2.1L M42/44 или просто S42 :D

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 24 Ное 2010, 8:58

А с каква електроника си?
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 24 Ное 2010, 15:36

SMT8-T

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от TOM » 24 Ное 2010, 17:38

izzzo написа: Настроена е по тпс и мап, от дебитомера остана само датчика за температурата, ламбдата беше нова, но я махнах, че без нея ми се струва, че работи по-добре.
Някакви идеи?

Сигнала 0-5 волта който компа получаваше от дебитомера сега с какво е заместен?
СМТ-то ли го емулира? И друго, закачете кодочетец и кажи как се движи аванса, примерно от 2000 об. до 6000+ на трета? Обърни внимание дали се записва грешка в някой от детонационните сензори, много е важно!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 24 Ное 2010, 20:29

СМТ-то го емулира, да. Преди да закачиме СМТ-то, съм закачал Carsoft-а и грешки нямаше никакви, след това не съм обаче. Ще пробвам, мерси за съветите :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от bum_bum » 24 Ное 2010, 22:17

На Карсофта не му вярвай особено.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от AVGO » 24 Ное 2010, 22:42

Ако наистина дава около 8 секунди до 100 е доста добре. Аз със ТДС-а съм над 170 коня и ги правих за точно 8 сек със студени гуми и преди последните доработки, сега трябва да съм под 8те със 17ки на 225 :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2148
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: Passat

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от b2 » 28 Ное 2010, 14:12

TOM написа:
izzzo написа: Настроена е по тпс и мап, от дебитомера остана само датчика за температурата, ламбдата беше нова, но я махнах, че без нея ми се струва, че работи по-добре.
Някакви идеи?

Сигнала 0-5 волта който компа получаваше от дебитомера сега с какво е заместен?
СМТ-то ли го емулира? И друго, закачете кодочетец и кажи как се движи аванса, примерно от 2000 об. до 6000+ на трета? Обърни внимание дали се записва грешка в някой от детонационните сензори, много е важно!


Ти кой кодочетец или софтуер ползваш да гледаш информация от сток ЕКУ-то? Аз съм пробвал BMW INPA и CarSoft и двете са безполезни заради много бавното опресняване и невъзможност за лог.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 09 Дек 2010, 21:49

TOM написа: Обърни внимание дали се записва грешка в някой от детонационните сензори, много е важно!

Дам, имало е детонации...
Оттам компа връща аванса и колата умира! Вързах ламбдата, да видим дали пак ще изпищи някой от датчиците.
Между другото тая комбинация скорости-диф започва все повече да ме дразни, след всяка смяна на по-висока предавка колата първо забива муцуна и след това тръгва :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 09 Дек 2010, 23:46

За мен най-добре е 36-цовата кутия от м42 и дифф 3.45, мотора си има сила ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от TOM » 11 Дек 2010, 21:50

b2 написа:
Ти кой кодочетец или софтуер ползваш да гледаш информация от сток ЕКУ-то? Аз съм пробвал BMW INPA и CarSoft и двете са безполезни заради много бавното опресняване и невъзможност за лог.

През 2003-та си купих Аутоком АДП 186 и с него си чета, много бързо опреснява, като стендалоун е.....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от Jim Beam » 31 Май 2011, 6:16

Абе извинявайте, че дигам тема на 6 месеца, ама какво стана с колата? Върви ли още? Някакъв прогрес има ли?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от izzzo » 01 Юни 2011, 20:40

:conf:
За мойта ли става въпрос?
Върви си колата, 30х.км. и направих. Проблеми засега нямам никакви. Само дето изскубах СМТ-то и сложих къстъм чип. Интересното е че при стандартни 192 (или 200 не съм сигурен) кубика дюзи, при сложени 250 кубика- сместа беднееше във всички режими, с изключение на празния ход.
Има какво да се изстиска от мотора още, ама съм решил да не го пипам повече. Сега само каране...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от Jim Beam » 02 Юни 2011, 4:31

Евала. А като е ежедневка какъв е разходът след промените? За дросели нещо милил ли си?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 02 Юни 2011, 9:21

izzzo написа::conf:
За мойта ли става въпрос?
Върви си колата, 30х.км. и направих. Проблеми засега нямам никакви. Само дето изскубах СМТ-то и сложих къстъм чип. Интересното е че при стандартни 192 (или 200 не съм сигурен) кубика дюзи, при сложени 250 кубика- сместа беднееше във всички режими, с изключение на празния ход.
Има какво да се изстиска от мотора още, ама съм решил да не го пипам повече. Сега само каране...

Я кажи защо махна SMT-то и как беше с него, смисъл какво управляваше с него и дебитомер имаше ли ;)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от slavianko » 02 Юни 2011, 17:47

VaLy0 написа:
izzzo написа::conf:
За мойта ли става въпрос?
Върви си колата, 30х.км. и направих. Проблеми засега нямам никакви. Само дето изскубах СМТ-то и сложих къстъм чип. Интересното е че при стандартни 192 (или 200 не съм сигурен) кубика дюзи, при сложени 250 кубика- сместа беднееше във всички режими, с изключение на празния ход.
Има какво да се изстиска от мотора още, ама съм решил да не го пипам повече. Сега само каране...

Я кажи защо махна SMT-то и как беше с него, смисъл какво управляваше с него и дебитомер имаше ли ;)
Със смт-то си трябва и дебитомер ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook