18-ки в е30
Модератор: bum_bum
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Не ми се пъни щото и с 18-ките и с гнилото купе ще те минавам лошо дрифтейки около тебdevastator написа:Мръсни поганци сте вие еййй ,като паднете че ви теглим калемчето ама да видим
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Какъв Плейстейшън ползваш?
Ако има мрежови режим, да влизам и аз?
Ама ше съм с жанти 35" на е30, да знаеш и да внимаваш за Ве макс-а...
Ако има мрежови режим, да влизам и аз?
Ама ше съм с жанти 35" на е30, да знаеш и да внимаваш за Ве макс-а...
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Ти пък къде се нареждаш ве, с твоите пластмасови 16-ки стърчащи отпред с 4 см извън веждата (това некав нов начин са намаляне на драг коефициента ли е, гледам и във Ф1 са така). С тоя голем матор така ще ги палиш, че аз вече ще съм ударил 250 и ще тъдъткам на ограничител, а ти още ще връткаш гуми със 100 км/ч. Аз имам М-пакет 2, който намаля малко въздушното съпротивление на колата. А ти си със стандартно кубче на рубик и гуми 225-чки от на Хан Аспарух времето - какво очакваш, къде си тръгал на в-максtormentor1980 написа:Какъв Плейстейшън ползваш?
Ако има мрежови режим, да влизам и аз?
Ама ше съм с жанти 35" на е30, да знаеш и да внимаваш за Ве макс-а...
Дай да ти монтирам поне едни леко прибрани 17-ки поне да можеш 255-чки да си сложиш. Иначе цялата ти мощност и въртелив момент ще ги виждаш в пушилката на запалените задни гуми, а набиране наная Ако искаш и с 18"-ки мога да се заиграя на твоето комби и да му сложим нещо широчко, че да тръгва якичката
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Prokudeniq написа:....аз вече ще съм ударил 250 и ще тъдъткам на ограничител, а ти още ще връткаш гуми със 100 км/ч. Аз имам М-пакет 2, който намаля малко въздушното съпротивление на колата. ...
Имам подозрение, че още много преди 250 (които едва ли някога ще достигнеш с онова 'изделие' под капака, датиращо отпреди новобранската на Хитлер) въздушната струя ще издуха олекотените (корозирали) зони от купето ти и след теста ще се прибереш с перфектем М-пакет, монтирам на Е30 бъги... Нищо чудно да удариш и некоя спирачка тип ала Флинтстоун...
Но не се отчайвай. всичко си има плюсове и минуси... Плюса при теб е, че центъра на тежестта идва много добре, защото при теб той се определя най-вече от масивните, некорозирали и неолекотени компоненти на автомобила - мотор, ск, кутия, кардан, преден и заден мост, диф и т.н.
Не е лошо и да монтираш една седалка тип 'леген' (ако има нещо здраво по пода, за което да я хванеш), че с тия стоковите само нарушаваш стабилността на колата в завои...
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Overburner - NX написа:Къртите ! Темата кърти
Машала на devastator и tormentor1980,
Podkupeniq
Ааа, корупция нещо...
Ей, Подкупения, престани да спамиш скраперясквайки около мен...
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
tormentor1980 написа:Overburner - NX написа:Къртите ! Темата кърти
Машала на devastator и tormentor1980,
Podkupeniq
Ааа, корупция нещо...
Ей, Подкупения, престани да спамиш скраперясквайки около мен...
Аз не спамя, просто ти предлагам да ти кача по-големи и широчки джапанки, да си ми поне неква минимална конкуренция, иначе нема да ми е интересно да ти бия ластици при всеки старт. Ако неискаш аз да ти ги ментна малко по-нагоре съм написла какви размери гуми пасват и какви джанти с какво ЕТ ти требват на 18".
А що се касае до заветните 250 км/ч, мисля, че няма да са ми никакъв проблем да ги достигна, даже и задмина. Но при теб е малко по-сложно. Предницата ти е навирила нос нагоре като москвич 12-так натоварен с 1 тон грозде в багажника. Нестига, че отпред ще те спира въздуха, ами и отдоло ти се подават карантитите които още повече завихрят и спъват колата. Картера на скоростите ти е с 10 см по нисък от престилката и още кой знае колко неща има дето ти развалят аеродинамиката, ма още не съм ги забелезал всичките
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Prokudeniq написа:...ма още не съм ги забелезал всичките
То при мен поне има какво да се гледа, а при теб пробойните от корозионното олекотяване са толкова много и начесто, че в един момент ти се замрежва погледа, все едно гледаш през рибарска мрежа...
Неслучайно един колега по-горе се беше изразил 'въображаема' е30-ка, защото ефекта е такъв - в един момент се чудиш истина ли е това, което виждат очите ти или е мираж... Този ефект също така е известен под кодовото наименование 'тука има, тука нема!'
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Аее, tormentor1980! Днес се направих на Инчхай и разбрах кой си. През цялото време те мислих за един друг пич, ма карай ша му се извиня. Какво ми се пъниш на голям разбирач, джанти и в-макс. Откъде ги знаеш тия неща като караш Е30 с М40Б16 матор с некви 14"-ки стомани. Като гледам и ти имаш ръждички по праговете и вратите. Предполагам, че като ходиш на вулканизатор ти дигат колата на мостовете, щото май на предвидените за това места лапите ще потънат чак до тавана. И какво е това разстояние между вратите и колонката, май нещо търкаляне е имало. Вратите ти фърлят върху задните калници сянка от 20 санта като грее слънцето срещу колата. Въртиш се около гаража и каквото чуеш недочуеш и си обогатяваш знанията и после сипиш глупости из форумите. Аман от такива като теб юзери, които само си мечтаят за разни проектчета!
Ако искаш нещо да ми кажеш се изправи пред мен или да дойда на крака при теб и... !!!
Ако искаш нещо да ми кажеш се изправи пред мен или да дойда на крака при теб и... !!!
Последна промяна Prokudeniq на 22 Май 2009, 21:30, променена общо 2 пъти
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Еее, ама много си лош...
Вярно си проветрявах устата, ама нали майтапа да става...
То мойто двувратото купе сигурно е доста по-изгнило от твойто, та затова ги мятках тия майтапи, един вид самоирония.
Не се сърди де, утре ще мина пак покрай сервиза около 10-11ч и ще черпя бира.
Тъкмо ще си поговорим, че съм замислил да сменям М40-ката с едно V8, ама не знам да е правено в БГ.
Айде, че оакахме темата на колегата за жантите, аз спирам.
Вярно си проветрявах устата, ама нали майтапа да става...
То мойто двувратото купе сигурно е доста по-изгнило от твойто, та затова ги мятках тия майтапи, един вид самоирония.
Не се сърди де, утре ще мина пак покрай сервиза около 10-11ч и ще черпя бира.
Тъкмо ще си поговорим, че съм замислил да сменям М40-ката с едно V8, ама не знам да е правено в БГ.
Айде, че оакахме темата на колегата за жантите, аз спирам.
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
аз сега пак не разбрах жантите спомагат ли колата да ТъДътка на 250 и ако не как да си я направя да прави така
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- tormentor1980
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 5.04.2009
Не са само жантите, трябва ти и по-изгнило купе и супермощен агрегат с КПД, по ниско от това на парен двигател, за да можеш да монтираш възможно най-големия радиатор, който да поема топлинните загуби, но пък затова разхода на бензин (или газчица) ще е голям, ама поне няма да се притесняваш от чугуна, щото седи маняшки в коша, центъра на тежестта ти идва перфе, заради некорозиралите джелеза от автомобиля, а заради корозионното олекотяване на купето, големите жанти и прекрасния драг-коефициент, 250 км/ч. ги достигаш с лекота, задминаваш ги значително и уверено, а поради марковото окачване от ново поколение, в завоите си стабилен като ютия върху дъска за гладене и в крайна сметка стигаш до извода, че отношението кг/мощност или коефициент на въздушна обтекаемост или нютони на мотора, нямат чак толкова голямо значение, стига да си с жанти 'амнайски' в е30 и с парче чугун под капака със супер яки характеристики по отношение на теглото му спрямо специфичната мощност. Към всичко това може да добавиш стоковите спирачки, които уверено и безотказно ще те спират многократно с тази скорост, но плюса идва от неокаченото тегло на рахитичните дискчета и апаратчета и подобреното им охлаждане от 18-ките, въпреки липсата ба въздуховоди. Ще развиеш маняшка Ве-Макс и ускорение и доускорение, за дрифта да не говорим, той ще е неповторим, особено при натиснат съединител и изкормване на ръчната върху мокри павета...
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
ще ме извините ама аз сега пак не разбрах,за сцеплението и големите жанти.Хем е така ,хем нее така.
Уж със широките гуми колата имала повече сцепление,а пък зимата драпа повече с тесни гуми.Как става тая работа,не требва ли зимата да върви повече със широките за да има повече сцепление.Направо не знам какво става,гледам наоколо майката природа и скивам камилата,за кво има такива големи копита и после на прокуденото жувотно жантите и си викам ,че много ше драпа на песък тази е30ска,ама че разберем летото дали е така.
Хич не я разбирам тази физика,моля осветлете ме че и аз искам да имам як старт от место,как да си избера гуми?
Уж със широките гуми колата имала повече сцепление,а пък зимата драпа повече с тесни гуми.Как става тая работа,не требва ли зимата да върви повече със широките за да има повече сцепление.Направо не знам какво става,гледам наоколо майката природа и скивам камилата,за кво има такива големи копита и после на прокуденото жувотно жантите и си викам ,че много ше драпа на песък тази е30ска,ама че разберем летото дали е така.
Хич не я разбирам тази физика,моля осветлете ме че и аз искам да имам як старт от место,как да си избера гуми?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани