Свещи -турбо ДВГ

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от TOM » 09 Мар 2013, 10:20

Пак да се повторя, нямаш нужда от пирамидални рингове...освен ако не се целиш в 500 кс. Дори и тогава смятам че ще държи. Има тук едно М30 със 650кс, гарнитурата държи...за разлика от Ла :no: нетика, който на същата кола пропусна след 1-2 километра. Има хора на които съм направил М42 по 250 260 коня без даже да сме сменяли оригиналната гарнитура. Моята толкова детонации изяде заради скъсаната шпонка на вала и все още е здрава гарнитурата. Но ако имаш пари повечко, що да не си купиш...аз бих си ги налял в резервоара.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 09 Мар 2013, 17:43

живот и здраве някой ден може да има валове и някои голям GT3071R :) пък знам ли колко излезат тогава магаретата
благодаря на всички за мненията полезни ми бяха ,насочих се към свещи

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от ТУРБО » 24 Май 2013, 23:39

tonkata написа:аз карам м42 на 1.2 бара 10:1 с NJK BCPR7ES 0.5mm луфт и забравяш , не се подвеждай от цената защото е смешна , свещите се държат стахотно , карах и с некви иридиум нжк за скай-лайн по 25 лв броя и да ти кажа че с евтините колата се държи по - добре , друг е въпроса с какви бубини си , щото тия оригиналните няма да ги караш на тва налягане :D

:yes:
Аз на М20-ката също карах с такива когато беше 9.4:1 и бяха чудни сега съм със същите но 6-ци,че степента вече е 8.4:1 и пак се държат идеално.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от S-stail » 25 Май 2013, 11:16

Мойте са NJK BCPR7ES на 0.65 1.45бара със 9.4 степен и
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от AVGO » 25 Май 2013, 19:18

А до какво налягане държат оригиналните бубини мм50/м52 :roll:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 25 Май 2013, 22:43

S-stail написа:Мойте са NJK BCPR7ES на 0.65 1.45бара със 9.4 степен и
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.



ще се разбере съвсем скоро до 1-2 седмици остана да се сложи само АЕМ-ЕМС компа и ще видим са чупи ли нещо или не ама смятам да я карам на 1,5 не повече...
за повече коне ,живот и здраве по-голямо турбо по нататък нещо гарет 3076 от сорта

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от ТУРБО » 26 Май 2013, 11:46

S-stail написа:Мойте са NJK BCPR7ES на 0.65 1.45бара със 9.4 степен и
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.

Така е,стандартната си държи,но задължително Elring!,другите не стават(за М20)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от NEDD » 28 Май 2013, 20:44

Сякаш се поуспокоих, че сложих Елринг навсякъде този път и изхвърлих всичките рейнцове... (М20) :yes:
The fun is not in the straight line...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от S-stail » 28 Май 2013, 21:53

Аз съм карал с рейнц,гьотце и кометик и съм на мнение,че ако настройките са дорби
няма ядове ,,за мойта мощност,,.Ако няма хубави настройки и си обречен без значение
с каква гарнитура,бутала и биели си.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 31 Май 2013, 14:08

тоя Bosch 044 е ужасен... аиде минава че бучи ама тва дранченето от калапана му... гледам някои го махат клапана ама маи при in tank монтаж като при мен трябва да седи :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Jordana » 31 Май 2013, 14:55

http://www.miataturbo.net/general-miata ... ank-56407/
зелените букви най долу
Eternal glory to the fallen heroes !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от AVGO » 31 Май 2013, 21:17

Никой не каза до какво налягане държат стоковите бубини на м50 и м52 :roll:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от TOM » 01 Юни 2013, 8:29

На какво налягане къде? В цилиндрите или в колектора? Едва ли някой ще ти отговори с точност! За да ти се отговори с точност на този елементарен на пръв поглед въпрос, трябва поредица от тестове, които никак не са елементарни. Не можеш просто така да попиташ на какво налягане държат, важното е колко от това налягане ще постъпи в цилиндъра! А колко постъпва в цилиндъра не зависи само от налягането в колектора. Зависи от какво ли не, газоразпределение, от типа на горивната камера, форма, размери и настройка на всмукателен и изпускателен колектор, турбото, ауспуха, горивото... Сигурно тази бобина зедно с подходящата свещ имат праг на налягане след който искрата би станала непостоянна или да се изгуби напълно, но едва ли някой от нас може да посочи точно. Може би ако си говорим за конски сили на цилиндър ще е малко по-ясно. Аз имам опит с до 130кс и оригинални компоненти и не е имало проблем. Дано съм ти бил полезен.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от AVGO » 01 Юни 2013, 16:04

Това е отговорът ! Благодаря :bchug:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от slavianko » 26 Юни 2013, 1:06

Августине като я качим на диното ще разберем. А не да не съм ти казвал че над 1.2 бара е трудно с тях. И аз пуснах тема да питам как ще е с м54-ковите евентуално но глас в пустиня.
Последна промяна slavianko на 27 Юни 2013, 16:01, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook