Свещи -турбо ДВГ

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 03 Мар 2013, 18:46

има доста хора тук каращи турбо бегачки :D да споделят с какви свещи карат ?

NGK , DENSO , BOSCH топл. числа и т.н.



аз съм се спрял на NGK BKR9-EIX

за М42 турбо на 9:1
налягане 1,5 бар

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от tonkata » 03 Мар 2013, 21:02

аз карам м42 на 1.2 бара 10:1 с NJK BCPR7ES 0.5mm луфт и забравяш , не се подвеждай от цената защото е смешна , свещите се държат стахотно , карах и с некви иридиум нжк за скай-лайн по 25 лв броя и да ти кажа че с евтините колата се държи по - добре , друг е въпроса с какви бубини си , щото тия оригиналните няма да ги караш на тва налягане :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 03 Мар 2013, 21:13

tonkata написа:аз карам м42 на 1.2 бара 10:1 с NJK BCPR7ES 0.5mm луфт и забравяш , не се подвеждай от цената защото е смешна , свещите се държат стахотно , карах и с некви иридиум нжк за скай-лайн по 25 лв броя и да ти кажа че с евтините колата се държи по - добре , друг е въпроса с какви бубини си , щото тия оригиналните няма да ги караш на тва налягане :D



бубините са на свещите от М52 ама се замислям за ваг-ови ще видиме...
свещите да опрая ... затожа колкото повече мнения от опит се напишат като твойте ще е супер

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от tonkata » 04 Мар 2013, 7:16

мен ако питаш - вземай едни ваго-ви от червените , дори и нови са по-евтини от кабелите на ис-а , а втора ръка има един пич дето ги продава по 20-25лв , те са с вграден комутатор в тях което е + , само трябва мегата да ти е правена за такива бубини , което сама по себеси я прави по-евтина , защото спестяваш едни работи вътре в нея , а за свещите пробвай с тези мисля че ще останеш доволен , да не говоря че има коли по 500-600 коня с такива :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 04 Мар 2013, 12:23

tonkata написа:мен ако питаш - вземай едни ваго-ви от червените , дори и нови са по-евтини от кабелите на ис-а , а втора ръка има един пич дето ги продава по 20-25лв , те са с вграден комутатор в тях което е + , само трябва мегата да ти е правена за такива бубини , което сама по себеси я прави по-евтина , защото спестяваш едни работи вътре в нея , а за свещите пробвай с тези мисля че ще останеш доволен , да не говоря че има коли по 500-600 коня с такива :D


всичкое направено по колата, електрониката е купена седи ми на шкафа :)
AEM EMS-4 Universal + свещите да купя другото е готово

колата е Е36 IS 10.94g.

М42 8,9:1 сгъстяване
Т3/Т4 хибрид студен .50 топлата перка .63 в .48 чугун
4х 200сс и 4х630сс два реда
CP pistons
MLS commetic
ARP head studs
ARP и за биелите
ковани биели PPF
кулер 600 х 300 х 76
вход/изход 76мм
турбо пътища 76mm и генерация на 76мм
TIAL waste gate 38мм
Тial type bOv 50 mm
Coil On Plug oт M52
Bosch 044 в резервоара
7000/7200 jelan- ред лайн
Motul 300v le mans 20w-60
Uredi nalqgane i temp maslo , volt metar всичко VDO
Boost gauge Autometar
АЕМ uego wideband


ако споделят от опит с турбо БМВ-та мнение за Свещи, например хора като ТОМ ,ЛУдиягсм , Найден ще е от помощ :bchug: :yes:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от tonkata » 04 Мар 2013, 12:36

големите майстори не споделят нищо в бг , нали знаеш все едно са открили топлата вода и си я пазят да не свърши.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от nayden » 04 Мар 2013, 19:59

Ние караме с NGK BPR6E , denso w20epr-u . Остави ги на 0.8мм и евентуално ако има missfire намаляй ,че иначе има проблем с другите режими.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 04 Мар 2013, 20:57

tonkata написа:големите майстори не споделят нищо в бг , нали знаеш все едно са открили топлата вода и си я пазят да не свърши.



ето виж не е така ;)


nayden написа:Ние караме с NGK BPR6E , denso w20epr-u . Остави ги на 0.8мм и евентуално ако има missfire намаляй ,че иначе има проблем с другите режими.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Zagy » 05 Мар 2013, 10:01

За турбомотор ти трябват свещи с по-малко разстояние между електродите - 0.8 - 0.6мм.
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Jordana » 05 Мар 2013, 16:35

За турбо мотор 0.6 мм гап е прекалено малко -двигателя се усеща "спънат" един вид.0.8мм е идеално но е добре опитно да се избере разстояние на което няма да прекъсва- колкото е по голяма по добре.От друга страна пък голямото пробивно напрежение дава повече енергия на искрата но натоварва повече бобината или евентуално кабелите.Топлинното число също трябва да се подбере опитно /по студени/така че да няма проблеми.Дензото IK20 /къси/ или IW 20 е фабрично на 1мм .Аз съм с такива IW 20 на 0.8мм регулирани.
Eternal glory to the fallen heroes !

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от tonkata » 05 Мар 2013, 16:47

е добре аз карам на 0,5 с ауди бобини червени , нямам никакви проблеми , какво ще спечеля ако увелича луфта , да не духне искрата :?:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от TOM » 08 Мар 2013, 23:06

Само не разбирам оня МЛС лаЙнетик какво прави в списъка? Въобще не го слагай, о-ринг и обикновенна гарнитура става перфектно!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от TOM » 08 Мар 2013, 23:15

Сега карам с нгк седмици, най-обикновенни...а може и да бъркам, отдавна не съм пипал там. Инак съм слагал и бош платинени с тънкия електрод. Водят ги за коли с газово. Не им помня номерата. Сега се сещам че и нгк платинени съм карал. Задължително с един електрод. Разстоянието между електродите го правя между 0,6 и 0,8 мм.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от Vozq_bez_pari » 09 Мар 2013, 1:10

TOM написа:Само не разбирам оня МЛС лаЙнетик какво прави в списъка? Въобще не го слагай, о-ринг и обикновенна гарнитура става перфектно!

амии той отдавна е сглобен мотора :) по точно почти всичкое събрано само да си направя генерацията след down pipe... АЕМ-а да се сложи който ми седи на шкафа, още някой дреболи останаха като например да и избера едни свещи.. :)

а за кометика ме притеснява ........но след като го сложих поне да го провбам...

А и чакам тия от PPF да напраят гарнитура и за М42 с пирамидални рингове последния път като гледах нямаше , ако някои знае друга фирма напредвид да прави такива гарнитури да казва :) че като гледам ТОМ какво ми пише секи път за кометика .....да съм подготвен ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Свещи -турбо ДВГ

Мнение от ico318 » 09 Мар 2013, 2:34

том ти го е написал много хубаво,както и на мен преди време.не се харчи за лъскавини и звучни имена...о-ринг държи здраво.темата е за свещи-мнението ми съвпада с това на тонката,по-нагоре,но при мен са денсо 22-ки,което е същото.
Последна промяна ico318 на 11 Мар 2013, 18:22, променена общо 1 път

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook