макс обороти на глава м52в25
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
макс обороти на глава м52в25
Здравейте ,колеги!В понеделник мисля да пробвам комп. с прекъсвач на 7100 об.Мотора е правен на 3.0 л. с бутала от ис ,фрезовани за клапаните.Валовете сеа от м54в30 и безваносов м50.Главата е от м52в25 с ЕДИНИЧНИ пружини.Някой пробвал ли е да върти такава глава на тези обороти без да удари клапаните?
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: макс обороти на глава м52в25
на кантар е работата.Принципно държат но се е случвало и да увиснат от меки пружини но шанса е малък.Някаде бях чел че макса е 7500
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: макс обороти на глава м52в25
Благодаря за отговора!Значи да пробвам?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: макс обороти на глава м52в25
Пружините на БМВ с времето не омекват или поне не толкова, че да има каквото и да е било значение. По-ското талерките правят проблема.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: макс обороти на глава м52в25
Снощи го пробвах-няма забележки до 7100
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: макс обороти на глава м52в25
Аз съм с М50Б25 ванус глава Единична пружина (идентична с М52ката) мотора ми е М50Б28 с К.в. 2.8 бутала и биели
Смукателен вал Б20 без ванус и изпускателен Б25 (Б20/Б25 имат разлика без ванус който са малка но имат ! )
На 7200 оборота при моментни натоварвания (Говоря за Драг 400 - 1200 - 1500м) няма проблеми доста време го пържих но при дрифт и продължително натоварване удари изпускателен клапан на 4-ти цилиндър... Смея да кажа, че съм сглобил мотора за дрифт и при първият опит отварях глава отново.... Макс обороти 6500.
Не е приятно, ама да ти кажа на светофарни гонки няма да имаш проблеми, но един път да прекрачиш границата в кръг и става салата. Вторият М52б28 ОЕМ мотор на 7000 разкопча клапан и проби блока има дупка да си пъхнеш ръката...
Споделям опит просто според мен върнете прекъсвача... няма нужда от толкова обороти това не е ОПЕЛ и главата му не се сваля за 30 мин
Смукателен вал Б20 без ванус и изпускателен Б25 (Б20/Б25 имат разлика без ванус който са малка но имат ! )
На 7200 оборота при моментни натоварвания (Говоря за Драг 400 - 1200 - 1500м) няма проблеми доста време го пържих но при дрифт и продължително натоварване удари изпускателен клапан на 4-ти цилиндър... Смея да кажа, че съм сглобил мотора за дрифт и при първият опит отварях глава отново.... Макс обороти 6500.
Не е приятно, ама да ти кажа на светофарни гонки няма да имаш проблеми, но един път да прекрачиш границата в кръг и става салата. Вторият М52б28 ОЕМ мотор на 7000 разкопча клапан и проби блока има дупка да си пъхнеш ръката...
Споделям опит просто според мен върнете прекъсвача... няма нужда от толкова обороти това не е ОПЕЛ и главата му не се сваля за 30 мин
BMW..
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани