Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!
Модератор: bum_bum
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: вапросче
порасналия написа:здравейте. задавам вапрос кьм знаещите,тьй като и аз през свободното си време подготвям един мотор м10 ,моят двигател е произведен 1966 и е с 84мм бутала следователно 1600к.см ?,и защо коляновия вал е 4 противотежисти а на снимката в темата е с 8(не трябва ли да са еднакви).та по вапроса имам к-т бутала с биели които са на 86мм и са доста по леки от оригиналните(буталото е по кьсо за сметка на биелата,т.е. от центара на лагера до челото разтоянието е еднакво,биелните лагери са еднакви) ще се дебалансира ли мотора ако му се пуснат тези (бутала+биели),вала е сток. .поздрави
слагай ако пасват и давай газ
...
Би трябвало да стане... ама си премери растоянията ,да не се окаже че има недоход и да се чудиш после какво да стържеш. Иначе аз имах 2,5мм недоход и свалихме от блока. Иначе би трябвало да стане. П.С. Тия биели от какво са? Много добре изглеждат1
- порасналия
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: провинцията
по темата
тия билели са от някав 16в. матор (незнам кав точно) и са на 86мм,а относно разтоянията даже ми натстьрчат малко(1.5мм) и ще тря да челосвам буталото по формата на главата,та по новя ми вапрос взех си чисто нови калпани по-големи но на 7мм стебло(6те пускам нови водачи) гелателно ли да си полирам калапаните в работна та им част защото тези заводски са си грапавки.ми това за сега .поздрави,а хварли сам им една снимка в галерията
...
Видях ти вала , прилича на М10Б18 е такъв вала с малко тежести. А тиа биели какъв диаметър им е лагера? А буталния болт? Аз до колкото знам блока преди 80та е с мн яки стени и търпи спокойно разстъргване до 92мм. Така и така ще стържеш иди на максималния диаметър...
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: ...
Неговия блок независимо, че е от старите не е като от В20ка. Така, че до 92мм не е добре, не го надъхвай човека, че ще ни псува после Може обаче да се пробва до 89мм.teao написа:Видях ти вала , прилича на М10Б18 е такъв вала с малко тежести. А тиа биели какъв диаметър им е лагера? А буталния болт? Аз до колкото знам блока преди 80та е с мн яки стени и търпи спокойно разстъргване до 92мм. Така и така ще стържеш иди на максималния диаметър...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
...
Аз имам сериозни съмнения че блока е един и същи... ама е хубаво да се провери.В концепцията на старите М10ки е един блок от 1,5 до 2 литра-това го бях чел някъде из форума...
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: ...
Ми може и така да е. Аз си мислих, че не е така раотатаteao написа:Аз имам сериозни съмнения че блока е един и същи... ама е хубаво да се провери.В концепцията на старите М10ки е един блок от 1,5 до 2 литра-това го бях чел някъде из форума...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- порасналия
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: провинцията
а така
здравей,добре си се подготвил,с фланец ли ще ги слагаш изпускатели,или направо нов захват? аз го разтьргах моя на 86мм(незнам колко ще изкара с тия сухи ризи де са останали) и се оказа че матора се води М118 от 1964 и е с 80мм ход така обема ми отива кам 2кила а твоя сметнал си го колко ще е ? и какава гарнитура ще използваш некава виктор или нещо по специално .поздарави и успех.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
...
Изпускателя ще го мислиме. Гарнитурата е поръчка,пробвахме от С14 ама има разлика в охлаждането. Кубатурата е около 2150куб . см.
бях направил същия мотор,само че вала беше Catcamps 284 но отваря с 5 десети повече от Shrick.клапаните и пружините бяха 46 мм на Shrick.беше ОК,ама не достогаше гориво с мех.инжекция-дано с Веберите го нахраниш.с тея градуси на вала доста късно ще растоварва,до 1800 об. ще си като начинаещ успех и чакаме резултати.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Доживях да видя някои да прави атмосферно М10 изрод ,успех и ще взаимствам тва онова ако доживея да направя моето
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани