Най-накрая взех диплома
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Най-накрая взех диплома
.. за рейсър За дупките в графиката подозирам като основен виновник ваноса, тъй като не се влияят нито от гориво, нито от аванс. Но догодина ще се оправям с него. След всичките проблеми с изтръгнати резби и кви ли не селянии по колата вече може да се каже, че съм доволен.
Сега остава да ида и на едно друго дино, дето дава 10% отгоре за да направя един рън на студена кола и за самочувствие
Сега остава да ида и на едно друго дино, дето дава 10% отгоре за да направя един рън на студена кола и за самочувствие
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Най-накрая взех диплома
Кажи какво си сменял и т.н...
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най-накрая взех диплома
Еми разни валове, клапани, пружини, тарелки, дросел, маф и т.н.. Обема си е 2.8 и СС е стоковата, което е и причината да не извади още някой конь.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Най-накрая взех диплома
Честито, дано не ти създава проблеми занапред, което и ти е целта с тоя тунинг
По-добре да не казва
Kroki написа:Кажи какво си сменял и т.н...
По-добре да не казва
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Най-накрая взех диплома
Ти мина през доста мъки. Най накрая и на твоята улица да изгрее слънце
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най-накрая взех диплома
Още не мисля за други неща, щастлив съм че най-накрая мога да си я карам след всичките проблеми.
Ако няма да е атмосферка ще е със сигурност компресор и то готов кит. Вероятно на Евоспорт.
Онзи ден обаче покарах с един познат с доста силна турбо кола и въпреки, че съм с много по-малко коне ми се вижда, че далеч не съм зле спрямо него. С увеличаване на обема и сгъстяване явно могат да се извадят още доста коне и ще мисля май по-скоро в тая насока. Прекалено много силни турбо коли има вече. Иска ми се мойта да е малко по-различна, както е сега.
Ако няма да е атмосферка ще е със сигурност компресор и то готов кит. Вероятно на Евоспорт.
Онзи ден обаче покарах с един познат с доста силна турбо кола и въпреки, че съм с много по-малко коне ми се вижда, че далеч не съм зле спрямо него. С увеличаване на обема и сгъстяване явно могат да се извадят още доста коне и ще мисля май по-скоро в тая насока. Прекалено много силни турбо коли има вече. Иска ми се мойта да е малко по-различна, както е сега.
Re: Най-накрая взех диплома
Имайки предвид, че най-вероятно си набил 10 и нагоре к лева за качване на 50-60 коня, не ми се види добър резултат, в сравнение със слагането на по-голям мотор или турбиниране/механичен компресор. Не знам как и къде и с какво точно сте покарали, но да речем една ис-ка турбо би ти подала доста сериозни бинокли, да не говорим за м50-турбалан.
Но ти си знаеш де, важното е да си доволен
Но ти си знаеш де, важното е да си доволен
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Най-накрая взех диплома
И аз винаги съм казвал че атмосверният тунинг е оправдан само ако ще се кара в определен клас и друг начин няма. Ако не се прави с тази цел е чиста загуба на пари и труд. Но иначе си е мания да кажеш че имаш бърза атмосверка спор нямаDpy написа:Имайки предвид, че най-вероятно си набил 10 и нагоре к лева за качване на 50-60 коня, не ми се види добър резултат, в сравнение със слагането на по-голям мотор или турбиниране/механичен компресор. Не знам как и къде и с какво точно сте покарали, но да речем една ис-ка турбо би ти подала доста сериозни бинокли, да не говорим за м50-турбалан.
Но ти си знаеш де, важното е да си доволен
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Най-накрая взех диплома
slavianko написа:И аз винаги съм казвал че атмосверният тунинг е оправдан само ако ще се кара в определен клас и друг начин няма. Ако не се прави с тази цел е чиста загуба на пари и труд. Но иначе си е мания да кажеш че имаш бърза атмосверка спор нямаDpy написа:Имайки предвид, че най-вероятно си набил 10 и нагоре к лева за качване на 50-60 коня, не ми се види добър резултат, в сравнение със слагането на по-голям мотор или турбиниране/механичен компресор. Не знам как и къде и с какво точно сте покарали, но да речем една ис-ка турбо би ти подала доста сериозни бинокли, да не говорим за м50-турбалан.
Но ти си знаеш де, важното е да си доволен
Не искам да ме разбирате грешно, но с тези неща които е намятал колегата в неговото 2.8 може да излезе мноооогоооо, мноооооого по-силна кола, ако беше използвал друга платформа... Просто грешката е от старта за мен, и за това резултатите са такива скромни на фона на какво може да се постигне в друг мотор...
Успехи и всичко най- на колегата, негови са си ресурсите, има правото да си ги даде където иска, но не мога да не отбележа че просто за мен стартовата платформа е грешна за подбраните компоненти...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най-накрая взех диплома
Аз не споря в никой случай, че ако бях сложил парите в турбо или компресор щях да имам поне едно 450 коня на колелата. Със сигурност много турбо коли ще ме правят смешен, но не е и чак толкова слаба. Пусках се вече с едно Субару ВРХ и не съм никак зле сравнен с него.
Ама ме кефи да имам силна атмосферка. На фона на това, че всеки слага турбини и компресори, М-ките почнаха да ги правят с турбини... ми аз искам нещо олд скул
Реално колата е към 275 на мотора смятано с конете, дето хванаха гората след първия рън и повече не се върнаха, щото си бях забравил точилката, дето ми държи отворен капака, а иначе не смеех да го отварям, че вентилатора го държеше във въздуха само от струята. И това на дино, което обикновено мери доста по-малко коне от другите. Това е и което исках- да се доближа до 100кс от литър от атмосферен мотор.
За платформата не знам, за мен не е грешка при положение, че вади такава мощност от литър без да е променяна дори СС. 80-тина атмосферни коня без промяна на обема и СС също не ми се вижда "скромен" резултат. За мен резултата си е отличен щото не съм виждал много 28-ци с тия коне Да, преди с М-ковите валове може би съм бил над 240 на мотора ама за съжаление тук нещата не стават както при турбинирането. На 0.5 налягане едни коне и на 1 бар всичко по 2. В един момент разликата между едни валове с които колата има прилични ниски и може да се кара и едни такива с които няма никой надолу и иска да седи само над 5к е някакви 15 коня макс. Портнатата глава и огромния дросел също, я има 5-6 коня, я не..
Доколкото съм гледал така по форуми в Европа не съм виждал атмосферна 28-ца с повече коне, в Щатите се броят на пръсти и то мерени с Диноджет, който дава 10% над Мустанг. Сигурно в България има много мощни, дето аз не ги знам, щом тия резултати са скромни
Със сигурност тия валове искат поне едни 200 кубука отгоре, най-малкото защото не са за 2.8. И със сигурност се иска и още СС. Но това са лесно поправими неща, които не съм направил защото още не съм решил какво следва по-натам.
Ама ме кефи да имам силна атмосферка. На фона на това, че всеки слага турбини и компресори, М-ките почнаха да ги правят с турбини... ми аз искам нещо олд скул
Реално колата е към 275 на мотора смятано с конете, дето хванаха гората след първия рън и повече не се върнаха, щото си бях забравил точилката, дето ми държи отворен капака, а иначе не смеех да го отварям, че вентилатора го държеше във въздуха само от струята. И това на дино, което обикновено мери доста по-малко коне от другите. Това е и което исках- да се доближа до 100кс от литър от атмосферен мотор.
За платформата не знам, за мен не е грешка при положение, че вади такава мощност от литър без да е променяна дори СС. 80-тина атмосферни коня без промяна на обема и СС също не ми се вижда "скромен" резултат. За мен резултата си е отличен щото не съм виждал много 28-ци с тия коне Да, преди с М-ковите валове може би съм бил над 240 на мотора ама за съжаление тук нещата не стават както при турбинирането. На 0.5 налягане едни коне и на 1 бар всичко по 2. В един момент разликата между едни валове с които колата има прилични ниски и може да се кара и едни такива с които няма никой надолу и иска да седи само над 5к е някакви 15 коня макс. Портнатата глава и огромния дросел също, я има 5-6 коня, я не..
Доколкото съм гледал така по форуми в Европа не съм виждал атмосферна 28-ца с повече коне, в Щатите се броят на пръсти и то мерени с Диноджет, който дава 10% над Мустанг. Сигурно в България има много мощни, дето аз не ги знам, щом тия резултати са скромни
Със сигурност тия валове искат поне едни 200 кубука отгоре, най-малкото защото не са за 2.8. И със сигурност се иска и още СС. Но това са лесно поправими неща, които не съм направил защото още не съм решил какво следва по-натам.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Най-накрая взех диплома
Тоест за теб е по-ценен елемента на ексклузивност отколкото нетния резултат в пауър?
Поздрави за резултата от мен! Естествено, че е много добре и с право си си доволен.
Избрал си скъп и неблагодарен път, но поне си го извървял до край и то с качествен резултат.
Поздрави за резултата от мен! Естествено, че е много добре и с право си си доволен.
Избрал си скъп и неблагодарен път, но поне си го извървял до край и то с качествен резултат.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най-накрая взех диплома
Със сигурност ще ми е по-кеф ако имам 450 на гумите примерно въпреки, че ако не на писта това не знам как се кара по улицата без да останеш без книжка за норматив.
Иначе факт- мисълта че подобни е36-ци се броят на пръстите на ръцете в световен мащаб ми топли егото доста
Иначе факт- мисълта че подобни е36-ци се броят на пръстите на ръцете в световен мащаб ми топли егото доста
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Най-накрая взех диплома
Яко!
Пусни една темичка в "Проекти" да опишеш какво си сменял по мотора и по колата като цяло.
Пусни една темичка в "Проекти" да опишеш какво си сменял по мотора и по колата като цяло.
Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най-накрая взех диплома
Имах тема ама я махнах от там. Май няма смисъл, повече негативи от подобна тема.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани