макс обороти на глава м52в25

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

макс обороти на глава м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 25 Май 2014, 10:29

Здравейте ,колеги!В понеделник мисля да пробвам комп. с прекъсвач на 7100 об.Мотора е правен на 3.0 л. с бутала от ис ,фрезовани за клапаните.Валовете сеа от м54в30 и безваносов м50.Главата е от м52в25 с ЕДИНИЧНИ пружини.Някой пробвал ли е да върти такава глава на тези обороти без да удари клапаните?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: макс обороти на глава м52в25

Мнение от shopaza » 25 Май 2014, 18:12

на кантар е работата.Принципно държат но се е случвало и да увиснат от меки пружини но шанса е малък.Някаде бях чел че макса е 7500
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: макс обороти на глава м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 25 Май 2014, 21:35

Благодаря за отговора!Значи да пробвам?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11941
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: макс обороти на глава м52в25

Мнение от bum_bum » 25 Май 2014, 22:59

Пружините на БМВ с времето не омекват или поне не толкова, че да има каквото и да е било значение. По-ското талерките правят проблема.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: макс обороти на глава м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 07 Юни 2014, 6:59

Снощи го пробвах-няма забележки до 7100 :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: макс обороти на глава м52в25

Мнение от ThreeTwentyEight » 20 Сеп 2014, 17:17

Аз съм с М50Б25 ванус глава Единична пружина (идентична с М52ката) мотора ми е М50Б28 с К.в. 2.8 бутала и биели


Смукателен вал Б20 без ванус и изпускателен Б25 (Б20/Б25 имат разлика без ванус който са малка но имат ! )


На 7200 оборота при моментни натоварвания (Говоря за Драг 400 - 1200 - 1500м) няма проблеми доста време го пържих но при дрифт и продължително натоварване удари изпускателен клапан на 4-ти цилиндър... Смея да кажа, че съм сглобил мотора за дрифт и при първият опит отварях глава отново.... Макс обороти 6500.

Не е приятно, ама да ти кажа на светофарни гонки няма да имаш проблеми, но един път да прекрачиш границата в кръг и става салата. Вторият М52б28 ОЕМ мотор на 7000 разкопча клапан и проби блока има дупка да си пъхнеш ръката...

Споделям опит просто :) според мен върнете прекъсвача... няма нужда от толкова обороти това не е ОПЕЛ и главата му не се сваля за 30 мин :driving: :bowdown:
BMW..

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook