След смяна на мотор м54б30 в Е36 -проблем с километража,OBD2

Чип тунинг, Standalone и piggyback електроники.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

След смяна на мотор м54б30 в Е36 -проблем с километража,OBD2

Мнение от mladi » 26 Апр 2018, 22:39

Ако има някой,а знам че има в София добър диагностик с БМВ скенер моля споделете за да закарам колата и да видим какво ,ще покаже? Проблема е ,че след смяната на мотора в е36 от м5Б28 към м54б30 имаме проблем с километража. Карайки с 40км/ч. примерно километража показва 260-70км/ч. Рзходомера също не показва вярно. Имах изгорял датчик на АБС заден -десен и преди това километража не работеше ,а само обортомера. След смяната с нов датчик километража тръгна но както споменах изобщо не работи коректно и лампата на АБС а не изгасна,не сработва и системата. Закачахме я на различни диагностики но само с китайските отваря началното меню с грешките на мотора и от там може да изтрием само някой като спийд сигнал но след ден два пак я записва и мотора забива на 5.300оборота. Пуснат е кабел за спийд сигнала ОТ БУКСАТА НА ДИФА както пише на всякъде и на предния мотор м52б28 си работеше но тук нещо се запъва? Та на кратко и може би не много наясно с писане ,колкото можах да обясня проблемите са тези. Ако наистина някой в София знае как да се оправят нещата със спийд сигнала,АБС и километража да сподели,ако желае?! Знам ,че тоя мотор взима сигнал за скоростта от абс датчиците по-точно заден ляв но просто с диагностиките които пробвахме неможем да влезем в меню -спирачна система за да изтрием грешката за да видим дали километража ,ще тръгне коректно и да проверим има ли други датчици,които да не работят и тн..
0897 355 223. В София,ще бъда до понеделник.
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: След смяна на мотор м54б30 в Е36 -проблем с километража,

Мнение от stony1 » 27 Апр 2018, 11:24

Дай да уточним няколко неща, защото ми се струва, че малко не сте я свършили както трабва работата.
1. Колата с какъв мотор е излязла от завода?
2. Този с колко ваноса е Б28?
3. Новият Б30 кой ел. инженер го свърза и как? С четене да теми по форумите и гледане на клипове или с предварително направена схема за преминаване от базовото окабеляване към Б30?
4. С какъв АБС модул е колата в момента?
5. С кой имобилайзер?
Последна промяна stony1 на 27 Апр 2018, 19:06, променена общо 2 пъти
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Re: След смяна на мотор м54б30 в Е36 -проблем с километража,

Мнение от mladi » 27 Апр 2018, 18:36

Колата оригинално беше с М52б25 . Сега е с М54б30 .аЕлектрониката е изцяло от новия мотор както и вече е с OBD2. Електрониката е вързвана от човек, който и преди е правил това. Но явно има някой неща за дооправяне ОЧЕВАДНО. АБС модула си е стандартния не е сменян. Мобилайзер няма ,защото софтуерно е премахнат, както и двете ламбди сонди и тн.. Това +ремап го направи Велимир от Русе VrPerfornance.
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: След смяна на мотор м54б30 в Е36 -проблем с километража,

Мнение от Lenco » 29 Апр 2018, 11:14

До колкото си спомням на е36 спиид сигнала идва от таблото.
Километража трябва да ти работи и без мотор.
Нещо има омазано по колата, но ако отговориш по-точно на въпросите на горния човек, може да получиш насоки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: След смяна на мотор м54б30 в Е36 -проблем с километража,

Мнение от stony1 » 29 Апр 2018, 13:08

Lenco написа:До колкото си спомням на е36 спиид сигнала идва от таблото.
Километража трябва да ти работи и без мотор.
Нещо има омазано по колата, но ако отговориш по-точно на въпросите на горния човек, може да получиш насоки.

Таблото е консуматор на този сигнал, не го изработва то. Но при М54, DME търси определн сигнал, които е свързан с ABS модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook