18-ки в е30

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 24 Май 2009, 19:49

За як старт най-добре ще е отзад да се мине на верижна колесна база, примери от руската тайга и тундра - бол. Не е нужно да откриваме топлата вода!
Вярно, че комфорта на возията ще се занижи леко, но не чак толкова, за да ни обезсърчи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 24 Май 2009, 23:31

Нестава с вериги, ша запрат возилото от пътна полиция. Пък на пистите нема кой да ни пусне, защото след нас ще остава лунен пейзаж на който и майбаха ще ти се струва, че вози твърдо :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 25 Май 2009, 20:12

много знания ,много нещо ама никой май не може да ми отговори на въпроса?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 25 Май 2009, 22:29

К'во зимате ве, я се стегнете и по-сериозно към темата!!!

Да отговоря на devastator - с по-широчки гуми се стартира по-добре, ама условието е да са стъпили на по-голяма площ, което при БМВ е сериозен проблем, защото те по дефалт са разкрачени, най-лесния вариант е с по-меки задни джапанки на голем цолаж или широчки, културно напомпани ама на малък цолаж, че да са с голема балониада та да могат да се смачкат и позаапят асвалта.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 25 Май 2009, 22:58

На 1 бар викаш да ги помпаме. То убаво за маняшкия старт, ама после с тия меки налъми ко ше праим кат ускорение и доускорение?
Опропастителя беще задал въпрос за летни и зимни жапанки, на това какво ще отговориш, Подкупения? Корупция!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 25 Май 2009, 23:23

tormentor1980 написа:На 1 бар викаш да ги помпаме. То убаво за маняшкия старт, ама после с тия меки налъми ко ше праим кат ускорение и доускорение?
Опропастителя беще задал въпрос за летни и зимни жапанки, на това какво ще отговориш, Подкупения? Корупция!

Първо не съм Подкупения, а съм Прокудения :idea:
Второ за и зимните гумнетки, само ще кажа - По-малка става контактната площ на гумата с шосето (нали е по-тясна) губиш стабилност на сухо, но така се увеличава натиска върху нея - т.е. по голямо тегло имаш на по-малка площ и когато си на сняг тя се врязва и заапва пътя и тръгаш като драгстер.

Аз обаче съм юзер и си зех една кола за есенно зимния сезон 4х4 и си ждрапам само със летни гуми и като падне сняг яко сипвам на всички с един задвижващ мост като теб :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 26 Май 2009, 1:32

демек за да тръгвам като един маломощен драгстер ми требват тесни гуми със голем балон,спаднати на 1 атм.
Ми те на тее жанти Алпин 21 цола нема много избор на балони,освен да ги карам на полювин атмосфера и да тръгвам като полудрагстер :mhihi:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 26 Май 2009, 8:39

Айде стига глупости ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Предишна

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook