Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Една история с М10-ка ,от създателите на М40 компресор!

Мнение от teao » 06 Дек 2007, 19:42

Имало едно време един моргаджия Сони. Този Сони имал мазе пълно с разни чаркове от различни епохи (от едното време ,та чак до съвременните Е30-ки). Имало и едни момчета дето разглеждали с голямо лубопитство и телена четка в ръка. Един ден момчетата както се разхождали из мазето и се спънали в един блок----Изображение и след дълго четкане стигнали до година -69! После Сони извадил и едни буталца на 92мм---Изображение .После блока станал и той на 92мм ---Изображение После един друг магиосник на М10ки -Вайпъра дал една малко по млада глава с година 80 на нея. Ама главата била се загубена дълго време из Огледалната Страна при шкурките с номера от 500 до 1000.---Изображение Изображение От Вайпъра дошли и други шукариики като двуредова верига и вал от М10Б20. И накрая остана задачата за пълненето ,която е поверна на двама близнаци Вебер ---Изображение Следва продължение....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 06 Дек 2007, 22:25

... ехххх просълзих се :cry:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 06 Дек 2007, 23:18

Евала пичове :!: Дано стане зъл М10 :!: само го оборудвате и с по-така разпр. вал :twisted: успех :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Мнение от teao » 07 Дек 2007, 0:00

Работи се по въпроса със Д-р Шрик 336 градуса ....

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Дек 2007, 0:21

teao написа:Работи се по въпроса със Д-р Шрик 336 градуса ....


Леле колега ти си луд :shock: 336? :mhihi: :kuku: :lalala: Направете го това М10 да реже яко, да види народа що е то ЯК мотор :)
BMW only!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 07 Дек 2007, 0:32

teao написа:Работи се по въпроса със Д-р Шрик 336 градуса ....
Само внимавайте с кобилиците :idea:

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 07 Дек 2007, 14:46

имаше преи време подобна история,но близнаците беха Стромберг и единия от тях се расърди и напълни картера с бензин :mhihi: :mhihi: ,сега са в санаториум.........
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Дек 2007, 22:42

За промиване на лагерите чрез каране с бензин в картера ме питайте, аз разбирам :mhihi:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 08 Дек 2007, 0:18

krika написа:
teao написа:Работи се по въпроса със Д-р Шрик 336 градуса ....
Само внимавайте с кобилиците :idea:

Само кобилиците да им бяха проблема :confused: Не си мислете че със сток карантии ще направите нещо смислено ;) Мноооого работа има и мноооооого части ви трябват за да се получи нещо читаво от тва М10. Не казвам, че не става ама ми е интересно как сте го измислили. Щото сток мотор, само с най-острия вал дето може да се намери ще стане едно голямо НИЩО. Гаранция :winky:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 08 Дек 2007, 17:14

Харесва ми когато някой започне да възкресява с любов старите моторчета :yes: Само искам да попитам, щом търсите мощност, не е ли по-разумно да използвате М42/44 ? Все пак той е несравнимо по-добра база от М10!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Дек 2007, 18:05

С тях сигурно им става сложно пък да го убият м42-то с тия карбуратори си е кофти работа ;) така ще има поне атака откъм звук, дано и от към вървене да е така :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 27.11.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 E36
Мечтае да кара: Кабрио с харттоп

Споко момчета

Мнение от D.Devito » 08 Дек 2007, 21:27

Тези двате сиямски близнета летяха върху двулитрова корса наказваща доста по издухани турбалани.А също така си търся едно делорто за моита М-20-ка та да ми станат тризнаци.че много ме кефат.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Дек 2007, 13:27

Може ли да попитам, създателите на М40 компресор няма ли да го пуснат тук в тунинг форума? Да споделят впечатления... Ако не е "тайна" разбира се :!: А може и аз да съм пропуснал :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 09 Дек 2007, 14:51

беше пусната М40 с компресор ,снимки имаше ама не мога да го намеря ,щото не помня цяла тема ли беше за него, или в някоя друга тема беше пуснато....

опс намерих я :)

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... F0&start=0

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Дек 2007, 17:20

JohnnyBlack написа:
krika написа:
teao написа:Работи се по въпроса със Д-р Шрик 336 градуса ....
Само внимавайте с кобилиците :idea:

Само кобилиците да им бяха проблема :confused: Не си мислете че със сток карантии ще направите нещо смислено ;) Мноооого работа има и мноооооого части ви трябват за да се получи нещо читаво от тва М10. Не казвам, че не става ама ми е интересно как сте го измислили. Щото сток мотор, само с най-острия вал дето може да се намери ще стане едно голямо НИЩО. Гаранция :winky:
Е не виждаш ли, че коляновия е от М10Б20ка(при 2002ките са ковани, заедно с биелите. При е21 не знам), буталата са от М30. Заедно с добре направена глава с правилния вал и яки карбове може да стане доста палав :D

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook