подложка на блок?

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4683
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: подложка на блок?

Мнение от Bavarcho » 21 Ное 2012, 18:48

:clap: :clap: :clap:
Един от малкото които пита нещо и после реализира проекта :yes:
Чакаме да му чуем гласа и да видим клипчета в действие :twisted:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 21 Ное 2012, 19:22

Живот и здраве-остана само генерацията,която я имамно трябва да купя закачалки за задното гърне и компа.При компа стана батак,щото пича иска да качи флаш от 3.0 л.,но флаша на моя 2.8 е малък и трябва нов и на него да качи този от 3-та.Явно има значение годината-моя е от 95.Но в краен случай ще карам с 2.8 чип.Аз не разбирам много от компютри и не съм сигурен дали съм разбрал какво точно ми казва.Но се надявам да карам с чип на м54в30. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 24 Ное 2012, 19:06

Сагата с компютрите продължи и днес.Днес човека с компютрите ми се обади и каза,чене може да намери чип за моите комп.- от 2.0 и 2.8 защото са спрени от производство,а старите са еднократни-един път програмирани,не можеш да триеш и записваш на ново.Обясни ми ,че трябва да пише индекс 09 .Тогава се сетих,че донора на електроника е от 39 и компа може да стане.Оказах се прав-компа става да му се сменя програмата и го дадох,а си взех 2.0-я и 2.8-я .Питах го за втория ванос на 54в30-та-няма ли да си търси положението му.Според него ,трябва да пробваме как ще върви така и ако нещо не е наред,ще запише прогр. на м52в28.Иначе започнах в 13ч.,защото търсих едно уплътнение на изпуск. с-ма,което го нямам.После видях,че на предната част на генерацията я няма скобата,закачаща се на скоростите.Извадих от 2.0-та,която беше крива,изправих я ,сложих предната част.После монтирах и новата рейка.За задната част ще трябва да режа държачите на задното гърне,които предния собственик е заварил за гърнето и да сменя едната скоба с тампон към купето.Утре обаче ще имам къщна работа и ще продължа другата събота. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11945
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: подложка на блок?

Мнение от bum_bum » 24 Ное 2012, 20:34

Можеш евентуално да запишеш новия чип върху празен такъв и да го презапоиш на компа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 25 Ное 2012, 7:43

Той това искаше,но не можа да намери такъв чип-фирмите го нямат .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 26 Ное 2012, 19:07

Както и очаквах,започнаха проблемите с електрониката.Днес си взех компа с чип на м 52в28 ту,което мисля е с два ваноса.Та след работа сложих компа,изпилих и вързах буксите на ламбдите,вързах дебитомера,заредих акумулатора и дадох контакт.Веднага светна чек и естественно завъртя но не пали.В рейката има налягане,а от тръбите-няма я задната част на генерацията не мирише на суров бензин.Версиите са: 1 -неработещ датч на к.в. или кабелите,които му изолирах въпреки това са се допрели,2-компа нещо не е наред или си търси втория ванос-не е причина да не пали,3-инсталацията от автоматик не е читава.Поне се зарадвах,че стартера,който купих на доверие от м20 върти добре.Нямаше време за повече заигравка,защото се стъмни.Утре или в сряда след работа ще я четем с един колега от Пловдивския тим,да видя какво иска.Ако не разберем в събота паркирам семейното комби и почвам прехвърляне на компове и датчици.Надявам се да не се стига до там,но ще разбера до края на седмицата.Сипвам си една загорка,та барим измисля нещо. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: подложка на блок?

Мнение от BULL3T » 26 Ное 2012, 23:14

С риск да ти прозвуча пак като хейтър и на софко филосовко... м52б28 ту не е с двоен ванос,двойния ванос е ТУБ! там е сименс с42 и въобще няма нищо общо с тая електроника дето си сложил... ТУБ е с ЕВС 3, а ТУ е със ЕВС 2... Това че е от автомат не би трябвало да те реже,защото ако проблема беше там,нямаше да завърти стартера,освен ако като си свързвал кабелите нещо да си омазал и да си върти но компа да продължава да получава сигнал яе си на Р! Датчиците на хол и разпределителен вал си бачкат пич, просто компа търси ЕВС! Няма да запали само с комп... м52 търси много дрги неща...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 27 Ное 2012, 5:21

Това,че е с един ванос е добре.Мерси за инфото.Що се отнася до автомата-нямакак да го търси,щот компа е от ръчка.А пък евс-а също няма да го търси,защото е шунтиран.Тоя пич вече ми е правил компа на 2.5-то и си работи чудесно.Значи остава датч. на к. в. .

"Няма да запали само с комп... м52 търси много други неща..." Ще разбуля таз мистерия аз. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11945
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: подложка на блок?

Мнение от bum_bum » 27 Ное 2012, 11:36

Не е и от датчика. Ако един от двата не бачка с тоя комп ще си запали след малко повече въртене.
Изображение

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: подложка на блок?

Мнение от SpUd3r » 27 Ное 2012, 12:15

BULL3T написа:С риск да ти прозвуча пак като хейтър и на софко филосовко... м52б28 ту не е с двоен ванос,двойния ванос е ТУБ

Двойния ванус пак си е ТУ, просто е преместено посредата в името и затова става М52ТУБ25
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: подложка на блок?

Мнение от Louis » 27 Ное 2012, 13:09

M50 B25 - без ванос
M50TU B25 - с ванос
M52 B25 - ванос
M52TU B25 - двоен ванос
:roll:


Хвала колега! :lol:
кога идвах да взимам части от теб..кога си говорихме... кога вече 2 мотора смени, а някой още чаркала събират :mhihi:
много фън да ти прави и все в обороти да го държиш! :lol: :yes:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 27 Ное 2012, 20:01

Благодаря Louis! :yes:
bum_bum написа:Не е и от датчика. Ако един от двата не бачка с тоя комп ще си запали след малко повече въртене.
Да,ама на моята лятото се оплетоха жичките на буксата на к.в. и не запали докато не ги изолирах с тиксо.А без този на разпр. вал си пали но върви умряло.
SpUd3r написа:
BULL3T написа:С риск да ти прозвуча пак като хейтър и на софко филосовко... м52б28 ту не е с двоен ванос,двойния ванос е ТУБ

Двойния ванус пак си е ТУ, просто е преместено посредата в името и затова става М52ТУБ25

Явно не само на мен звучиш като софко философко,но проблема си е твой,аз ако съм объркал нещо ще си го оправя сам.
Та след работа закачих компа на една 39-ка с м52в25 и тя също не запали.Сега въпроса е дали проблема е в компютъра или в програмата на чипа.Но това ще разбера в събота-ще закарам семейната 25-ца на компютърджията и там ще и сложа новия комп да му направи диагностика и ако трябва да запише нов чип.Междувременно ще сваля от семейната 25-ца компа,който е правен от него и не търси евс и ще го сложа на 3.0-я мотор.Само не знам дали ще успея утре,че напоследък преди и след работа -много ангажименти. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 28 Ное 2012, 19:51

Днес Извадих компа от семейното комби,който е от м52в25 автомат ,"научен" да пали без автомата и евс-а от същия компютърджия.Сложих го на 3.0-я мотор,завъртях,въпреки,че светеше чек-не бях вързал дебитомера и на третия оборот на к.в. запали и заработи,все едно току що е изгасен.поработи 20-на сек. и изгасих.После запали веднага и поработи пак 20-а сек и изгасих-няма охлаждане.Иначе работи перфектно-без плетене и прекъсване и паразитни шумове-поне не се чуваха-все пак я няма задната част на генерацията.Значи в събота връщам компа за ново "вразумяване" и слагам маската,фаровете и другите екстри.Ще сваля колата от палетите и ще я раздвижа без високи обороти-нека новите части да си намерят подходящо място и се напаснат.После ще му мисля.Сега си сипвам една водка да полея първия звук на мотора-да работи само в прекъсвач и безаварийно! :bchug: :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1564
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: подложка на блок?

Мнение от Boyadjiev » 28 Ное 2012, 20:26

Браво братле !!! Най-после го дочака след много труд и желание :yes: :bowdown: :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 28 Ное 2012, 22:14

Доста сериозно предизвикателство си е ,Саше.Много безсънни нощи прекарах, много съботи и недели работа вместо почивка от работната седмица и доста притеснения,много нерви,по някое време се отчайвам,но когато видя крайния резултат,че всичко е направено професионално и си викам-заслужаваше си всички тежки моменти да преживея в името на каузата-колкото повече,толкова -повече,възможно с най-малко пари,които и без това ги нямам. :clap:Сега остана да видим и как ще върви. :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook