m52 ms41 в е46
Модератор: bum_bum
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2706
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
m52 ms41 в е46
Да пробвам и тук, искам да подкарам м52 от е39/06.98 в е46. Гледам, че за основни неща, като обороти, температура, разход и др., таблото на е46 комуникира с DME-то по CAN-шината.
При е39 от тези години по CAN, DME-то кореспондира с компа на автоматичната кутия, когато я има.
Мога ли да направя нещо по въпроса?
Приемам и платени съвети.
При е39 от тези години по CAN, DME-то кореспондира с компа на автоматичната кутия, когато я има.
Мога ли да направя нещо по въпроса?
Приемам и платени съвети.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2706
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: m52 ms41 в е46
Три месеца по-късно, да си отговоря сам.
В е46 може да се подкара м10, м30, м50 или м60, като таблото работи коректно.
Един янки, прави електроника и я програмира да предава аналоговите сигнали на двигателя в цифров вид по КАН-шината на таблото, за да работи термометъра и оборотомера.
Друг американец подсказа по-лесен вариант, който пробвах.
Оставих оригиналния компютър, в случая от м43б19ту, на който оставих датчика на коляновия вал, датчиците за температура на главата и този на маркуча от радиатора. Налягане и ниво на масло, както и зареждането на алтернатора, също през него.
Всичко работи ОК, естествено без разходомера, което не е голяма болка. Компа си управлява и охлаждането на новия мотор.
Някой ако иска да подкара V8 или V12 в е46 и да работи таблото, ще помагам.
В е46 може да се подкара м10, м30, м50 или м60, като таблото работи коректно.
Един янки, прави електроника и я програмира да предава аналоговите сигнали на двигателя в цифров вид по КАН-шината на таблото, за да работи термометъра и оборотомера.
Друг американец подсказа по-лесен вариант, който пробвах.
Оставих оригиналния компютър, в случая от м43б19ту, на който оставих датчика на коляновия вал, датчиците за температура на главата и този на маркуча от радиатора. Налягане и ниво на масло, както и зареждането на алтернатора, също през него.
Всичко работи ОК, естествено без разходомера, което не е голяма болка. Компа си управлява и охлаждането на новия мотор.
Някой ако иска да подкара V8 или V12 в е46 и да работи таблото, ще помагам.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани