2.1L M42/44 или просто S42 :D
Модератор: bum_bum
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
блок шлайфане до 86мм
бутала с малко намалено чело
М44 биели,
олекотен маховик(около 4 кг),
М47 колянов вал,
леки преработки по главата,
МАФ конверсия(маф от 325),
80С термостат,
5мм гарнитура на интейка да държи по-студени колекторите,
М3 инжектори
Не съм много наясно, ама тия работи не ми се виждат невъзможни за намиране и едва ли ще са на адски високи цени. Друг е въпроса че М50Б25 е още по-лесен за намиране и закупуване
бутала с малко намалено чело
М44 биели,
олекотен маховик(около 4 кг),
М47 колянов вал,
леки преработки по главата,
МАФ конверсия(маф от 325),
80С термостат,
5мм гарнитура на интейка да държи по-студени колекторите,
М3 инжектори
Не съм много наясно, ама тия работи не ми се виждат невъзможни за намиране и едва ли ще са на адски високи цени. Друг е въпроса че М50Б25 е още по-лесен за намиране и закупуване
Тая конверсия по мои сметки няма да излезне повече от 3000лв
Ще имаме 180-200 кона на вала и перфектната респонзка въртяща до 8к оборота и нагоре
Ся друг е въпроса 3-4 хил лв инвестирани в турбо...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг
Лично мение че ако колата се кара на писта(за кеф) или на някакво състезание(не 400м) 2.1л мотора го предпочитам пред турбото.
Нкой с други мнения
Ще имаме 180-200 кона на вала и перфектната респонзка въртяща до 8к оборота и нагоре
Ся друг е въпроса 3-4 хил лв инвестирани в турбо...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг
Лично мение че ако колата се кара на писта(за кеф) или на някакво състезание(не 400м) 2.1л мотора го предпочитам пред турбото.
Нкой с други мнения
стан написа:блок шлайфане до 86мм
бутала с малко намалено чело
М44 биели,
олекотен маховик(около 4 кг),
М47 колянов вал,
леки преработки по главата,
МАФ конверсия(маф от 325),
80С термостат,
5мм гарнитура на интейка да държи по-студени колекторите,
М3 инжектори
Тук забравяш и електрониката и евентуално вал и изп. колектори
Казваш че МНОГО лаг ще има.....да така е.........но само ако изречението ти изглеждаше така -> "...ще имаме над 350 коня, мощност от определени обороти и много лаг" Щото с 200 и малко отгоре коне няма да има лаг, освен ако не се ползва някаква турбина от боклука или от някой тир, кораб и т.н.Nightmare написа:...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг
Нкой с други мнения
е21 345 0-402м 12.18
- tonkata
- 50" ракия тийм
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
TOM написа:Казваш че МНОГО лаг ще има.....да така е.........но само ако изречението ти изглеждаше така -> "...ще имаме над 350 коня, мощност от определени обороти и много лаг" Щото с 200 и малко отгоре коне няма да има лаг, освен ако не се ползва някаква турбина от боклука или от някой тир, кораб и т.н.Nightmare написа:...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг
Нкой с други мнения
моя ис със 180 коня на колелата и доста малка турбина мога да кажа че почти нямаше лаг . нещата стояха така - караш си до 3000 оборота нормален ис и изведнъш идва буста и се удря в 7 без да се зачуди , така че този дето вика много лаг май изобщо не е наясно за кво иде реч
Няма да споря щото и да искаме поне за момента няма никои с такъв мотор в бг(поне аз не съм чул да има) и няма как да видим дали турбиниран ИС върви повече (за драг със сигурност ше върви повече) но на писта примерно или италианско някое
Тонката мерил ли си твоя ис когато е бил 180 коня на колелата със 325и или 328и?Просто питам щото като превеждах материала за тая тема и пича разправяше,че без валовете,без никаква работа по главата,скоростите от М3 и ITB's бил по бърз от стокова 328.Колата му на диното правела ~170кс на колелата.
Също не съм сигурен и за електрониката му,ползвал някакъв перформънс чип за неговия мотор.
Тонката мерил ли си твоя ис когато е бил 180 коня на колелата със 325и или 328и?Просто питам щото като превеждах материала за тая тема и пича разправяше,че без валовете,без никаква работа по главата,скоростите от М3 и ITB's бил по бърз от стокова 328.Колата му на диното правела ~170кс на колелата.
Също не съм сигурен и за електрониката му,ползвал някакъв перформънс чип за неговия мотор.
- tonkata
- 50" ракия тийм
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Nightmare написа:Тонката мерил ли си твоя ис когато е бил 180 коня на колелата със 325и или 328и?Просто питам щото като превеждах материала за тая тема и пича разправяше,че без валовете,без никаква работа по главата,скоростите от М3 и ITB's бил по бърз от стокова 328.Колата му на диното правела ~170кс на колелата.
Също не съм сигурен и за електрониката му,ползвал някакъв перформънс чип за неговия мотор.
ми с толко слаби не съм я мерил
мерил сам я с е60 м5 ауди с8 5.2 , е36 м3 и мерцедес сл63амг
пускал съм я и с е30 м52б28
смея да твърдя че всичките тези коли до към 170-180 ги бия , така че ти си направи сметка дали има смисъл да се пускам с 325 и 328 ци.турбото бута много и никога не може да ме убедиш че атмосферен ис може да върви колкото турбо такъв
за сравнение ти казвам само че този ис със близо 180 коня на гумите с 16 джанти и шпер 4.45 даваше 0-100 за 5,2 секунди като сток ис дава 9,9
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
задължително да снимаш как става цялата работа и после как върви и ако идваш към София да напишеш предварително
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: мотор
muskin написа:колеги в момента права такъв ис и ще видим каква разлика ще даде след ремонта,в момента взех вал,а утре бутала ще търся.ако някои е направил преди мене да каже как е с 42
Колега задължително снимки и инфо с развитието по проекта.Желая ти успех и ако всичко е наред, ше искам едно кръгче за инфото
- tonkata
- 50" ракия тийм
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
ditko1 написа:http://www.youtube.com/watch?v=vtnARdsgwWs
на 2:22 доста бърз прекъсвач има
върви горе долу
Оп я ейтука едно линкче с един интересен автомобил
Само не пръскайте по монитора като свършвате
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=4749
Само не пръскайте по монитора като свършвате
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=4749
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани