2.1L M42/44 или просто S42 :D

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 02 Юни 2011, 22:17

Jim Beam написа:Евала. А като е ежедневка какъв е разходът след промените? За дросели нещо милил ли си?

Разхода си е същия като преди ремонта :shock: . Дросели не мисля че са нужни, респонса и сега си е добър, а ако не се сметне правилно пленума, резултата от дроселите може и да е отрицателен. Виж едни по-рошави валове и един лек маховик ще му дойдат екстра.
СМТ-то го махнах по няколко причини. Да поясня, че дебитомера беше изолиран, ползвах му само датчика за температурата на входящия въздух. Сигнала на дебитомера го емулираше СМТ-то, настройката беше по ТПС и МАП.
Първо- на мапера тва му беше първото СМТ-8 и не можа да върже запалването :cry: . След това, компа "чуваше" детонации и връщаше аванса. Накрая се пре.ба Мап-сензора и се нервирах и го изскубах в буквалния смисъл на думата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 02 Юни 2011, 22:19

slavianko написа:Със смт-то си трябва и дебитомер ;)

Лудия каза че може и без ;) но в атмосферен вариант мисля че няма смисъл от SMT-щото няма кво да се настройва, по-добре Мега според мен, а за турбиниране вече незнам кой ще е по-добрия вариант 8)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от slavianko » 02 Юни 2011, 23:23

VaLy0 написа:
slavianko написа:Със смт-то си трябва и дебитомер ;)

Лудия каза че може и без ;) но в атмосферен вариант мисля че няма смисъл от SMT-щото няма кво да се настройва, по-добре Мега според мен, а за турбиниране вече незнам кой ще е по-добрия вариант 8)
Ако трябва да си стане катохората си е нужен и мафа. Иначе без маф става като хората но с две смт-та ;) Иначе става е много относително понятие. Познавам хора с М50 турбо и без никаква електроника и дето викат че става ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 03 Юни 2011, 7:36

slavianko написа:Ако трябва да си стане катохората си е нужен и мафа. Иначе без маф става като хората но с две смт-та ;) Иначе става е много относително понятие. Познавам хора с М50 турбо и без никаква електроника и дето викат че става ;)

Значи какъв е извода...... при атмосферен по-добре само с мотроника и някъв чип примерно ;)
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от vankatagsi » 03 Юни 2011, 8:06

VaLy0 написа:
slavianko написа:Ако трябва да си стане катохората си е нужен и мафа. Иначе без маф става като хората но с две смт-та ;) Иначе става е много относително понятие. Познавам хора с М50 турбо и без никаква електроника и дето викат че става ;)

Значи какъв е извода...... при атмосферен по-добре само с мотроника и някъв чип примерно ;)


Ти нали си с мега, доволен ли си от нея, дава ли приличен разход с нея, че уж немогло да харчи като с мотроника..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 03 Юни 2011, 9:07

vankatagsi написа:Ти нали си с мега, доволен ли си от нея, дава ли приличен разход с нея, че уж немогло да харчи като с мотроника..

Хаха, това са митове и легенди, може по-малко от мотроника да гори, същевременно и да върви повече от мотроника ;)
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от Jim Beam » 05 Юни 2011, 5:16

Колко струва един Мега и кой си заслужава за атмосферка 1 или 2?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от S-stail » 05 Юни 2011, 9:25

izzzo написа:
Jim Beam написа:Евала. А като е ежедневка какъв е разходът след промените? За дросели нещо милил ли си?

Разхода си е същия като преди ремонта :shock: . Дросели не мисля че са нужни, респонса и сега си е добър, а ако не се сметне правилно пленума, резултата от дроселите може и да е отрицателен. Виж едни по-рошави валове и един лек маховик ще му дойдат екстра.
СМТ-то го махнах по няколко причини. Да поясня, че дебитомера беше изолиран, ползвах му само датчика за температурата на входящия въздух. Сигнала на дебитомера го емулираше СМТ-то, настройката беше по ТПС и МАП.
Първо- на мапера тва му беше първото СМТ-8 и не можа да върже запалването :cry: . След това, компа "чуваше" детонации и връщаше аванса. Накрая се пре.ба Мап-сензора и се нервирах и го изскубах в буквалния смисъл на думата.

На твое място бих пробвал с присадена мега в мотрониковата кутия
по инсталацията на мотора.
Карал съм преди с смт-6 и след това с мегата колата се чувства
много по жива в преходните режими и естествено
върви повече ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 05 Юни 2011, 12:33

Подходяща ли е мегата за ежедневка? И то такава дето минава 3000км на месец?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11945
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от bum_bum » 05 Юни 2011, 13:19

От къв зор да си правиш насила проблем с тия меги и смт-та. На м50 като го правят 2,8 да не би някой да слага мега .. ако за 300 кубика отгоре иска мега то за 1 бар кво тр да сложиш, компютър от совалка? Мапни си чипа и си карай с нейната си електроника.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 05 Юни 2011, 15:54

Така и направих, въпроса ми беше по скоро риторичен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3633
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от Nukem » 05 Юни 2011, 16:44

Да те питам, нещо охладител за маслото сложи ли или си караш така, не загрява ли много и също ме интересува със сток радятора ли си?
Веригата смени ли я като сваля мотора?Питам защото в София на ОМВ-то един път се засякох с една ис-ка правена по-същия начин на 2.1л и момчето се оплака че попринцип веригата не издържала след такава интервенция и правела проблеми, пак уж сме с 2-ни вериги нещо!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 05 Юни 2011, 18:00

Не съм слагал радиатор за маслото, температурата стига към 120 градуса при повече натоварване, но с хубаво масло мисля че не е проблем. Интересно е че като минах от 10W60 на 5W50, разхода спадна с 1 литър, мотора сутрин почна да загрява по-бавно(т.е. нормално) и мотора почна да работи по-леко.
Радиатора си е сток, но е на две години (Behr-Hella) и му е напълно достатъчен (термостата е на 82 градуса). Веригата и тя е на две години, сега смених само разните там банани обтегачи и т.н. Проблеми с нея нямам и не виждам причина да имам. Да не би мотора да е станал 600 коня за да не издържа :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от S-stail » 05 Юни 2011, 21:30

izzzo написа:Подходяща ли е мегата за ежедневка? И то такава дето минава 3000км на месец?

Цитата ми беше съпоставка смт+мотроник с/у мегата.
Дали е подходяща зависи от къде е мегата и да е настоена
правилно.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от S-stail » 05 Юни 2011, 21:33

bum_bum написа:От къв зор да си правиш насила проблем с тия меги и смт-та. На м50 като го правят 2,8 да не би някой да слага мега .. ако за 300 кубика отгоре иска мега то за 1 бар кво тр да сложиш, компютър от совалка? Мапни си чипа и си карай с нейната си електроника.

Със една стенд алон електроника винги е по добре от първобитните
мотроници на м50 освен в случая,че не знаеш кво правиш
или си някой заклет маниак и си искаш бмв-то във фабричен вид;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook