Най-накрая взех диплома

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Най-накрая взех диплома

Мнение от slavianko » 13 Сеп 2012, 22:25

bum_bum написа:Имах тема ама я махнах от там. Май няма смисъл, повече негативи от подобна тема. :(
И аз за съжаление поради тая причина си спрях темата тук.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1172
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Най-накрая взех диплома

Мнение от In_Memoriam » 14 Сеп 2012, 0:17

Dpy написа:Имайки предвид, че най-вероятно си набил 10 и нагоре к лева за качване на 50-60 коня, не ми се види добър резултат, в сравнение със слагането на по-голям мотор или турбиниране/механичен компресор. Не знам как и къде и с какво точно сте покарали, но да речем една ис-ка турбо би ти подала доста сериозни бинокли, да не говорим за м50-турбалан.
Но ти си знаеш де, важното е да си доволен :yes:


Имайки предвид 100-те коня на литър, това е ЖЕЛАНИЯ резултат. Идва и тънкия момент - всеки може да си играе с налягането или да пльосне V8/S50, но не всеки може да постигне подобна атмосферна мощност. Адмирации към Иво :bowdown: И все пак като й се нарадва няма да е късно оФлюх да я полази :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Най-накрая взех диплома

Мнение от Делян » 14 Сеп 2012, 7:42

Чакай малко ся, де видя 100 коня от литър, графиката показва 213 коня на колелата, което около 250 на мотора. И какво искаш да кажеш, че не всеки може да постигне такава мощност? Всеки който извади толкова пари може, друг е въпроса, че никой не го е правил, понеже предпочита за същите средства да кара двойно повече коне с двойно повече въртящ момент.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Най-накрая взех диплома

Мнение от bum_bum » 14 Сеп 2012, 9:29

213 на колелата са 266 на мотора по моему. Колата ще покаже и 220 на колелата на студен рън, което е 275 на мотора пак по мойте сметки. Освен това за Мустанга се смята, че дава 10-тина % отдолу от повечето други масови стендове.

Никъде не съм казвал, че "не всеки може" да изкара толкова коне. Естествено, че всеки го може. Всеки може да направи и 1000 и 2000 коня. И аз може би мога ама не съм поради някаква причина. Обикновено финансова :dunno:

Същото беше и с темата с проекта "не може едни спирачки да струват толкова", "абе тва е на 15 години кола ти луд ли си толкова пари", "ако беше сложил едно турбо щеше да си 300 коня", "що не си купиш е46"...

Еми сори, че не мога да извадя графика на една турбо кола с 500 коня на гумите ама мен пък тва ме кефи.

Естествено не съм олигофрен и знам, че само с парите които съм дал за валове, клапани, пружини, портване и т.н. щях да си купя чисто нов фабричен кит компресор или турбина на добра марка. Но в крайна сметка парите са си мои и си ги правя каквото искам.

Радвам се, че има хора на които им харесва какво се е получило. Целта беше вместо да ми се обяснява какво можеше да си направя с парите някой да каже "графиката не е добре може би поради това и това", "защо не направиш едикакво си за да стане едищоси" и така..

Как да е. За мен темата е приключена и я заключвам.
Изображение

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook