Е30 М3 Кит?
Модератор: bum_bum
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е30 М3 Кит?
slatanic написа:Тая ламарина вярно много поскъпнала последно време!
Дайте съвет кое би издържало повече време за всекидневна употреба преди да се напука.
Дали стъклопласт или ламаринка да се слага.И при двата варианта кита ще е доста така,че ще се пукне рано или късно.При заваряването на калниците с телоподаващо ще има деформации на детайла от заварката и кита е неизбежен в едно или друго количество.То пък зависи само и единствено от заваряващия и подготовчика след това,но както се казва бояджията ще я оправи.
Колата така или иначе се прави само и единствено за мой собствен кеф и няма да види писти,а само прекрасните български пътища които са способни и най-твърдият карбон да пукнат та кита ли ще им се опре!
тва са цели панели подготвени за смяна ламаринените ... та оригиналния ти се маха от пункшфайца и тоя се слага на пункшвайц ако искаш да стане манияшко и да не си личи. ... после тия панели снадките са им под улатненията на джамовете вратите .... отдолу под прага ... отзад под багажника и бронята ... та няма ти трябва много кит, защото и да се вижда точковата заварка няма никакво значение.
само дето ти трябват и брони и заден капак и добавка за задния джам и заден джам
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Е30 М3 Кит?
Sharo написа:slatanic написа:Тая ламарина вярно много поскъпнала последно време!
Дайте съвет кое би издържало повече време за всекидневна употреба преди да се напука.
Дали стъклопласт или ламаринка да се слага.И при двата варианта кита ще е доста така,че ще се пукне рано или късно.При заваряването на калниците с телоподаващо ще има деформации на детайла от заварката и кита е неизбежен в едно или друго количество.То пък зависи само и единствено от заваряващия и подготовчика след това,но както се казва бояджията ще я оправи.
Колата така или иначе се прави само и единствено за мой собствен кеф и няма да види писти,а само прекрасните български пътища които са способни и най-твърдият карбон да пукнат та кита ли ще им се опре!
тва са цели панели подготвени за смяна ламаринените ... та оригиналния ти се маха от пункшфайца и тоя се слага на пункшвайц ако искаш да стане манияшко и да не си личи. ... после тия панели снадките са им под улатненията на джамовете вратите .... отдолу под прага ... отзад под багажника и бронята ... та няма ти трябва много кит, защото и да се вижда точковата заварка няма никакво значение.
само дето ти трябват и брони и заден капак и добавка за задния джам и заден джам
Или с други думи казано си е една доста сериозна инвестиция като я сметнеш в комплект с цялостното пребоядисване след това.
Аз обаче мислех за изграждане на нов калник в/у старият.
Лошото е че ако се гради в/у старите калници с ламарина ще го има точно споменатият от мен ефект.
Много кит в/у заварките и неизбежно напукване след това.
Аз така или иначе не целя м3 визия,а само и единствено раздуване на калниците,но обикновеното раздуване не ме радва някак си и точно затова се насочих към м3 раздувките.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: Е30 М3 Кит?
Sharo написа:DanielzZz написа:Панели и калници от М3 не могат ли да се намерят,че ще ги правите от стъклопласт ?
могат бре
Панел
Описание : SEITENWAND
Ед.цена (с ДДС) : 788.89 BGN
преден калник
Номенклатурен номер : 41351976052
Описание : SEITENWAND
Ед.цена (с ДДС) : 525.38 BGN
Като искат да карат М3 ще дават пари.Щом са склонни да дадат 2к+ за мотор и други шукарий ще ги дадат и за оптика...И никой не е казал,че всичко трябва да го сложат на един път.
Интересно...дали от eBay може да се намерят по-тънко ?
- Kambe
- старши ентусиаст
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Е30 М3 Кит?
аз намерих само задни панели на 100 паунда парчето, пак е приемлива цена
http://cgi.ebay.co.uk/brand-new-e30-m3- ... 35a8c7f12e
http://cgi.ebay.co.uk/brand-new-e30-m3- ... 35a8c7f12e
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е30 М3 Кит?
то хубаво ама има само един и е на наддаване дето изтича след 9 дни и в момента е на 100 паунда
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 М3 Кит?
то хубаво,ама само с 2 калника пак не стаа само
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Е30 М3 Кит?
Не 2 калника бе 4.И отпред и отзад.За ставане ще стане.Въпроса е каква технология да ползвам,че да не се напука.Мога вместо кит в/у заварката да ползвам за основа олово.И върху него вече кит.
Не е много лесен за обработка ма това да му е проблема.Поне да понася на напрежения и да не се пука.
След това обаче не знам дали има игра с броните или стават и тия.То всичко е как си го направиш в тоя случай само въпроса е да не изглежда като подарено.
Не е много лесен за обработка ма това да му е проблема.Поне да понася на напрежения и да не се пука.
След това обаче не знам дали има игра с броните или стават и тия.То всичко е как си го направиш в тоя случай само въпроса е да не изглежда като подарено.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 М3 Кит?
добре,че си ти да ни кажеш кое става и кое не
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Е30 М3 Кит?
Явор написа:добре,че си ти да ни кажеш кое става и кое не
Баце аз не казвам,аз предполагам казвайки!Но пак имам желанието да го направя за разлика от други дето и това не искат да направят,че да не си изядат хлебеца!
Та след кратко обсъждане вчера се оказа,че оловото нистаа.Трябва калай.Понася на напрежение и не пука боята(съответно пак е скъпо де ) и най вероятно така ще се прави основата.
Пък на горе вече ясно.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е30 М3 Кит?
slatanic написа:Явор написа:добре,че си ти да ни кажеш кое става и кое не
Баце аз не казвам,аз предполагам казвайки!Но пак имам желанието да го направя за разлика от други дето и това не искат да направят,че да не си изядат хлебеца!
Та след кратко обсъждане вчера се оказа,че оловото нистаа.Трябва калай.Понася на напрежение и не пука боята(съответно пак е скъпо де ) и най вероятно така ще се прави основата.
Пък на горе вече ясно.
Ако вземеш оригинални панели при багажника и колонката са различни за това ти трябват и те
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Е30 М3 Кит?
Бах го Шаро ми то от тая 30ка един скелет ще остане!
А тия оригиналните ако се сменят и прозореца ли се сменява или остава същият?Щото си мисля,че и той отлита.
А тия оригиналните ако се сменят и прозореца ли се сменява или остава същият?Щото си мисля,че и той отлита.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е30 М3 Кит?
slatanic написа:Бах го Шаро ми то от тая 30ка един скелет ще остане!
А тия оригиналните ако се сменят и прозореца ли се сменява или остава същият?Щото си мисля,че и той отлита.
задния джам ако ползваш оригинална добавка не става нормалния
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Е30 М3 Кит?
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- remaka
- пияния майстор
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Е30 М3 Кит?
и са колко останахме мераклийте за м3 кит
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Re: Е30 М3 Кит?
Aз си оставам мераклия,ама за М3 калници.Останалият тунинг не ми понася финансово.
Като дойде на дневен ред ще има игра с ламарината в/у стоковите калници и толкоз.
Че с тия джанти с ет близко до 10 и по малко и пружини 60/40 става мани бегай!
Като дойде на дневен ред ще има игра с ламарината в/у стоковите калници и толкоз.
Че с тия джанти с ет близко до 10 и по малко и пружини 60/40 става мани бегай!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани