м52/50б20 строукър до б25 с вал 84мм, портване/полиран глава

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: м52/50б20 строукър до б25 с вал 84мм, портване/полиран г

Мнение от KriK4eTo » 09 Дек 2013, 0:40

Надявам се ти да си доволен от това, след като си запазил разхода а си повишил значително мощността. Относно управлението, Бош или Сименс позваш в крайна сметка? Съответно наложи ли се да се правят някакви мащабни корекции в картата/те на запалване и гориво? Предполагам го следиш с Инпа какво му се случва с паметта докато работи или в последствие, също така и за корекции ако са необходими. :wave:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: м52/50б20 строукър до б25 с вал 84мм, портване/полиран г

Мнение от maxpower » 10 Дек 2013, 22:42

KriK4eTo написа:Надявам се ти да си доволен от това, след като си запазил разхода а си повишил значително мощността. Относно управлението, Бош или Сименс позваш в крайна сметка? Съответно наложи ли се да се правят някакви мащабни корекции в картата/те на запалване и гориво? Предполагам го следиш с Инпа какво му се случва с паметта докато работи или в последствие, също така и за корекции ако са необходими. :wave:

Електорниката му е ms41 Siemens
Ами чак сега прегледах картите и мога да кажа точно какво е правено. Добавени са 5 градуса аванс и на двете карти-за частична и пълна газ. И има леки промени в горивната карта на високите натоварвания. Аз лично очаквах, че промените ще са повече ако трябва да съм честен, понеже съм правил подобна карта за друг колега и това само на компютъра без дино. От всичко мога да кажа, че явно сток електорниката на мс41 се справя достатъчно добре дори и с моднати двигатели.
Тия дни ще я закача и ще я покарам да видя как са данните на живо, че и без това имам грешка за дебитомера, тамън да видиме в него ли е проблема или нещо друго се дъни(грешка за него имаше още преди ремапа, а най лошото е, че съм го купувал чисто нов преди година).
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: м52/50б20 строукър до б25 с вал 84мм, портване/полиран г

Мнение от KriK4eTo » 10 Дек 2013, 23:17

Това ще рече стандартен управляващ блок за М52Б28 ако не се лъжа?! Лично не съм се задълбочавал в изследването му, но първо четене отзивите са както и ти самият споменаваш, че е доста адаптивен към промени в поведението на мотора. Не вярвам, че това би се получило толкова сполучливо при БОШ. След като промените са правени без да се мерят изгорелите газове, пробвал ли си да използваш детонационните сензори за корекции на аванса? От гледна точка на това при определена честота на въртене и съответен товар да се понижат до минимум преди системата да си задеда преднаписаното предварение за корекция? Надявам се да го написах ясно и разбираемо... :confused: :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: м52/50б20 строукър до б25 с вал 84мм, портване/полиран г

Мнение от maxpower » 11 Дек 2013, 8:42

KriK4eTo написа:Това ще рече стандартен управляващ блок за М52Б28 ако не се лъжа?! Лично не съм се задълбочавал в изследването му, но първо четене отзивите са както и ти самият споменаваш, че е доста адаптивен към промени в поведението на мотора. Не вярвам, че това би се получило толкова сполучливо при БОШ. След като промените са правени без да се мерят изгорелите газове, пробвал ли си да използваш детонационните сензори за корекции на аванса? От гледна точка на това при определена честота на въртене и съответен товар да се понижат до минимум преди системата да си задеда преднаписаното предварение за корекция? Надявам се да го написах ясно и разбираемо... :confused: :yes:

Корекциите на горивната карта са правени с широко лентова сонда, а не на посоки.
Компа ми е от м52б20, ремапнах го с файл от м52б25 като най близък до характеристиките на моя и след това вече пристъпихме към тунинг. Не съм се интересувал от това какъв точно сигнал пращат детонационните сензори при засичане на детонации, но и честно казано не бих му сложил повече от 5 градуса така или иначе. За аванса се ползва най вече диното и се наблюдава кога почва да пада мощността с увеличаване на аванса. Като почне да пада мощността или оставаш там където ти е най голямата мощност и връщаш малко, за да се застраховаш.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook