2.1L M42/44 или просто S42 :D

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 07 Май 2009, 21:09

Добре е обяснено ама колега дай снимки или клипче да видим до колко подобрява вървежа :roll:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 07 Май 2009, 22:28

Vmax написа:
super_bojo написа:не си заслужава по добре турбо 8)

Колега айде,ако обичаш не пълни темата с излишни коментари (в това число и моя нека бъде делнат от модератора) всеки ден следя темата и се надявам да прочета нещо от някой който има вече такъв сглобен мотор точно по-този начин,а не с "ММ" частите който са безбожно скъпи,а това кое е по-добро и кое не е мисля,че всеки сам си решава вече минах по-пътя на турбинирането,макар и не на БМВ.И кадето имаше една приказка,само малко ще я попроменя:направих...видях...отказах се :D,нужни са адски много пари не само за по мотора.....ами като цяло.Такаче с нетърпение чакам някой да сподели резолтати. ;) Без лоши чуства... :roll:

колега май не си ме разбрал, аз в момента слагам итб на мойта и до някво време ше сложа и вал от м47 ,ако прочетеш малко по нагоре и аз нямам търпение някой в бг да сподели ефеката от конверсията. сега ще дам малко инфо за да не пълним темата с баластра .

ефекта от конверсията при добро изпълнение на ремонтите е 167 коня на колелата което е с 15 коня повече от стокова 25 ца .тва се постига с вала от дизел бутала от с52 дюзи с52 нова електроника и маф от 325 , лек маховик порт на главата ,с итб би трябвало да се прибавят още 10 коня на колелата при добри настройки цени итб около 500-1000лв мега 700лв вал и тн 2000-3000лв ако някой иска да се образова в детайли напишете gizmo s42 replika в google и четете :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 08 Май 2009, 10:40

super_bojo написа:
Vmax написа:
super_bojo написа:не си заслужава по добре турбо 8)

Колега айде,ако обичаш не пълни темата с излишни коментари (в това число и моя нека бъде делнат от модератора) всеки ден следя темата и се надявам да прочета нещо от някой който има вече такъв сглобен мотор точно по-този начин,а не с "ММ" частите който са безбожно скъпи,а това кое е по-добро и кое не е мисля,че всеки сам си решава вече минах по-пътя на турбинирането,макар и не на БМВ.И кадето имаше една приказка,само малко ще я попроменя:направих...видях...отказах се :D,нужни са адски много пари не само за по мотора.....ами като цяло.Такаче с нетърпение чакам някой да сподели резолтати. ;) Без лоши чуства... :roll:

колега май не си ме разбрал, аз в момента слагам итб на мойта и до някво време ше сложа и вал от м47 ,ако прочетеш малко по нагоре и аз нямам търпение някой в бг да сподели ефеката от конверсията. сега ще дам малко инфо за да не пълним темата с баластра .

ефекта от конверсията при добро изпълнение на ремонтите е 167 коня на колелата което е с 15 коня повече от стокова 25 ца .тва се постига с вала от дизел бутала от с52 дюзи с52 нова електроника и маф от 325 , лек маховик порт на главата ,с итб би трябвало да се прибавят още 10 коня на колелата при добри настройки цени итб около 500-1000лв мега 700лв вал и тн 2000-3000лв ако някой иска да се образова в детайли напишете gizmo s42 replika в google и четете :)

Сега се сетих че бях писал на тоя тип, ама гледам нищо не е писал в темата.Иначе имам снимани оригиналните характеристики на пистовата бегачка която бях пуснал :) кубатура,коне,валове,даже имам точните размери на портовете 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 08 Май 2009, 11:45

super_bojo написа:
Vmax написа:
super_bojo написа:не си заслужава по добре турбо 8)

Колега айде,ако обичаш не пълни темата с излишни коментари (в това число и моя нека бъде делнат от модератора) всеки ден следя темата и се надявам да прочета нещо от някой който има вече такъв сглобен мотор точно по-този начин,а не с "ММ" частите който са безбожно скъпи,а това кое е по-добро и кое не е мисля,че всеки сам си решава вече минах по-пътя на турбинирането,макар и не на БМВ.И кадето имаше една приказка,само малко ще я попроменя:направих...видях...отказах се :D,нужни са адски много пари не само за по мотора.....ами като цяло.Такаче с нетърпение чакам някой да сподели резолтати. ;) Без лоши чуства... :roll:

колега май не си ме разбрал, аз в момента слагам итб на мойта и до някво време ше сложа и вал от м47 ,ако прочетеш малко по нагоре и аз нямам търпение някой в бг да сподели ефеката от конверсията. сега ще дам малко инфо за да не пълним темата с баластра .

ефекта от конверсията при добро изпълнение на ремонтите е 167 коня на колелата което е с 15 коня повече от стокова 25 ца .тва се постига с вала от дизел бутала от с52 дюзи с52 нова електроника и маф от 325 , лек маховик порт на главата ,с итб би трябвало да се прибавят още 10 коня на колелата при добри настройки цени итб около 500-1000лв мега 700лв вал и тн 2000-3000лв ако някой иска да се образова в детайли напишете gizmo s42 replika в google и четете :)


offfftopic :uups: :uups: :uups: сори колега,че те заядох така,даже точно преди да видя отговора ти,попаднах на твойта тема за ITB-та и си викам "опааа май тоя емутикон 8) е бил малко ироничен"...ма няма значение вече :uups:

по темата каква ще да е разликата от буталата от с52 и с50 и при положение,че хода се увеличава с 8мм няма ли да има проблеми смисъл,че на горе са 4мм и на доло толкова,това компенсира ли се с по ниското бутало на С50.И още едно питане със с50б32 ква е хватката как стоят нещата и какво се променя повече с конверсия с нейните бутала... :(


П.П. : Ей сега видях някаде,че B32 e 86.4mm ,a B30 e 86mm :roll:
Последна промяна Vmax на 08 Май 2009, 18:26, променена общо 2 пъти

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Авг 2009, 23:04

ко стана с темата :?: някой де е придобил конкретни впечатления от различните литражи :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 04 Авг 2009, 23:16

И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види :roll:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Авг 2009, 23:21

РА8318АХ написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види :roll:
и старателно описано по панагюрски :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 04 Авг 2009, 23:23

Изображение
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 05 Авг 2009, 0:27

РА8318АХ написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види :roll:


има ама си мълчат колегите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 22.05.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: М44
Мечтае да кара: ///М
Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)

Мнение от Tomekk » 05 Авг 2009, 21:18

Явор написа:
РА8318АХ написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види :roll:
и старателно описано по панагюрски :winky:


Аааа дек видя бря :)

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re:

Мнение от NeedHead » 09 Мар 2010, 14:08

drift_streets написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види :roll:

Влез в m42club.com ,там няма стокови ИС-ки! :lol: :lol: :mhihi: Повечето са 2.0,2.1,2.0 Т,2.1 Т............ има избор!
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от S-stail » 11 Мар 2010, 20:43

Дайте я тая графика със 167коня на колелата да я видим и на кво дино е
мерен м42ката?Според мен са макс на мотора за тея подобрения без валове.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от NeedHead » 12 Мар 2010, 10:18

Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от S-stail » 12 Мар 2010, 19:42

Тук освен една виртуална сметната със някаква програма дино графика в която
освен повишен работен обем са включени и валове друго не виждам :roll:
,,Here are some indicative power and torque curves,,
На Gizzmo в проекта има ли дино графика?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от NeedHead » 15 Мар 2010, 12:24

Ще се поразровя довечера малко повече..... В на ГИЗМО май нямаше графики! :roll:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook