2.1L M42/44 или просто S42 :D

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 29 Дек 2008, 22:11

блок шлайфане до 86мм
бутала с малко намалено чело
М44 биели,
олекотен маховик(около 4 кг),
М47 колянов вал,
леки преработки по главата,
МАФ конверсия(маф от 325),
80С термостат,
5мм гарнитура на интейка да държи по-студени колекторите,
М3 инжектори


Не съм много наясно, ама тия работи не ми се виждат невъзможни за намиране и едва ли ще са на адски високи цени. Друг е въпроса че М50Б25 е още по-лесен за намиране и закупуване :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 02 Яну 2009, 12:52

Тая конверсия по мои сметки няма да излезне повече от 3000лв :roll:
Ще имаме 180-200 кона на вала и перфектната респонзка въртяща до 8к оборота и нагоре 8)
Ся друг е въпроса 3-4 хил лв инвестирани в турбо...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг :confused:
Лично мение че ако колата се кара на писта(за кеф) или на някакво състезание(не 400м) 2.1л мотора го предпочитам пред турбото.


Нкой с други мнения :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 02 Яну 2009, 12:54

стан написа:блок шлайфане до 86мм
бутала с малко намалено чело
М44 биели,
олекотен маховик(около 4 кг),
М47 колянов вал,
леки преработки по главата,
МАФ конверсия(маф от 325),
80С термостат,
5мм гарнитура на интейка да държи по-студени колекторите,
М3 инжектори




Тук забравяш и електрониката и евентуално вал и изп. колектори :idea:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Яну 2009, 22:23

Nightmare написа:...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг :confused:

Нкой с други мнения :winky:
Казваш че МНОГО лаг ще има.....да така е.........но само ако изречението ти изглеждаше така -> "...ще имаме над 350 коня, мощност от определени обороти и много лаг" ;) Щото с 200 и малко отгоре коне няма да има лаг, освен ако не се ползва някаква турбина от боклука или от някой тир, кораб и т.н.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 03 Яну 2009, 0:40

TOM написа:
Nightmare написа:...ще имаме над 200 коня,мощност от определени обороти и много лаг :confused:

Нкой с други мнения :winky:
Казваш че МНОГО лаг ще има.....да така е.........но само ако изречението ти изглеждаше така -> "...ще имаме над 350 коня, мощност от определени обороти и много лаг" ;) Щото с 200 и малко отгоре коне няма да има лаг, освен ако не се ползва някаква турбина от боклука или от някой тир, кораб и т.н.

моя ис със 180 коня на колелата и доста малка турбина мога да кажа че почти нямаше лаг . нещата стояха така - караш си до 3000 оборота нормален ис и изведнъш идва буста и се удря в 7 без да се зачуди , така че този дето вика много лаг май изобщо не е наясно за кво иде реч ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 03 Яну 2009, 12:49

Няма да споря щото и да искаме поне за момента няма никои с такъв мотор в бг(поне аз не съм чул да има) и няма как да видим дали турбиниран ИС върви повече (за драг със сигурност ше върви повече) но на писта примерно или италианско някое :confused:

Тонката мерил ли си твоя ис когато е бил 180 коня на колелата със 325и или 328и?Просто питам щото като превеждах материала за тая тема и пича разправяше,че без валовете,без никаква работа по главата,скоростите от М3 и ITB's бил по бърз от стокова 328.Колата му на диното правела ~170кс на колелата.
Също не съм сигурен и за електрониката му,ползвал някакъв перформънс чип за неговия мотор.
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 03 Яну 2009, 16:07

Nightmare написа:Тонката мерил ли си твоя ис когато е бил 180 коня на колелата със 325и или 328и?Просто питам щото като превеждах материала за тая тема и пича разправяше,че без валовете,без никаква работа по главата,скоростите от М3 и ITB's бил по бърз от стокова 328.Колата му на диното правела ~170кс на колелата.
Също не съм сигурен и за електрониката му,ползвал някакъв перформънс чип за неговия мотор.

ми с толко слаби не съм я мерил ;)
мерил сам я с е60 м5 ауди с8 5.2 , е36 м3 и мерцедес сл63амг
пускал съм я и с е30 м52б28
смея да твърдя че всичките тези коли до към 170-180 ги бия , така че ти си направи сметка дали има смисъл да се пускам с 325 и 328 ци.турбото бута много и никога не може да ме убедиш че атмосферен ис може да върви колкото турбо такъв ;)
за сравнение ти казвам само че този ис със близо 180 коня на гумите с 16 джанти и шпер 4.45 даваше 0-100 за 5,2 секунди като сток ис дава 9,9 ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: VELINGRAD
Кара: M3

мотор

Мнение от muskin » 05 Мар 2009, 19:33

колеги в момента права такъв ис и ще видим каква разлика ще даде след ремонта,в момента взех вал,а утре бутала ще търся.ако някои е направил преди мене да каже как е с 42 :)
ЯКО С ПОРТИТЕ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 05 Мар 2009, 19:47

задължително да снимаш как става цялата работа и после как върви и ако идваш към София да напишеш предварително :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 05 Мар 2009, 20:30

http://www.youtube.com/watch?v=vtnARdsgwWs
на 2:22 доста бърз прекъсвач има :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: мотор

Мнение от Nightmare » 05 Мар 2009, 22:03

muskin написа:колеги в момента права такъв ис и ще видим каква разлика ще даде след ремонта,в момента взех вал,а утре бутала ще търся.ако някои е направил преди мене да каже как е с 42 :)


Колега задължително снимки и инфо с развитието по проекта.Желая ти успех и ако всичко е наред, ше искам едно кръгче за инфото :mhihi:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 06 Мар 2009, 0:27

ditko1 написа:http://www.youtube.com/watch?v=vtnARdsgwWs
на 2:22 доста бърз прекъсвач има :)

върви горе долу ;)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 06 Мар 2009, 0:28

Мдаа, тая тема скоро ще навърши две години :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: VELINGRAD
Кара: M3

m42

Мнение от muskin » 06 Мар 2009, 10:00

колеги ще снимам тогава и трябва наистина да стане опасняк :)
ЯКО С ПОРТИТЕ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 16 Апр 2009, 23:26

Оп я ейтука едно линкче с един интересен автомобил 8)

Само не пръскайте по монитора като свършвате :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=4749

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook