Чип тунинг или аванс процесор?
Модератор: bum_bum
- teodorski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Чип тунинг или аванс процесор?
Колеги интересува ме кое е по удачно в случая при положение че колата се кара 90% на газ. Аз мисля че чиптунинга може да има отрицателен или нулев ефект когато колата е на газ (с изпарител), става въпрос за М40
Последна промяна teodorski на 14 Юли 2009, 22:49, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Колега има една поговорка макар и малко вулгарна. Хем оная работа до края хем душата в рая не ставаteodorski написа:Колеги интересува ме кое е по удачно в случая при положение че колата се кара 90% на газ. Аз мисля че чиптунинга може да има отрицателен или нулев ефект когато колата е на газ (с изпарител), става въпрос за М40
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- E30_M_Tech_ll
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
абе не е като да няма 500 коня бмв-та на газ ама на колегата надали тва му е целта....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Принципно има чип-тунинг и чип-тунинг. Може да се направи чип, който да пипа само аванса на колата, което е същото като да сложиш аванс процесор. Предимството на аванс процесора е, че ще сработва само, когато колата е на газ и така на бенц градусите ще са си баш, както и на газ. Колега, ако намериш аванс процесор за БМВ драсни едно лично, че на мойто старото пича си търси, а не му се дават кинти за префасониране на чипчето, макар че е с ГИ и ефекта ще е доста плюсов при него.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
колеги понеже карам на газ и темата ме интересува ,но гледам скоро нищо нее писано .Дано някой от вас да се е сдобил с авансатор и да каже каде или кой може да го направи ...благодаря предварително.
- teodorski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Колега питай при някои газаджии може да имат, само да знаят как да го свържат
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
има вече такава тема и е писано по въпроса.... viewtopic.php?f=65&t=182953&start=15
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Ако си с плочка от чипа няма да имаш никаква разлика,ако си с ГИ и бараш компа на газта може и да излезе нещичко.Авансатора също няма да промени много нещата на газ.Той е предимно за коли на метан.
- teodorski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Доволен съм от авансатора категорично има разлика
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Колега извинявам,че ти пиша в темата,но въпроса ми косвено е свързан и с твоята тема и особенно с темата за туннинга, сигурен съм ,че свалянето наразхода е и косвено свързано с качествено направен чип тунинг или аванс,както слагането истински спортен филтър, нека някой ме убеди,че не е така, макар и разхода да падне с няколко процента, например ако човек пътува постоянно с колата си и минава повечко километри,вместо постоянно да му седи в гаража и да казва "аз имам много яка 328 ца копеле на бензин и съм много бърз" ,ще усети разликата. Аз за момента имам само една кола и не съм чак такова гъзе,затова и неискам тя да ми харчи 15/100 градско бензин. Все пак предпочитам аз да изпия спестените пари от гориво,а не купчината ламарина,макар и първокластна .
Искам да използвам темата ти колега,да отговоря на отностно заключването ми на тема : viewtopic.php?f=11&t=220743 от bum_bum за което се извинявам пак.
-колега незнам какво разбираш под думата tunning,но аз мисля,че въпроса ми в темата,която направих и я заключи по доста нетолерантен и малко ироничен начин,не беше коректно.
За твое сведение аз пък държа да отбележа, че въпроса има много общо с тунинга.
Ако можеш да си преведеш съответната дефиниция на думата туниг или по скоро Car tuning,ще разбереш,че въпроса има много "бщо с тунинга".
Ще копирам само няколко фрази от дефиницията за това за да ти докажа че това определено е така:
Car tuning is both an industry and a hobby, in which an automobile, motor bike, scooter or moped is modified in order to improve its performance, handling and presentation and improve the owner's driving style. For example, they may be altered to provide better fuel economy, produce more power at high RPM or the ride comfort may be sacrificed to provide better handling.
източник:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_tuning
НИЩО ЛИЧНО ,колега уважавам много труда на админите в този форум ,
просто следващия път когато заключваш моя такава тема, имай напредвид това.
Искам да използвам темата ти колега,да отговоря на отностно заключването ми на тема : viewtopic.php?f=11&t=220743 от bum_bum за което се извинявам пак.
-колега незнам какво разбираш под думата tunning,но аз мисля,че въпроса ми в темата,която направих и я заключи по доста нетолерантен и малко ироничен начин,не беше коректно.
За твое сведение аз пък държа да отбележа, че въпроса има много общо с тунинга.
Ако можеш да си преведеш съответната дефиниция на думата туниг или по скоро Car tuning,ще разбереш,че въпроса има много "бщо с тунинга".
Ще копирам само няколко фрази от дефиницията за това за да ти докажа че това определено е така:
Car tuning is both an industry and a hobby, in which an automobile, motor bike, scooter or moped is modified in order to improve its performance, handling and presentation and improve the owner's driving style. For example, they may be altered to provide better fuel economy, produce more power at high RPM or the ride comfort may be sacrificed to provide better handling.
източник:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_tuning
НИЩО ЛИЧНО ,колега уважавам много труда на админите в този форум ,
просто следващия път когато заключваш моя такава тема, имай напредвид това.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Освен теб да те направим модератор, щом знаеш какво е тунинг В описанието на раздела пише "Светът на тунинга, за лудите по мощност глави." А в частност ти се интересуваш от намаляване мощността на автомобила си, което по същество е "детунинг", нали така?
Относно "качественото" правене на аванс, то производителя го е направил вече много добре с оглед на икономия и сигурност на автомобила. От там нататък вяко бъзикане напред или назад е свързано или с увеличаване на разхода и мощността или с намаляването му (в много малки граници) за сметка на сигурността на двигателя.
При теб в частност може да се играе малко с аванса, защото октановото число на метана е 105-110, т.е. понася малко повече натъпкване без детонации. Това, което влияе на разхода е калоричността на горивото. А метана е ниско калоричен, ако не се лъжа с около 30-тина процента по-малко от бензина и 60 от нафтата. С филтър няма да свалиш разхода, нито с гуми, нито със свещи. Т.е. ще ги свалиш, но в такива граници, че нито ще забележиш, нито ще има сметка огромната инвестиция, която ще направиш на фона на спестените пари от по-ниския разход. Тъй, че ако искаш да спестиш гориво на кола, която вече притежаваш променяш драстично начина си на каране и може да спестиш дори 20% сигурно като караш като бабичка или си купуваш 1.0 дизел с тегло 800 килограма примерно и се радваш на градски разход 5/100.
Относно "качественото" правене на аванс, то производителя го е направил вече много добре с оглед на икономия и сигурност на автомобила. От там нататък вяко бъзикане напред или назад е свързано или с увеличаване на разхода и мощността или с намаляването му (в много малки граници) за сметка на сигурността на двигателя.
При теб в частност може да се играе малко с аванса, защото октановото число на метана е 105-110, т.е. понася малко повече натъпкване без детонации. Това, което влияе на разхода е калоричността на горивото. А метана е ниско калоричен, ако не се лъжа с около 30-тина процента по-малко от бензина и 60 от нафтата. С филтър няма да свалиш разхода, нито с гуми, нито със свещи. Т.е. ще ги свалиш, но в такива граници, че нито ще забележиш, нито ще има сметка огромната инвестиция, която ще направиш на фона на спестените пари от по-ниския разход. Тъй, че ако искаш да спестиш гориво на кола, която вече притежаваш променяш драстично начина си на каране и може да спестиш дори 20% сигурно като караш като бабичка или си купуваш 1.0 дизел с тегло 800 килограма примерно и се радваш на градски разход 5/100.
- teodorski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: Чип тунинг или аванс процесор?
Tака като говорим за мунин-г да споделя с колегите още една кирийка със запалителните свещи (за подгревните не знам ) , понеже имам тема за свещите ама нещо не е активна viewtopic.php?f=62&t=159627 не мога да пиша в нея , противно на всички мнения от темата си сложих свещи платинки ''NGK'' и о чудо разликата във вървежа е като от бенз 95 до 100 октана така че му правете сметка заслужава си вложението . В добавка с авансатора М40-ката върви малко повече на газ отколкото на бенз
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани