Съвет за корекция на запалване при м20б25
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- nikigsxr
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: E39i 6te kara E30 b25и.
Съвет за корекция на запалване при м20б25
Здравеите колеги.Въпросът ми е дали има лесен на4ин за коригиране на искрата при (мотроник)м20б25 при надув до 1бар мах като горивото се регулира от прогресивен регулатор(механи4ен) които няма отно6ение към екуто?А ина4е ми се търкаля едно м20б20 и там си мисля 4е с делкото може да се постигне не6то.А може би гре6а???
- nikigsxr
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: E39i 6te kara E30 b25и.
Re: Съвет за корекция на запалване при м20б25
Някои не6то?Ниско бюджетни идеи просто за забавлени проект4е няма да избиваме конете
Re: Съвет за корекция на запалване при м20б25
на моето м 40 съм го описвал няколко пъти-по евтино от това не знам.шайбата на коляновия вал е с разпробити отвори за болтовете и е върната назад с зъб и половина-около 9 градуса.има вързан газаджийски авансатор на +15 градуса.кабела за управлението му минава през ладов маслен датчик,монтиран във всмукателя.този датчик е с нормално затворени контакти-т.е.,когато нямаш налягане-авансатора работи и имаш+6 градуса.когато налягането стане над 0,5,датчика отваря и авансатора не работи-имаш -9 градуса от шайбата.стойностите могат да се променят.при мен са такива,защото е на газ и искам в атмосферен да имам малко предварение.
- nikigsxr
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.07.2010
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: E39i 6te kara E30 b25и.
Re: Съвет за корекция на запалване при м20б25
Интересна идея и много подходяща за целта.Как се държи двигателя на празен ход и после като доиде надува?Разбрах 4е кара6 на гас а на бензин дали ште се полу4и съштата схема?
Re: Съвет за корекция на запалване при м20б25
двигателя работи добре във всякакви режими и преходи.и аз си мислех,че като надуе и върне рязко аванса с 15 гр.,ще се усети,но няма нищо такова....за бензин не ти трябва увеличено предварение в атмосферен режим или само малко...така че сметни как го искаш аванса и си разпробий шайбата,колкото е нужно.авансатора се наглася лесно.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани