Няколко въпроса относно инсталиране на eaton m62 на m52tuB28
Модератор: bum_bum
2 мнения
• Страница 1 от 1
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Няколко въпроса относно инсталиране на eaton m62 на m52tuB28
Предварително се извинявам, че пускам нова тема. Преди бях попаднал на такава тема тук във форума, но не я намирам. Мой приятел си купи Eaton M62 и е решил да го слага на е46 328ci. Пиша от негово име. Целта е приятна за каране евридейка, с приличен въртящ момент. Не се гонят някакви големи стада от коне . Желаното налягане е 0.5 0.6 бара.
Ето ги въпросите:
Каква е последователността на схемата за монтаж? Направих една схема на power point (не се смейте много ). . Правилна ли е подредбата на дросела, маф-а и разтоварващият клапан?
Какъв диаметър тръби ще са подходящи за турбо пътищата?
Какви дюзи трябва да се изпозват като капацитет? От какъв автомобил бих могъл да взема? Примерно гледах в Ибей дюзи за vr6 на бош 380cc на добра цена, дали ще са подходящи?
Как се изчисляват размерите на ролките за желаният надув?
Оригиналният МАФ ще свърши ли работа?
Какво се случва със всички вакууми, които се вземат от всмукателният колектор? Тук нещата хич не са ми ясни, след като имаме принудително пълнене, то във всмукателният колектор би трябвало вече да няма вакуум, а налягане. Какво се случва примерно с бензиновият регулатор, със сервото, със системата за картерната вентилация?
За момента въпросите са това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ето ги въпросите:
Каква е последователността на схемата за монтаж? Направих една схема на power point (не се смейте много ). . Правилна ли е подредбата на дросела, маф-а и разтоварващият клапан?
Какъв диаметър тръби ще са подходящи за турбо пътищата?
Какви дюзи трябва да се изпозват като капацитет? От какъв автомобил бих могъл да взема? Примерно гледах в Ибей дюзи за vr6 на бош 380cc на добра цена, дали ще са подходящи?
Как се изчисляват размерите на ролките за желаният надув?
Оригиналният МАФ ще свърши ли работа?
Какво се случва със всички вакууми, които се вземат от всмукателният колектор? Тук нещата хич не са ми ясни, след като имаме принудително пълнене, то във всмукателният колектор би трябвало вече да няма вакуум, а налягане. Какво се случва примерно с бензиновият регулатор, със сервото, със системата за картерната вентилация?
За момента въпросите са това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Няколко въпроса относно инсталиране на eaton m62 на m52t
Така е по-добре. М62 е удачен за 1,8-2л и безсмислено малък за 2,8.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани