2.1L M42/44 или просто S42 :D

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от slavianko » 06 Юни 2011, 18:12

S-stail написа:
bum_bum написа:От къв зор да си правиш насила проблем с тия меги и смт-та. На м50 като го правят 2,8 да не би някой да слага мега .. ако за 300 кубика отгоре иска мега то за 1 бар кво тр да сложиш, компютър от совалка? Мапни си чипа и си карай с нейната си електроника.

Със една стенд алон електроника винги е по добре от първобитните
мотроници на м50 освен в случая,че не знаеш кво правиш
или си някой заклет маниак и си искаш бмв-то във фабричен вид;)
Вярно ли твърдиш че някой гаражен майстор ще настрои по добре мегата отколкото е настроен един мотроник ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от slavianko » 06 Юни 2011, 18:14

Ако колата ще се кара като евридейка с чиста въсест мога да кажа че от оригиналният мотроник по добро няма
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от nParMaTuK » 06 Юни 2011, 18:28

Mи аз мога да се похваля с 8-9 извънградско и 12-13 разход в София, на 2.8 турбо с мега, тва са за сега минимумите, които съм постигал и съм сигурен че може и още надолу :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от slavianko » 06 Юни 2011, 18:42

nParMaTuK написа:Mи аз мога да се похваля с 8-9 извънградско и 12-13 разход в София, на 2.8 турбо с мега, тва са за сега минимумите, които съм постигал и съм сигурен че може и още надолу :D
Братле аз си казах изцяло само моето мнение. А отностно разходите съм чувал какви ли не минимуми и не вярвам в тия митове. Имал съм три 25-ци до сега включително и една още когато бяха съвсееееем нови и читави преди много години. Нието една не ми ме падала под 15л градско така че кой квото и да ми говори аз си знам моето. Това обаче е друга материя за обсъждане и не е по темата ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от S-stail » 06 Юни 2011, 20:07

slavianko написа:Ако колата ще се кара като евридейка с чиста въсест мога да кажа че от оригиналният мотроник по добро няма

Славяне аз за разход нищо не казах,говоря за респонс
и вървеж на двг!
Инак напълно подкрепям Боби /натрапника/ за разхода
особено когато имаш възможност да прехвърляш две карти на горивито ;)


П.П. Някой ден ако изхвърлиш смт-то с мотроника ще
ме разбереш ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от slavianko » 06 Юни 2011, 21:07

S-stail написа:
slavianko написа:Ако колата ще се кара като евридейка с чиста въсест мога да кажа че от оригиналният мотроник по добро няма

Славяне аз за разход нищо не казах,говоря за респонс
и вървеж на двг!
Инак напълно подкрепям Боби /натрапника/ за разхода
особено когато имаш възможност да прехвърляш две карти на горивито ;)


П.П. Някой ден ако изхвърлиш смт-то с мотроника ще
ме разбереш ;)
Още от сега те разбирам дори и изобщо не се съмнявам в това което казваш ;) . И аз отдавна искам да го изхвърля това смт но за момента нямам средства да си купя що годе читава електроника. Просто казвам мнение че ако колата ще е атмосверка и ще се кара всеки ден като евридейка пиджито е по добрият вариянт. Поне според мен това ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от bum_bum » 07 Юни 2011, 6:39

Абе аз закво отворих нова тема за електрониките :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от VaLy0 » 07 Юни 2011, 8:39

ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от Nukem » 24 Авг 2011, 18:20

Колеги я кажете за един м44 направен като двг.-то на колегата izzzo, кой валчета са най-подходящи и какви ще са ползите, за тези говоря:
http://www.yatego.com/naumann-motorspor ... ft-bmw-m44
Изображение
Гледам искат инфо за какво ще се ползва колата:
При поръчка моля посочете точни данни превозно средство и използването на превозното средство Road, Спорт, Рали, Circuit u.s.w.

Ако се използва и за писта и за спорт :mhihi: , пак и си се ката?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от GRINGO » 30 Мар 2016, 22:20

Здравейте колеги.
Започнал съм едно проектче за лека пистарка с такъв мотор. До
Идеята е за атмосферка с някви валове,механика, портване, дросели и т. н.
Мотора е М42 с 84мм бутала. Като за начало
купих вал, но от м47в20 с 90мм ход.
Като цяло става, но към шайбата е доста различен. Ще го оправям с някви втулки, тва не е проблем. Въпросът ми е дали този блок също може да се разстъргва до 86мм,защото ми се струва че е доста тънък.
С този вал и оригинални бутала на 84мм става 1994 кубика.
Дилемата е дали си струва да разстъргвам блока или да си го оставя така само с по-къси биели. Искам мотора да е надежден като цяло. В
Какво ще ме посъветвате?
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от TheStorm » 31 Мар 2016, 13:22

Като цяло трябва да изчетеш всичко от Metric Mechanics ... малко или много те са хората занимавали се най-много с такива мотори.

Те стържат доста блокове до 86, но не мога да ти кажа от първа ръка дали всичко е ОК с това.

Най-безопасен вариант за повече обем е 85мм като М43 и М44 1,9 моторите. Но така имаш малко варианти за бутала. Трябва да пресмяташ... вади ексела и почвай :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от Radeon » 17 Дек 2020, 23:12

Здравейте колеги, темата е стара, но да питам някой знае ли как става конверсията към маф от 325 или 328?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D

Мнение от TheStorm » 21 Дек 2020, 10:16

Radeon написа:Здравейте колеги, темата е стара, но да питам някой знае ли как става конверсията към маф от 325 или 328?



Звънни на Анатоли КБД

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook