Строук от 2,5 към 3,1 М50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 22 Мар 2015, 11:09

Да се завърна в този раздел и аз с последния проект, който доста се влачи във времето, както някои знаят, но има добри изгледи вече след 3тото шлайфане на блок за този проект :banghead:
Двигателят ще е:
88мм ход
86мм диаметър на буталото
м52б28 глава
смукателен вал м54б30
изпускателен за начало стандартен, в поседствие смукателен м50 без ванос
маслена помпа м52
портване само на изпускателните портове и изглаждане и полиране на цялата горивна камера
сгъстяване 11-11,1:1
Обем 3065сс


Ще започна с необходимите съставки за моя проект с малко обяснения и полезно инфо. По надолу вече ще влизам в подробности.
-чугунен блок м50б25 - Имам(или по точно в един момент имах) два блока -един 89г без ванос и от скоро един ваносов. Дебелина на стената на цилиндрите от към водната риза, където са най тънки варира от 5,5 до 5,6мм. Между цилиндрите няма водна риза като при м50б20. Надявам се това да приключи мита, че са ползвали еднаква отливка за двата блока- не са!
Блока е разтърган на 86мм като е ползвана плоча за имитиране монтирана глава по време на разтъргването- така наречената torque plate. Ще постна инфо от един блок, който беше разтърган без плоча и един който е обработен с монтирана плоча. Резултати и на двата блока с/без плоча.

-бутала - Опел 3.0 V6 x30xe - бутален болт на 21мм- наложи се да купя чисто нови, защото намирането на читави 2ра употреба е невъзможно - приемущества спямо масовите от c20xe- всичко им е същото, но имат малко по голяма камера в челото и огромни лунички за клапаните и от двете страни, което идва от факта, че са за V-образен двигател. За да не забравя да го постна по надолу- клапаните потъват съответно 7мм за смукателния и 8мм за изпускателния преди да опрат в буталато, когото то е горна мъртва точка и главата(м52б25) е монтирана със стандартна гарнитура. Луничките съвпадат идеално с разположението на клапаните на бмв главата.

-мотовилки 135мм от м52б28 - минават идеално и не закачат никъде

-втулки на мотовилките за буталните болтове на буталата 21мм- от Волво каталожен номер по glyco 55-3927

-колянов вал от m57d30 първата генерация - 88мм ход преработен за монтаж в м50
-гарнитура от Американска Мка s50b30US - каталожен номер 61-31380-00 Victor Reinz

-глава м52б28 - полирани и изгладени горивни камери и леко портнати/изгладени изпускателни портове, полирани клапани от м52б25 98г - казвам го защото на по къснитеглави клапаните са маалко по различни

-смукателен вал от м54б30 - 9,7 лифт на 240 градуса - преработен за монтаж ма м52 глава

-изпускателен вал - първоначално изпускателен от без ванос, в последствие ще сложа смукателен от без ванос на това място

-смукателен колектор- първоначално малкия от м52 за разработването на двигателя, след това м50б25

-изпускателен колектор- къси разплетени receland, след тях предно гърне от е46 320 2 към 1, след това генерация на една тръба на 63мм до крайно проходно гърне на 63мм(вече монтирана на малкия брат на настоящия двигател :mrgreen: )

-маслена помпа от м52 леко модната да пасне на м50 блок

-картер от м52 е46

Засега толкова по късно пак ще дописвам и ще почна да качвам снимки :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от bavar4o.70 » 22 Мар 2015, 20:27

Успех в проекта! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1555
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от Boyadjiev » 23 Мар 2015, 17:16

How to "да си направя строукър като на maxpower-a" - 2ра серия :mhihi: Следващия еталон за успешен строук идва :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 23 Мар 2015, 19:31

Първо да започнем с какво е това torque plate и има ли то почва у нас.
В моя случай е 5см алуминиева плоча с отвори на 87мм. Идеята и е да имитира монтирана глава върху блока. Понеже при нас болтовете за главата са хваната в горната част на блока(ако трябва да сме точни в 1вите 2см) при стягане на болтовете се стремят да изскубят резбите нагоре посока главата и издърпват материала на блока около болтовете нагоре. Стените на цилиндрите обаче са едно цяло с отворите за болтовете. Това води до деформации и най причудливи форми на цилиндрите за съжаление все различни от цилиндрична форма. Идеята на цялото упражнение е да се монтира върху блока преди разтъргването, да се стегне със същото усилие/градуси както главата ще бъде стегната след това и да се разтърже в този вид. Когато плочата се махне цилиндъра ще се отпусне и ще се деформира. При монтажа и стягането на главата обаче ще си върне същата форма, която е имал когато е бил разтъган, т.е. най близка до цилиндричната.
И за да не съм голословен ето малко резултати:
Първи е настоящия ми блок, който ще бъде ползван за двигателя.
Буталата са 85,97мм с минимална хлабина от 0,03мм. Заради може би малко по дебелото графитно покритие реално са 85,98мм, хлабината ще е 0,04мм. Т.е. гоним 86,02мм, елипса и конус на цилиндъра до 0,01мм.
Резултатите отдолу са в стотни от милиметъра в плюс и минус от номинален размер от 86.00мм.(примери: +0,04 =86,04мм/ -0,01=85,99мм)
По диагоналите- където има един резултата и двата диагонала са с еднакъв диаметър, където са по два са с различен.
123.JPG

Изображение
Изображение
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 03 Апр 2015, 21:14

Прикачам стойностите от другия блок- този който уж е шлайфан с плочата, защото го занесох с монтирана плоча, но всичко сочи, че е са свалили плочата при шлайфането. Аз си го взех със свалена плоча, защото трябваше да правят и оринговане на блока след шлайфането. Въпросните шлайфисти се намират в Доброславци и уж се славят с добро име. Резултатите по долу обаче говорят сами за себе си.

С махната плоча цилиндъра отгоре толкова се сви, че в някои цилиндри не можеше да се сложи бутало. С монтирана плоча влизат, но спират към средата на цилиндъра защото има форма на пясъчен часовник когато се натовари с плочата. Отидох повторно да видим защо така се е получило, разшириха го още, за да не заклинват буталата. Това хубаво, но цилиндъра продължи да има неправилна форма. Стойностите са след повторно хонинговане пред мен с монтирана плоча, което обаче не можа да компенсира големите деформации. След повторно мерене с мой и 2ри уред, за да съм сигурен, че моя не мери грешно, се потвърди, че има доста сериозен конус в 1вите 2-3см горната част на всички цилиндри. Меря с личен ГДР-ейски вътромер почти нов с нов часовник Mitutoyo с точност 0,01мм и проверявам с друг вътромер също почти нов Sunnen с точност 0,002мм- това са хилядни ако сте пропуснали броя на нулите(тези които знаят кои са Sunnen и какво правят ,знаят за какъв уред става въпрос).
untitled2.JPG
Изображение
Клапаните са полирани :mrgreen:. Клапаните са от м52б25 98г Март, разликата спрямо по старите м52кови на е ,че тези нямат вдлъбнатина в челото, а са абсолютно равни. В следващите няколко дни ще гледам да завърша работата по главата- полиране на горивните камери и лек порт/изглаждане на изпускателните портове.
Изображение
Изображение
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 13 Апр 2015, 18:59

Главата е готова снимки по късно.
Сега малко за ваноса, Пак :mhihi: . В миналата тема обясних как можете лесно да си смените о-пръснтена с нов и да оставите тефлоновия.
Витонови пръстени има в Хубата. Беийсанския размер е 76х2,65мм. Този размер го няма но има 75,87х2,62, което е достатъчно близо. На по износени ваноси понеже се ползва стария тефлонов пръстен при някои ваноси влиза и 75х3мм затова най добре си купете и двата и вижте с кой е по добре.
Другия проблем с ваносите и наличието на аксиален луфт в оста, което води до тракане понякога и евентуално леко местене на вала понеже оста се вдижи спрямо буталото на ваноса.
От Beisan продават втулка за 30$(без доставката), която трябва да реши този проблем. Идеята е да се намали аксиалния лифт на оста като се намали размера на дистанционна втулка м/у двете лагерчета. Това, което продават е същата втулка като тази която вече си имате във вашия ванос, но с по-ниска височина от оригиналната, което обира аксиалния лудт на лагерите. Радиалния луфт обаче остава. Това да не ви притеснява- нормално е и трябва да го има.
Процедурата в Beisan:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Изображение
Изображение

Сега решението да не се занимавата с Beisan– шлайфайте втулката във вашия ванос, за да оберете луфта :mhihi:. При мен е добре с височина 7,31мм - няма хлабина, без усилие в лагерите. Предполагам е индивидулано за всеки ванос, но около този размер ще са повечето +/-0,02мм. За съжаление не се сетих да го измеря преди да почна да я' шлайфам.
Сега неща с които да внимавате:
-голямата гайка/болт/тапа или там каквото е е 18мм с нормална резба. Буталото на ваноса можете да го хванете на менгеме с чамови летви ако нямате гумени подложки. Гайката се развива доста трудно и се замазва много лсено затова обикновенно е добре да се ползва шлайфана вложка без фаска. Моята се разви и без да шлайфам вложката като леко се деформира до ръбовете-ползвайте хубава съвременна вложка, която не товари ръбовете, а стените на шестостена. Стяга се с 40Нм
-малкия болт е с обратна резба и също е стегнат добре, чамовите трупчета ще ви свършат работа и тук. Стяга се с 8Нм и понеже на мен ми се струва много малко няма да е лошо да се сложи и лепило за резби.
-втулката е стоманена и доста твърда. Не се поддава лесно на шлайфане. Ако не ви се занимава може и на стругар да я' занесете. Ако я направите малко по голяма можете после да си я' шлайфате още някоя стотна. Ако е по ниска от необходимото трябва да шлайфате шайбата м/у двата лагера, за да направите хлабината м/у лагерите. Моята я търках на стъкло с лист водна шкурка 240- отнема си бая време. Препоръчвам ви да търкате само от едната страна, а другата да остане за еталон. Ако имате и микрометър още по добре.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от bum_bum » 13 Апр 2015, 22:43

Тва да го беше казал миналия месец преди да ги почерпя Бейсан със 100лв :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 14 Апр 2015, 0:03

bum_bum написа:Тва да го беше казал миналия месец преди да ги почерпя Бейсан със 100лв :mhihi:

То добре, че беше ти, и че ми се обади Светльо, че по принцип имах страх да я' развивам голямата гайка :mhihi:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2015, 0:45

Добре е по принцип да се ревизира ама не знам с тефлоновия пръстен как се процедира ако го нямаш. Тия там пишат, че не можел да се сваля без да се скъса ама моя вече веднъж е свалян. Тогава за временно отдолу сменихме уплътнението с "някакво". Скоро след това я ремапвахме и на диното графиката беше ужасно назъбена и имаше огромна дупка в средните обороти. Верноятно е имало нужда и от тая втулка да се скъси или нова както направих сега и да се понапасне това уплътнение.
Сега още не е разработен, но тая загуба на мощност, която преди се усешаше я няма.
А за тефлоновия ринг виж в някакъв "институт по хидравлика", казвали са ми че там могат да го направят.
84 долара е за единичния ванос, не знам кви 100лв бълнувам :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 14 Апр 2015, 22:03

bum_bum написа:Добре е по принцип да се ревизира ама не знам с тефлоновия пръстен как се процедира ако го нямаш. Тия там пишат, че не можел да се сваля без да се скъса ама моя вече веднъж е свалян. Тогава за временно отдолу сменихме уплътнението с "някакво". Скоро след това я ремапвахме и на диното графиката беше ужасно назъбена и имаше огромна дупка в средните обороти. Верноятно е имало нужда и от тая втулка да се скъси или нова както направих сега и да се понапасне това уплътнение.
Сега още не е разработен, но тая загуба на мощност, която преди се усешаше я няма.
А за тефлоновия ринг виж в някакъв "институт по хидравлика", казвали са ми че там могат да го направят.
84 долара е за единичния ванос, не знам кви 100лв бълнувам :mhihi:

Моя и още 10тина тефлонови съм свалил и сложил обратно върху нов витонов отдолу, нямам скъсан пръстен още :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 16 Юли 2015, 23:04

:mrgreen: http://lukaviaa.snimka.bg/automobiles/m ... 5.35749543
Обяснения тия дни като остане време. Вече мина към 1400км. Първите впечатления бяха лоши, не вървеше никъде както трябва или поне до 4000 оборота, което засега е тавана на който се кара. След монтаж на 3.07 диф съвсем умря.
Валовете бяха зацепени като за високи обороти с надеждата, че големия обем ще компенсира в ниските, но уви не стана така. Преди няколко дена сложих и без ваносовия смукателен вал като изпускателен като и двата вала отидоха с 3-4 градуса напред спрямо първоначалното зацепване(справка сниките- там е показано първоначалното зацепване на м54 и изпускателен стоков от м50б25 без ванос ) и за сега съм доста доволен от резултата в комплект с по дългия диф. Тръгва към 1500-1800 оборота и нагоре в оборотите става доста силен.
Първоначално разход даде към 13,5/100 градско и не си разпознаваше добре затвореното положение на дросела. След лека корекция на сензора на дросела двигателя е по плавен и разхода падна до около 12,5/100, предполагам защото сега влиза в режим на ускорение при по отворен дросел. Кара се с карта от 28ца на която съм прехвърлил всичко по главни карти известни до момента от s52b32 ms41.2. Единствено до сега съм вдигнал леко аванса с мисля 6-7%, което се равнява на около 2-3 градуса.
Тия дни очаквам широколентова сонда и ще видим как се му смесите.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2015, 12:31

3.07 е много скапано число. Поне на мен ми беше много куцо с него. Ако стигаш поне до 7400 оборота най-добре ще му пасне 3.61 си мисля.

3.07 го смених с 3.25 и е далеч по-добре, но лично за моя вкус пак ми идва дълъг. Дифа обаче при човека, който ми каза стана просто повече от перфектен и ми е направо грях пак да го отваряме.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 20 Юли 2015, 19:53

bum_bum написа:3.07 е много скапано число. Поне на мен ми беше много куцо с него. Ако стигаш поне до 7400 оборота най-добре ще му пасне 3.61 си мисля.

3.07 го смених с 3.25 и е далеч по-добре, но лично за моя вкус пак ми идва дълъг. Дифа обаче при човека, който ми каза стана просто повече от перфектен и ми е направо грях пак да го отваряме.

Идеята беше дифа да е 3,15 или 2,93,но пък той ми се вижда дългичък. 3.07 беше някакъв компромис, а и го взех от доверен човек та поне да не го мисля като го отворя по късно какво ще открия вътре. С 3,46 на стария двигател съм имал доста приятни спомени опитвайки се да насоча предницата в посоката в която искам докато се опитвам да карам направо. Реших, че същия диф и над 500cc отгоре си прося белята.

С дизелов вал на 88мм, 86мм бутала, с 1мм по тънки стени на цилиндрите и сток глава няма как да стигне 7400оборота без нещо да се предаде скоро. Двигателя е правен с цел да движи евридейка и надеждността е едно от основните условия както и да има прилично въртящ момент в ниските. Ограничителя ще е максимум 6500, дори може да го сваля малко надолу, но това след първото дино да видя къде в оборотите е максималния въртящия момент и максималната мощност.
Целта, която гоня е максимална мощност на 6000 оборота, повече не искам. Ако идва по-нагоре, още по-добре, ще бутна валовете още напред :mrgreen: за по приятно и лежерно каране в ниските.



Така малко инфо за двигателя.
-блока м50б25 ванос,разтърган на 86,01мм с плоча имитираща монтирана глава. След разтъргването не се прави фаска на цилиндрите понеже разтоянието м/у цилиндрите е много малко. Аз моите ги минах с фуния и шкурка 200 и после 400 колкото да махна мустачките от обработката и да притъпя малко ръба, защото иначе е много остър и може да повреди сегментите при монтажа.
-буталата от Опел 3.0 V6 каталожен номер по Колбеншмидт 99 695 600 - 85,97мм минимум допустима хлабина 0,03мм. Текуща хлабина 0,04мм. С графитен слой по полите и имат покритие на челата да не полепва нагар, но аз го свалих при полирането на челата. Ако не се лъжа камерата заедно с луничките бяха 3сс или 4сс, трябва да си извадя сметките да видя точно колоко бяха
-недоход на буталата 0,4мм +/- 0,02
-ключовете на сегментите дойдоха малко големички за съжаление- 0,4 на 1ви и 0,45 на 2ри. Масления сегмент е с два пръстена и сепаратор. Всички пръстени са разминати на 180 градуса.
-сгъстяване измерено - 11:1
-главата е м52б28 клапани от м52б25 98г без център на главата на клапана. Полирани клапани, полирани горивни камери като съм махнал ръбовете на горивната камера около клапаните, където са фрезовани отворите за леглата. Полирани изпускателни портове. Смукателните портове не са пипани.
-маслена помпа от м52 с разтъргано ухо да пасне на м50 блока. Само с нова пружина на регулатора понеже от Дару чаках към месец новите ротори за помпата, които така и не пристигнаха. Шлайфах капака и после го залепих за тялото с хеметик.
-мотовилките 135мм от м52б28
-валовете са м54б30 смукателен със скъсено зъбно колело и вече е с изпускателен "смукателен" от без ванос. Първоначално зацепване беше доста агресивно за високи обороти, но просто в ниските е много слаба. След монатажа на безваносовия направих лека корекция в положенията на валовете. В момента изпускателния е почти в положение като за ваносов мотор(може би една идея в предварение), смукателния е в предварние с 3-4градуса спрямо сток зацепване на м54. Отзиви много добър празен ход, в ниските е добре, може би, може още една идея по добре, но ще видим като сложа големия смукател. В средните от над 3000 до 5000 е доста добре учудващо ,че не се задъхва с м52 смукателя дори на 5000. Нагоре не съм го пробвал още. Васноса ми се изключва чак към 4900 със сегшните настройки на WOT(wide open throttle)- така си го прехвърлих от картата на s52b32, но тя е с по агресивни валове. Ако на графиката прави две вълни на въртящия момент най вероятно ще преместя момента на изключване на ваноса.

-вчера погледнахме и смесите. При леко каране и ако не се влиза в WOT сондите гледат да го държат около 14,7(около 14,5-15) в широк диапазон от обороти - closed loop. При навлизане в WOT над 3000 оборота(а при определени условия и при по ниски обороти) излиза от closed loop и почва да обогатява. До към над 3000 до към 4000 държи 13,5 ,от около 4000 до 5000 държи на 12,5.
Леко ми е мудна около 3000 към момента. Пробвахме и с изключени сонди - смесите в ниските обороти са малко по бедни -около 15 и малко и определено е по мудна. Нагоре пак обогатява в WOT, но като тръгне от ниските зле и убива цялото усещане.

-последно да кажа за вала. Ако ще преправяте дизелов вал ЗАДЪЛЖИТЕЛНО преди да сте сглобили двигателя само пуснете вала в блока с лагерите, сложете всички пристваки удължения и прочие на вала с фланеца за шайбата на вала. Стегнете всичко и измерете за биене с индикаторен часовник. При мен след сглобяване и чак при паленето открих биене 0,35мм на фланеца, което като се монтира шайбата е около 1мм до периферията. Не звучи много, но на око бие много. Биенето беше в посока оста на вала. Измерих не преработен фланец на стъкло като го въртях даде 0,02мм биене. Наложи се да изпиля фланеца леко на криво, на ръка, върху стъкло с водна шкурка, за да компенсирам биенето от некадърната работа на стругарите. След сваляне,пилене,качване, стягане, мерене и така към 20 пъти, най накрая свалих биенето до 0,03мм. Даже на два пъти го предобрих и биенето се обръщаше, защото исках да го сваля възможно най близко до 0. Под 0,03 не можеше да стане, защото нямаше вече само по една висока и ниска точка спрямо, които да ползвам като отправна точка.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1234
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: пораснала 20ка :)
Мечтае да кара: настрани

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от maxpower » 07 Дек 2015, 19:56

С м52 всмукателен колектор е в момента, ремапа аз съм го правил. Леко е бедна около 3500 и към 6000 оборота, но иначе като цяло съм доволен. Прекъсвача е на 6300. Ваноса изключва на 4200. Генерацията е с къси разплетени колекотри Raceland, средно проходно гърне 2 към 1, тръба на 65мм до края, където има проходно гърне на 2,5' от Импреза STI :mhihi: . М/у ръновете не е ремапван двигателят, последният рън е този с най-високата мощност и въртящ момент.
М50 колектора евентуално ще го сложа на пролет. Като цяло много приятен е за каране двигателя в момента, дифа е 2,93.
BMW 331.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50

Мнение от Хаос » 02 Мар 2016, 11:38

maxpower написа:Меря с личен ГДР-ейски вътромер почти нов с нов часовник Mitutoyo с точност 0,01мм и проверявам с друг вътромер също почти нов Sunnen с точност 0,002мм- това са хилядни ако сте пропуснали броя на нулите(тези които знаят кои са Sunnen и какво правят ,знаят за какъв уред става въпрос).

Mitutoyo имат индикаторен часовник с 0.0005 mm отчитане - да, това е половин микрон, цената е 1455 лв. с ДДС
Изображение
имат и микрометър с 0.0001 mm - да, това е десета от микрона, цената е 3351 лв. с ДДС
Изображение
като цяло за измерване на такива неща препоръчвам трикоординатна измервателна машина - точност от около 0.002 mm за измерване на пространствени неща - отклонение от форма на цилиндрите, не просто размери в различните сечения, а реални отклонения от оста, междуцентрови разстояния, съосности, радиално/аксиално биене, перпендикулярности, равнинности итн, ако някой има нужда от инфо къде да иде да му замерят детайлите - мога да помогна
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook