Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 29 Фев 2008, 17:44

доиде,ама банана колко крив стана да я опъне ако знаеш,претърпя голяма модификация :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 30.10.2007

Мнение от ludacris » 01 Мар 2008, 1:40

:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

вапросче

Мнение от порасналия » 02 Мар 2008, 20:14

теао ,ти сьс челосване си оправи недохода а аз как де реша обратния поблем: когато сабрах железата буталото се показа 5мм отгоре и сега на каде не искам да го стьржа можеби сандвич с подложка от нерждаема?даите савет. :confused: има и снимка с проблема в галерията.поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: вапросче

Мнение от ludiagsm » 02 Мар 2008, 21:36

порасналия написа:теао ,ти сьс челосване си оправи недохода а аз как де реша обратния поблем: когато сабрах железата буталото се показа 5мм отгоре и сега на каде не искам да го стьржа можеби сандвич с подложка от нерждаема?даите савет. :confused: има и снимка с проблема в галерията.поздрави.


със сандвич съм карал две гарнитури гйотце и 1мм неръждавейка немах никви грижи .Сметни си там колко ти требва дебелина и измери си в сма4кано състояние колко е дебела една стара гарнитура и от там и дебелината на неръждавейката . За сравнение на ис-а гйоцето в сма4кано състояние е 1,3мм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 03 Мар 2008, 9:32

Абе те хубаво надстърчат ама ти 5мм ми се струва адски много. Лудиа да каже ама си мисля че повече от 3 мм кофти. И като сложиш подложка и дигнеш главата с 5мм нагоре каква ти става степента на сгъстяване??? То хубаво да събереш железата ама като постигнеш 100 коня се губи смисъла. Търси други бутала или турбо ,че с тия вървежна атмосферка трудно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Мар 2008, 10:07

има вариянт да се скъсят биелите , както едно време направи жорето на мерцедеса .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 03 Мар 2008, 10:37

Ами ако малко остърже от челата на буталата и подложи гарнитура :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 03 Мар 2008, 11:25

5mm не е малко!!! А как се скъсяват биели??????? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ...

Мнение от ludiagsm » 03 Мар 2008, 11:57

teao написа:5mm не е малко!!! А как се скъсяват биели??????? :shock:


ами тряя си представиш биелата и затварящата пета работи се от към биелния лагер отнема се материял 4елосва се , и след това полу4илата се елипса се минава на борщанга за да стане идеален кръг

жорето ако види темата може да ви обясни по-подробно


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: ...

Мнение от sonny » 03 Мар 2008, 15:54

ludiagsm написа:
teao написа:5mm не е малко!!! А как се скъсяват биели??????? :shock:


ами тряя си представиш биелата и затварящата пета работи се от към биелния лагер отнема се материял 4елосва се , и след това полу4илата се елипса се минава на борщанга за да стане идеален кръг

жорето ако види темата може да ви обясни по-подробно


Така ще компенсира малко, ама дали ше има мегдан за5мм чак :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

по темата

Мнение от порасналия » 03 Мар 2008, 19:37

пьрвия сегмент ми е на 6,7мм от челото,тоест е потьнал в блока 1.7 .буталото е пльтно до парвия сегмент ,гарнитура 1-1.3мм и ми остават наякви си 4мм които ще оформя по профила на главата,после ги уеднаквявам в тегло и сабирам пак каквото ще да става ,това измислих а и хода ми е 82мм не(80) :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 03 Мар 2008, 19:52

Това добре, ама от това чело какво ще остане? А степента на сгъстяване. Сигурен ли си за хода че е 82мм не 80?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 30.10.2007

Re: по темата

Мнение от ludacris » 03 Мар 2008, 21:40

порасналия написа:хода ми е 82мм не(80) :confused:

с14б20 вала е 72.6 мм, тоест 4.7мм щи слезе буталото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 10 Мар 2008, 19:17

Аз искам да попитам от това че сте намалили блока с 2.5мм и главата с 2мм и съответно сте оптегнали веригата кат се изкривили банана ,а няма ли да се промени така да се каже ъгъла на разпределителния вал или по точно да му се даде нещо като закъснение ако си представям правилно нещата.... :)
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 10 Мар 2008, 20:20

Уеуеееее, сега виждам тая ТЕМА :shock: :shock: :shock:

Евала МОмчета!!!

Като знам как върви М40-ката с помпресора ще се радвам да видя и таз машина в действие ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook