2.1L M42/44 или просто S42 :D
Модератор: bum_bum
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
Vmax написа:super_bojo написа:не си заслужава по добре турбо
Колега айде,ако обичаш не пълни темата с излишни коментари (в това число и моя нека бъде делнат от модератора) всеки ден следя темата и се надявам да прочета нещо от някой който има вече такъв сглобен мотор точно по-този начин,а не с "ММ" частите който са безбожно скъпи,а това кое е по-добро и кое не е мисля,че всеки сам си решава вече минах по-пътя на турбинирането,макар и не на БМВ.И кадето имаше една приказка,само малко ще я попроменя:направих...видях...отказах се ,нужни са адски много пари не само за по мотора.....ами като цяло.Такаче с нетърпение чакам някой да сподели резолтати. Без лоши чуства...
колега май не си ме разбрал, аз в момента слагам итб на мойта и до някво време ше сложа и вал от м47 ,ако прочетеш малко по нагоре и аз нямам търпение някой в бг да сподели ефеката от конверсията. сега ще дам малко инфо за да не пълним темата с баластра .
ефекта от конверсията при добро изпълнение на ремонтите е 167 коня на колелата което е с 15 коня повече от стокова 25 ца .тва се постига с вала от дизел бутала от с52 дюзи с52 нова електроника и маф от 325 , лек маховик порт на главата ,с итб би трябвало да се прибавят още 10 коня на колелата при добри настройки цени итб около 500-1000лв мега 700лв вал и тн 2000-3000лв ако някой иска да се образова в детайли напишете gizmo s42 replika в google и четете
super_bojo написа:Vmax написа:super_bojo написа:не си заслужава по добре турбо
Колега айде,ако обичаш не пълни темата с излишни коментари (в това число и моя нека бъде делнат от модератора) всеки ден следя темата и се надявам да прочета нещо от някой който има вече такъв сглобен мотор точно по-този начин,а не с "ММ" частите който са безбожно скъпи,а това кое е по-добро и кое не е мисля,че всеки сам си решава вече минах по-пътя на турбинирането,макар и не на БМВ.И кадето имаше една приказка,само малко ще я попроменя:направих...видях...отказах се ,нужни са адски много пари не само за по мотора.....ами като цяло.Такаче с нетърпение чакам някой да сподели резолтати. Без лоши чуства...
колега май не си ме разбрал, аз в момента слагам итб на мойта и до някво време ше сложа и вал от м47 ,ако прочетеш малко по нагоре и аз нямам търпение някой в бг да сподели ефеката от конверсията. сега ще дам малко инфо за да не пълним темата с баластра .
ефекта от конверсията при добро изпълнение на ремонтите е 167 коня на колелата което е с 15 коня повече от стокова 25 ца .тва се постига с вала от дизел бутала от с52 дюзи с52 нова електроника и маф от 325 , лек маховик порт на главата ,с итб би трябвало да се прибавят още 10 коня на колелата при добри настройки цени итб около 500-1000лв мега 700лв вал и тн 2000-3000лв ако някой иска да се образова в детайли напишете gizmo s42 replika в google и четете
Сега се сетих че бях писал на тоя тип, ама гледам нищо не е писал в темата.Иначе имам снимани оригиналните характеристики на пистовата бегачка която бях пуснал кубатура,коне,валове,даже имам точните размери на портовете
super_bojo написа:Vmax написа:super_bojo написа:не си заслужава по добре турбо
Колега айде,ако обичаш не пълни темата с излишни коментари (в това число и моя нека бъде делнат от модератора) всеки ден следя темата и се надявам да прочета нещо от някой който има вече такъв сглобен мотор точно по-този начин,а не с "ММ" частите който са безбожно скъпи,а това кое е по-добро и кое не е мисля,че всеки сам си решава вече минах по-пътя на турбинирането,макар и не на БМВ.И кадето имаше една приказка,само малко ще я попроменя:направих...видях...отказах се ,нужни са адски много пари не само за по мотора.....ами като цяло.Такаче с нетърпение чакам някой да сподели резолтати. Без лоши чуства...
колега май не си ме разбрал, аз в момента слагам итб на мойта и до някво време ше сложа и вал от м47 ,ако прочетеш малко по нагоре и аз нямам търпение някой в бг да сподели ефеката от конверсията. сега ще дам малко инфо за да не пълним темата с баластра .
ефекта от конверсията при добро изпълнение на ремонтите е 167 коня на колелата което е с 15 коня повече от стокова 25 ца .тва се постига с вала от дизел бутала от с52 дюзи с52 нова електроника и маф от 325 , лек маховик порт на главата ,с итб би трябвало да се прибавят още 10 коня на колелата при добри настройки цени итб около 500-1000лв мега 700лв вал и тн 2000-3000лв ако някой иска да се образова в детайли напишете gizmo s42 replika в google и четете
offfftopic сори колега,че те заядох така,даже точно преди да видя отговора ти,попаднах на твойта тема за ITB-та и си викам "опааа май тоя емутикон е бил малко ироничен"...ма няма значение вече
по темата каква ще да е разликата от буталата от с52 и с50 и при положение,че хода се увеличава с 8мм няма ли да има проблеми смисъл,че на горе са 4мм и на доло толкова,това компенсира ли се с по ниското бутало на С50.И още едно питане със с50б32 ква е хватката как стоят нещата и какво се променя повече с конверсия с нейните бутала...
П.П. : Ей сега видях някаде,че B32 e 86.4mm ,a B30 e 86mm
Последна промяна Vmax на 08 Май 2009, 18:26, променена общо 2 пъти
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ко стана с темата някой де е придобил конкретни впечатления от различните литражи
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и старателно описано по панагюрскиРА8318АХ написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- bojanov-is
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
РА8318АХ написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види
има ама си мълчат колегите
- Tomekk
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 22.05.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: М44
- Мечтае да кара: ///М
- Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)
Явор написа:и старателно описано по панагюрскиРА8318АХ написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види
Аааа дек видя бря
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re:
drift_streets написа:И вече има ли завършен такъв проект че е интересно да се види
Влез в m42club.com ,там няма стокови ИС-ки! Повечето са 2.0,2.1,2.0 Т,2.1 Т............ има избор!
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Дайте я тая графика със 167коня на колелата да я видим и на кво дино е
мерен м42ката?Според мен са макс на мотора за тея подобрения без валове.
мерен м42ката?Според мен са макс на мотора за тея подобрения без валове.
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Тук освен една виртуална сметната със някаква програма дино графика в която
освен повишен работен обем са включени и валове друго не виждам
,,Here are some indicative power and torque curves,,
На Gizzmo в проекта има ли дино графика?
освен повишен работен обем са включени и валове друго не виждам
,,Here are some indicative power and torque curves,,
На Gizzmo в проекта има ли дино графика?
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Ще се поразровя довечера малко повече..... В на ГИЗМО май нямаше графики!
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани