътища и силогизмите в абсурдността на нашето съвремие, можеше и да мине теста и Е30-ката да не е въображаема, а само изгнила.
По темата - има фотосесия и тя се изразява във вкарване на 'амнайски' в е30. Дори при супер изгнило купе без подкантове на калниците, амнайските лъскат квото е останало от ръждата на подканта до чиста ламарина. Въпреки газчицата за 3 лв. и супер олекотеното от ръждата купе, амнайските си се обаждат кат телефонистки.
Сега, при моята проба имаше и фактор, който усложняваше теста - минимум 120 кг. шебек на дясната седалка. Аз съм скромен- само 86 кг.
Така, че ако се караше въпросната Е30-ка от строен веганец, натъпкан с екзистенциални възгледи върху нещата от живота, колоезденето по планински пътища и силогизмите в абсурдността на нашето съвремие, можеше и да мине теста и Е30-ката да не е въображаема, а само изгнила.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
На въпросната Е30-ка и опират много леко само задните гуми и то защото са 10J джантите, ако са 8.5J или 9J Няма да има такъв проблем. Ама все си мисля че е по-добре лекинко да лъска при натоварване на колата и при силно заклащане отколкото да карам постоянно на шоктампони отзад както е в момента една скраперска Е30 350i, дето некви аматьори я правят. Ако някой ги познава, нека им каже да ми се обадят да им оправя окачването за да не подскачатtormentor1980 написа:По темата - има фотосесия и тя се изразява във вкарване на 'амнайски' в е30. Дори при супер изгнило купе без подкантове на калниците, амнайските лъскат квото е останало от ръждата на подканта до чиста ламарина. Въпреки газчицата за 3 лв. и супер олекотеното от ръждата купе, амнайските си се обаждат кат телефонистки......Сега, при моята проба имаше и фактор, който усложняваше теста - минимум 120 кг. шебек на дясната седалка. Аз съм скромен- само 86 кг.
Така, че ако се караше въпросната Е30-ка от строен веганец, натъпкан с екзистенциални възгледи върху нещата от живота, колоезденето по планински пътища и силогизмите в абсурдността на нашето съвремие, можеше и да мине теста и Е30-ката да не е въображаема, а само изгнила.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Мръсни поганци сте вие еййй ,като паднете че ви теглим калемчето ама да видим
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани