Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: ...

Мнение от sonny » 06 Апр 2008, 20:09

teao написа:Май и те трябва да са подобни. Ама най готините климбуратори са Делорто . Иначе вече съм в движение -бавно с 2000 оборота да се поразработиме лекино.


Ай мини да инспектирамна живо ;)


А в отговор на колегата горе, Да има и Солекс,монъиран на 1602 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 23 Юли 2008, 15:17

Дойде време за вал ,а още се чудя какъв . Колко лифт понася ,колко градуса. Минава ми идеята за 310 градуса и 11.4 лифт . Който знае нещо по въпроса да каже. Пускам инфо за валовете дето съм намерил:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 05 Авг 2009, 20:37

Маховиче 3,6 кг :shock:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 05 Авг 2009, 20:37

Тоя последния не е част от проекта...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: ...

Мнение от slatanic » 06 Авг 2009, 8:32

teao написа:Тоя последния не е част от проекта...

Пази го да не го засмучат карбовете какъвто е рунтав! :weed:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 06 Авг 2009, 9:56

бърз преход,сред година и нещо тишина....как е колата?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 06 Авг 2009, 10:11

Минах и 20 000км. И сега я доработвам. Мотора се отпусна (разработи) върви много приятно с много въртящ момент в ниските.
Маховика е част от втората фаза-компресор Итън. И чакам все още след много разправии разпределителния вал- 10,4 мм лифт и 292 градуса-говорих с един куп хора и като най-добър варянт се спрях на този-искам колта да се върти до 7000 оборота,за да не сменям кубилиците.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 12 Авг 2009, 22:56

Колега няма ли да пуснеш някое клипче на тоя звяр :) и колко коня е тоя двигател

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 13 Авг 2009, 8:27

Полират ми бордовете на джантите в момента и няма как... не се кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

по темата

Мнение от порасналия » 13 Авг 2009, 22:12

здравеи,алуминиевата тава изглежда добре.как стои вапроса с вала,от сащ ли го взимаш? и разбирасе колко би стувало едно чугунче за мен ,но малко по скромно 284 градуса примерно :D .иначе браво от мен ;)

п.с.и да пуснеш снимка на ласкавите бордове да видим мясат ли.поздрави

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 15 Авг 2009, 18:03

тая тема трее да я покажа на alpina-ma6inata! :driving:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 15 Авг 2009, 18:24

Бате, аз колко съм плакнал очи на нея... :mhihi:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Мнение от teao » 11 Ное 2009, 22:46

Днес я подкарахме с новия разпределителен вал - 294 градуса и 10,4мм лифт при стоков 264 и 9мм лифт.
Колата няма нищо общо с преди -гледам да не я вкарвам над 7 000 об, но до тях върви с пълна сила.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Мнение от TOM » 13 Ное 2009, 21:29

teao написа:Днес я подкарахме с новия разпределителен вал - 294 градуса и 10,4мм лифт при стоков 264 и 9мм лифт.
Колата няма нищо общо с преди -гледам да не я вкарвам над 7 000 об, но до тях върви с пълна сила.
Айде бре, не така потайно, да не си от ЦРУ? Какво общо няма с преди....преди много е вървяла, а сега не ли? :mhihi: Бъди малко по-словоохотлив ;) Кажи нещо...например "леле майко ся как бега от 2000,3000,4000... об. нагоре, ама преди това хич я няма..." или каквото е там, обороти на празен ход...има ги, няма ги, нестабилни, стабилни, с вибрации, без вибрации...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Мнение от teao » 14 Ное 2009, 20:19

Празните обороти са нормални около 1000 и са си стабилни.Повече от 7000 оборота не я натискам, ама до там върви супер. От 0-100 дава 8.5 сек по хронометър със 225/45/15 и диф 4,1. Още не сме донастроили аванса , чета че хората карат с 30-35-40 градуса аванс. А и маховика го гледам всяка сътрин в къщи... Като го кача и донастроиме ще пиша. Иначеспрямо преди върви зверски-преди спираше на 5000.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook