ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Чип тунинг, Standalone и piggyback електроники.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от Boyadjiev » 22 Сеп 2011, 19:56

bavar4o.70 написа:
oem написа:Ти как го разбра това? С просто ухо не можеш да го чуеш.

40 000 км. съм минал ,от които 10 000 с аванс процесор и сега като отворих мотора всичко си беше ок. Освен това сега мотора работи без никакви прекъсвания.На тестер не изписва никаква грешка.Върви като самолет.Кажи ти как да разбера ,че има детонации?

На ухо... не може да нямаш детонации с 95 със СС над 11.2... аз имам не може да нямаш...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от bavar4o.70 » 22 Сеп 2011, 20:25

Boyadjiev написа:
bavar4o.70 написа:
oem написа:Ти как го разбра това? С просто ухо не можеш да го чуеш.

40 000 км. съм минал ,от които 10 000 с аванс процесор и сега като отворих мотора всичко си беше ок. Освен това сега мотора работи без никакви прекъсвания.На тестер не изписва никаква грешка.Върви като самолет.Кажи ти как да разбера ,че има детонации?

На ухо... не може да нямаш детонации с 95 със СС над 11.2... аз имам не може да нямаш...

Като запалих ,след трансплантацията,мотора бъркаше тихите обороти и имаше детонации.Оказа се,че вакумния маркуч на клапана за изпаренията на бензина в резервоара се е вдървил и отворил и смуче въздух след стъпковия мотор.След като го оправих ,изчистих и направих всички свещи с едно и също р-е ,мотора заработи като часовник.Никакви детонации,никакво прекъсване,а в резервоара имаше 95.След това почнах да слагам 100 октана ,защото сега върви повече на бензин ,отколкото на газ.Апреди беше обратно.А съм с г.и. и аванс процесор.Няма чип. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от Boyadjiev » 22 Сеп 2011, 20:40

bavar4o.70 написа:
Boyadjiev написа:
bavar4o.70 написа:
oem написа:Ти как го разбра това? С просто ухо не можеш да го чуеш.

40 000 км. съм минал ,от които 10 000 с аванс процесор и сега като отворих мотора всичко си беше ок. Освен това сега мотора работи без никакви прекъсвания.На тестер не изписва никаква грешка.Върви като самолет.Кажи ти как да разбера ,че има детонации?

На ухо... не може да нямаш детонации с 95 със СС над 11.2... аз имам не може да нямаш...

Като запалих ,след трансплантацията,мотора бъркаше тихите обороти и имаше детонации.Оказа се,че вакумния маркуч на клапана за изпаренията на бензина в резервоара се е вдървил и отворил и смуче въздух след стъпковия мотор.След като го оправих ,изчистих и направих всички свещи с едно и също р-е ,мотора заработи като часовник.Никакви детонации,никакво прекъсване,а в резервоара имаше 95.След това почнах да слагам 100 октана ,защото сега върви повече на бензин ,отколкото на газ.Апреди беше обратно.А съм с г.и. и аванс процесор.Няма чип. :mhihi:

Пак не може със скапания 95 да караш на такава СС... Просто не става... Може и да не ги чуваш... Това не е като да ти прекъсва мотора... Просто ги има, най-много между 1700-2500 оборота има вероятност да чуеш... заслушай се ако някога сипеш 95, гаранция че ще ти чука...В началото няма значение, сега ако сипеш 95 със сигурност ще имаш детонации... просто не може колега... нормално е да имаш детонации преди да е чипвана колата ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.12.2010
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: на кафе и цигари цял ден
Мечтае да кара: Нещо с V10

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от oem » 22 Сеп 2011, 23:14

Имаш нок контрол. Разбира се, че на мотора няма да му има нищо. Просто го караш да връща аванса. Плюс това за да му стане нещо на мотора трябва да имаш големи детонации.

Аз съм си правил тестове да слушам нок сензора в почти еднакви условия със 100 октана бензин и пропан бутан. При еднакви съотношение на смесите. 100 октановия бензин е по-устойчив. Нивата на шум с бензина са по-ниски от на пропан бутона. Това е при +6 градуса аванс и на двете горива. А +9 е много. Не че компютъра не си връща аванса, но исках да разбереш, че просто +9 са си много. Погледни данните на нок сензора в реални данни на диагностика и виж и ретарда на аванса. Сигурен съм, че връща. Нещо което ти намаля респонса на мотора. В определени случаи.
Skype: oemotorsport

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от bavar4o.70 » 23 Сеп 2011, 18:29

М52 в20 фабрично е с 11 СС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от Boyadjiev » 23 Сеп 2011, 18:53

bavar4o.70 написа:М52 в20 фабрично е с 11 СС

Много интересно... 95 над 10.5 не става... Може би заради кнок сензорите и прецизното управление на аванса... но на нормален мотор над 10.5 не става с 95...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от TOM » 25 Сеп 2011, 11:16

Jordana написа:То ако газта се пали от компресията дизелите няма да карат с нафта а с газ. Ама не става ! Газта освен с искра с друго не мож я запали. Затова при системи с дизел на газ се пуска 30% нафта заедно с газта та да може да припалва кога си требе.А който кара на газ и му прави детонации да си помисли дали бензиновите инжектори не пропускат малко бензин когато помпата си работи както и дали свещите са с коректни топлинни числа.

Уверявам те че на газ също детонира при голям аванс и бедна горивна смес, също и при по-голям буст и по-горещ въздух от турбото! И да, не ми текат дюзите и свещите ми са коректни, за да ти казвам че има детонации значи ми се е случвало, не съм го прочел някъде из нета и да се правя на много разбиращ. Ако на някой не му се вярва, да заповяда, ще му демонстрирам.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от ico318 » 26 Сеп 2011, 1:13

моят също чука яко на газ при 0,8 бара и заводския аванс-дори и при -4 градуса от заводския.вероятно е от лоши настройки,но дрънчи яко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от Jordana » 26 Сеп 2011, 1:38

Детонационата устойчивост на пропанбутана е близка до тази на дизела. Ако е вярно че газта в един технически изправен двигател с компресия около 35 бар детонира то и дизела трябва да гори детонационно. Темата се оспами тотално и не виждам смисъл да се предъвква едно и също постоянно. Ясно е че пропанбутана има много по голяма устойчивост на компресия от бензина както е ясно че и той като всички горива си има граници на приложение. Така че въпрос на избор е кой с какво си кара колата но поне да е технически обоснован избор.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 15.12.2010
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: на кафе и цигари цял ден
Мечтае да кара: Нещо с V10

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от oem » 26 Сеп 2011, 8:29

А ти как мислиш, че гори дизела? Принципа на дизеловия двигател какъв е?
Skype: oemotorsport

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от Jordana » 26 Сеп 2011, 19:47

Еми секи случай не е детонационно горене щото енергията на детонацията не се преобразува в полезна механична енергия а единсвено троши двигателя. :clap:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от mladfen » 26 Сеп 2011, 21:04

Колега, виждаме че си прочел "нещо" ама тълкуването на това "нещо" ти е погрешно!
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от ico318 » 27 Сеп 2011, 1:16

хиляди извинения към колегата :bowdown:
Последна промяна ico318 на 27 Сеп 2011, 16:00, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от Jordana » 27 Сеп 2011, 9:42

:yes: За мен въпроса е приключен
Последна промяна Jordana на 27 Сеп 2011, 18:46, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН + ЧИП ТУНИНГ

Мнение от TOM » 27 Сеп 2011, 12:39

Jordana написа:Ясно е че пропанбутана има много по голяма устойчивост на компресия от бензина както е ясно че и той като всички горива си има граници на приложение.

Много по-голяма устойчивост няма, има такава детонационна устойчивост каквато позволява октановото число на газта в този момент. Това което забравяш (не знаеш) е че газта навлиза в цилиндъра нагрята с температурата на изпарителя, тоест някъде между 75 и 95 градуса. Добави и температурата на постъпвашия въздух от турбокомпресора (кола с турбо), който нерядко надминава 60 градуса, а ако няма кулер се удвоява температурата. Значи в най-добрия случай имаш температура от около 135 гр. и нямаш ефект на охлаждане както при работа на бензин, защото газта вече е изпарена и нагрята :!: Когато горивото е бензин, температурата му е доста по ниска от на изпарената газ, не съм я мерил, но, предполагам че няма да надвиши 35-40 гр. Добавена към температурата на въздуха от 60 гр прави 95-100 гр. До тук имаш 35 гр надолу, което си е меко казано, много :!: Като добавим охлаждащия ефект от изпарението на бензина и това че можем да обогатим горивната смес под общоприетите 12-12.5:1 , достигаме до извода че газта не е чак толкова много детонационно устойчива колкото се пише по форумите :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook