2.1L M42/44 или просто S42 :D
Модератор: bum_bum
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
До няколко месеца ще пусна въпросната графика.
Имам всички необходими части за конверсията, остана да събера парите за майстора(а и да намеря такъв). Сетъпа ще е:
-вал от М47
-афтърмаркет бутала на 86.5мм
-биели на 135мм от М20 (тук по-добрия избор беше от М50, но тези изпаднаха на далавера)
-портвана глава
-инжектори 250cc
-СМТ8-Т + МАП сензор (дебитомера отива в кофата)
-Getrag 260
-диф 4.45
Първоначално запланувания бюджет го надхвърлих почти двойно, а още не съм отворил мотора
Другата приятна новина е, че резервната кола счупи клапан и трябва да оправя първо нея
Имам всички необходими части за конверсията, остана да събера парите за майстора(а и да намеря такъв). Сетъпа ще е:
-вал от М47
-афтърмаркет бутала на 86.5мм
-биели на 135мм от М20 (тук по-добрия избор беше от М50, но тези изпаднаха на далавера)
-портвана глава
-инжектори 250cc
-СМТ8-Т + МАП сензор (дебитомера отива в кофата)
-Getrag 260
-диф 4.45
Първоначално запланувания бюджет го надхвърлих почти двойно, а още не съм отворил мотора
Другата приятна новина е, че резервната кола счупи клапан и трябва да оправя първо нея
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Успех
На кава степен ще докарваш двигателя?
На кава степен ще докарваш двигателя?
- misanthrope
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
много смел проект , дано всичко стане както трябва
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
S-stail написа:
На каква степен ще докарваш двигателя?
10.5-11:1, за повече не ми стиска
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Имам биели от М50 В25 135мм-рови и няма да ти одера кожата за тях За атмосверка М20-ковите ще са ти доста тежки вярвай ми и не са най добрият вариянт.izzzo написа:-биели на 135мм от М20 (тук по-добрия избор беше от М50, но тези изпаднаха на далавера)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
it's alive!!! Вече втори ден!
Степен на сгъстяване- 11.2:1 , ако съм смятал правилно
Две неща ме озадачават:
- колко добре се справя мотроника с тия железа. Не съм мерил сместа, ама си пали и работи все едно нищо не е пипано . И диагностика му правих -от нищо не се оплаква.
- борда и икономайзера показват по-нисък разход от преди ремонта . Може би компа се заблуждава заради по-големите инжектори.
Сложих термостат на 80 градуса, но си плаче за по-голям радиатор. Отделно и маслото си грее доста- 100-110 градуса стига, при максимум 3000 оборота.
За вървеж нищо не мога да кажа, понеже си го разработвам полечка, а и беше в бокса 3 месеца и съм забравил как вървеше преди
Малко снимков материал:
бутала 86.5мм
блок, разстърган и хонингован
гарнитура М44, лагери М47
почти готов
Степен на сгъстяване- 11.2:1 , ако съм смятал правилно
Две неща ме озадачават:
- колко добре се справя мотроника с тия железа. Не съм мерил сместа, ама си пали и работи все едно нищо не е пипано . И диагностика му правих -от нищо не се оплаква.
- борда и икономайзера показват по-нисък разход от преди ремонта . Може би компа се заблуждава заради по-големите инжектори.
Сложих термостат на 80 градуса, но си плаче за по-голям радиатор. Отделно и маслото си грее доста- 100-110 градуса стига, при максимум 3000 оборота.
За вървеж нищо не мога да кажа, понеже си го разработвам полечка, а и беше в бокса 3 месеца и съм забравил как вървеше преди
Малко снимков материал:
бутала 86.5мм
блок, разстърган и хонингован
гарнитура М44, лагери М47
почти готов
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Това са борда и разхода е вероятно заради инжекторите. И мойта показваше 6/100 по едно време Трябва да се синхронизират данните за радхода от екуто с тези на борда и ще се оправи.
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Браво, браво !! Най-накрая някой се е престрасхил да го направи
Буталата изглеждат супер
За валове,колектор,дросели мислиш ли
Всичко по главата оригинално ли е?
Буталата изглеждат супер
За валове,колектор,дросели мислиш ли
Всичко по главата оригинално ли е?
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
За валове, дросели и т.н. засега не мисля, че тая криза ми разгони фамилията. А и отделно колата си ми е всекидневка и не мисля да стигам до крайности. Цялата идея беше да му направя основен ремонт на мотора и в същото време да докарам някой друг кон отгоре.
Главата е леко портната, иначе всичко си е оригинално. Мисля да си оставя ограничителя на 6500.
Главата е леко портната, иначе всичко си е оригинално. Мисля да си оставя ограничителя на 6500.
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
пичове, я кажете каква е максималната допустима температура на маслото, че при мене е около 120 и леко се притеснявам
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Става въпрос за вал-а, ако купя нов от М47, за да пасне трябва да му се намали диаметъра на шийката дето се слага зъбното колело с няколко десети и да се направи канал за шпонката.Нещо такова:
И се чудя дали си заслужава да се дадат 1000+ лв и после да се търси майстор да го преправя или да се вземе от сайта на www.metricmechanic.com готов вал изтънен, балансиран и с каналите за 1200$! Обяснено е на 8-ма страница, а цената е на 25-а стр.!
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf
Само ме притеснява, че са го написали:
Това балансирания, скъсен и нарязах за шпонката вал от м47 ли е? Притеснява ме че са го кръстили М42 steel crank?
И се чудя дали си заслужава да се дадат 1000+ лв и после да се търси майстор да го преправя или да се вземе от сайта на www.metricmechanic.com готов вал изтънен, балансиран и с каналите за 1200$! Обяснено е на 8-ма страница, а цената е на 25-а стр.!
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf
Само ме притеснява, че са го написали:
Crankshaft
M42 - 88mm Forged Steel Crank Kit:
For 2100 Rally or 2100 Forced Induction.................................... $1250
Това балансирания, скъсен и нарязах за шпонката вал от м47 ли е? Притеснява ме че са го кръстили М42 steel crank?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Forged = кован
тебе че пише steel ли те притеснява?
За вала не мисля че е М47
според мен си е специално правен
тебе че пише steel ли те притеснява?
За вала не мисля че е М47
според мен си е специално правен
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Защо ще взимаш нов вал? Моя е от кола '99 година и шлайфиста като го премери се оказа перфектен- сложих му заводския размер лагери. За 400-500 лв. макс може да си намериш читав вал втора ръка, но ти си знаеш.
Само накрая като теглиш чертата да не се окаже че ремонта ти е стъпил на едно С50
Само накрая като теглиш чертата да не се окаже че ремонта ти е стъпил на едно С50
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
а С50 ако вземеш да го обслужиш ше те питам на колко ше стъпи
иначе си прав, че най-удачния вариант цена/качество е 2-ра ръка
иначе си прав, че най-удачния вариант цена/качество е 2-ра ръка
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
K_Ilkov написа:а С50 ако вземеш да го обслужиш ше те питам на колко ше стъпи
дай да не задълбаваме, че темата е безкрайна и еднозначен отговор няма.
Иначе да се похваля че направих 5000км на моторетката и като изключим няколко теча на масло от капаците на ангренажа , всичко е ОК.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани