подложка на блок?

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 29 Окт 2012, 19:59

Вече намерих и пациент за излекуване от бавноподвижност. Изглежда зле, но купето е здраво. Малко снимки:

http://picbg.net/u/68955/52067/673284.jpg


http://picbg.net/u/68955/52067/673287.jpg

http://picbg.net/u/68955/52067/673289.jpg
След дълго търсене на читава 320-а,се спрях на това седанче.Грозничко е ,но ще го пооправя и ще му сложа 3.0 л.-я мотор.Иначе купето е здраво и документално всичко оправихме,че половината 20-ки са забатачени откъм данъци.Не го взех тънко,нито е много хубаво,но ми писна да ангажирам приятели из страната да гледат гробове заради мен,да ходя и аз до близките градове и да гледам други гробове и да давам излишни пари.Благодаря на всички,които ангажирах ,но обещавам,че ще се реванширам! :bowdown: Тази събота почвам трансплантацията.Между другото ще го въртя с комп на 2.8,та по тоя повод ми трабва инсталация за м52 с капака на клапаните,бубините за м52 и дат. кол и разпр. вал..Ако някой има на добра цена,мога да ги взема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: подложка на блок?

Мнение от mitrax » 30 Окт 2012, 15:39

честито и успехи !
що не си му закупиш директно мегасмърт ... тя не се губи , ако решиш следвреме да преминеш отвъд атмосферното ще си готов.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 31 Окт 2012, 19:30

Благодаря,колега!Не си вземам мегасмърт защото бюджета ми е крайно ограничен,освен това съм привърженик на атмосферките.И на трето място идеята ми е да направя нещо със сток части-лесно достъпни и ефтини,както вече направих семейното комби от 2.0 на 2.5 и резултатите са доста добри.Имам теми,ако някой се интересува.Миналата седмица комплектовах лек маховик -7.5 кг. с притискател и съединител,но не знам дали ще държи-смятам да пробвам.Намерих и цял мотор м52в20 от който ще взема инсталацията и всички сензори и ще накича 3.0-я .Проблема е ,че е от е39 и не знам дали не трябва да се преправя инсталацията или да взема от е36.Другия проблем е,че пациента е 91 г. и няма чип и евс,а компа ми от 2.8 е с чип ,транспондер и евс.Та май ще трябва да дам 40 лв. да го вразумят да пали и без тези екстри.Сега търся дебитомер от м52 в25 или м52в28 заедно с гофрето към дросела.Ако някой има на добра цена ,нека предложи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 03 Ное 2012, 20:24

Днес откачих електрониката,бенза ,маски и тн и утре мисля да измъкна трупа от коша.Вчера пристигна от Русе цял м52в20 от който ще взема сензорите,но търся инст. от е 36,че таз е от 39 и не ми се преправя.В понеделник идва и дебитомера от 2.8..Ето и снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 04 Ное 2012, 19:04

Днес продължих с изваждането на мъртвеца, напълно сам, защото колегата ми е болен. Но както казваше един приятел:"И сам воинът е сам!"!Мислех да извадя само мотора, но единият болт се закръгли, защото някой го е стегнал много. Затова минах на план Б - изваждане на мотор, заедно със скорости. Стана много лесно- измъкнах топчето на лоста на скоростите, откачих гредата на скоростите, откачих и дясната лапа от мотора и от моста, и я махнах. После с жирафа почнах да вдигам и малко, помалко успях да измъкна всичко, без да счупя нищо. После свалих и хидравличната рейка, че е дроб и измих всичко. Орязах с шлайф разваления болт и развих останалите. Отцепих скоростите, прибрах всичко и в 18:30 приключих капнал, но удовлетворен. В момента пия заслужена бира за преизпълнения план. :bchug: Следващата събота и неделя продължавам с качването на новия мотор. Ето и малко снимки:
http://picbg.net/u/68955/52067/674271.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674272.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674272.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674274.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674275.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674276.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674277.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674278.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/674279.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: подложка на блок?

Мнение от mitrax » 05 Ное 2012, 0:08

по мое мнение двигателя се вади по - лесно заедно със скоростите , особенно като имаш жиравче :) ама ти май си го разбрал :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 05 Ное 2012, 20:03

За да го извадиш със скоростите трябва да махнеш или дясната лапа или рейката или моста.Един път се мъчихме 1 час и не можа да подмине извив ката на картера- кормилния прът и свалихме моста.Само,че сега не мога да вдигна предницата,че на тези палети е мн. нестабилнаи се сетих за лапата,така можеш да го мърдаш много на дясно.После се сетих,че можеше да сваля първо рейката-така или иначе после я свалих.Днес намерих инсталацията,но е от автоматик.Мисля,че не е проблем,понеже компа е от ръчка и няма да търси компа на автомата.Другата която намерих е от анлийска мома,но там се обръщат кабелите в пластмасата и не ми се заиграва.Рейката също е пазарена-трябва да е свалена до събота.Сипвам си една водка,че съмскапан от дългия работен ден. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 06 Ное 2012, 19:43

След дълго чудене дали да сменя венеца или стартера на лекия маховик,реших -стартера.Та от Пловдивския тим не можах да намеря от м20,но питах колегата ,дето ми дава инсталацията и се оказа,че има.Вече насъбрах всички липсващи боклуци,освен гофрето,но имам идея да проверя една морга в Пловдив-има много 39-и и мисля ,че ще има.Наздраве на всички четящи! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 10 Ное 2012, 20:30

Днес смятах да събера всичко,да сложа маховика и скоростите и утре само да пускам в коша.Обаче ходих до Асеновград за рейката ,в града за стартера и в 13 ч. почнах работа.Прехвърлих капака с бубините от донора и видях,че буксата за бубините на капака и новата инст. са различни.После ще го мисля.Закачих динамото,хидр. помпа,термостата,водна помпа и остана малко време да сложа инст. с детонац. датч.Утре мисля да донакича др. датчици,но първо ще проверя кабелите на датч. кол. и разпр. вал,че им падат изолациите.Трябва да режа болтовете за лекия маховик,да го закача със съединителя ,притискатела и скоростите и да го пусна в коша.Смених семеринга на редача на скоростите,че яко течеше и бише омазал всичко.Ето и снимки от днес.Сипах си и една водка да се сгрея,че в халето беше хладно и успях да измръзна.Наздраве! :bchug:
http://picbg.net/u/68955/52067/675658.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675659.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675660.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675661.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675662.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675663.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675664.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 11 Ное 2012, 20:04

Днес пак не можах да си изпълня плана, понеже бях сам и нещата вървят два пъти по-бавно. Но както казах "И сам воинът е сам!"!!! Ето малко снимки от днес:
http://picbg.net/u/68955/52067/675920.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675921.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675922.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675923.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675924.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675925.jpg
http://picbg.net/u/68955/52067/675926.jpg
Започнах с лекия маховик.Имах 4 къси и много дълги болтове.Дългите ги рязах два пъти ,щото реших да ги оставя 3 мм. по-дърги и опряха в петите на последния осн . лагер.После скъсявах болтове на притискатяля,че нямах и такива и ползвах др. със същата якост.След това центровката на съединителя също ми отне половин час със тест-закачване на скорости.Трябваше да прехвърля и гуменото каре на новата рийка,смених маслото на скоростите,откачих кардана и тази част е готова за монтаж.Закачих стартера от м 20 за блока и му вързах кабелите.Тръгнах да прехвърля изп. колектори от донора на 3.0 я мотор и видях,че има само 5 шпилки на главата.Почна се лудо вадене на шпилки с контрагайки и после завиване на новото място,разконтряне и добре ,че има винтоверт.Тъкмо приключих доволен,и видях,че буксите на 2-те ламбди и инсталацията са с леко различен профил.Не съм сигурен,но на мъжката ще направя корекции със шлайфа и трябва да съвпаднат пиновете,ще помисля още.Сложих и смукателния колектор и реших след разглеждане-входа на стъпковия мотор ще е от 52-та,а изхода към колектора от м 50-така ще ползвам всичко фабрично,без преправяне.Рейка сложих от 52,че от 50 натиска гфретата на буксите за ламбдите.Дросела легна като зет при баба си в-у новия колектор и остава да реша какво гофре да купя-от в20 или в 28.Зависи дали ще сложа дросела на сист. против преплъзване.Вече всичко е ясно,остана да купя генерация от 2.8 и да дам компа от 2.8 да му шунтират ЕВС-а.Е въпроса с буксата на бубините и кабелите на двата датчика на валовете ще се решава в движение.Има шансове другата неделя да му чуя гласа.Сега обаче предстои дълга работна седмица.Ще продължа в събота,дано не вали.А сега си сипвам една Ариана тъмно за разпускане. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 12 Ное 2012, 19:49

Днес взех от един колега в съседния гараж ел.схемите на сондите и на бубините.На сондите инсталациите са същите,но са заложили капан при буксите.На едната сонда засечката на буксата е сърце,а на др. половин сърце.Първата ми реакция по пътя на логиката беше да пилна цяло сърце и да вкарам буксата-голяма грешка.Оказа се,че ако сложа така буксата за реотана няма проблем ,защото кабелите са по диагонал,но входа и обр. сигнал ще са разменени.Така,че буксата трябва да се обърне на 180 гр..Разгледах и бубините-8кабела от едната букса трябва да се прехвърлят на другата.Ще купя военна букса-мъжка и женска и ще изрежа двете различни.Има общ + ,общ-,и 6 сигнала от компа за 6-те бубини.Само трябва да проследя сигналите до бубините на капака.После проверих и кабелите на двата датчика-кл. и разпр. вал.На разпр. бяха здрави,а на коляновия-с усукани и паднала изолация.Изолирах ги с тиксо и вече всичко е ясно.Надявам се в събота да пусна мотора в коша,но нямам генерация-смятам да взема сток от 2.8,но закъсах финансово и ще мисля какво да правя.Наздраве на всички четящи. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 14 Ное 2012, 20:07

Утре пристига и генерацията от 2.8 ,дано е добра.Утре ще дам и компа от 2.8-та за вразумяване.Военната букса е налице,остана да замеря и наредя кабелите.Ако не мине котка път,в събота новото сърце ще е в коша.Ще има и снимки. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 17 Ное 2012, 19:29

http://picbg.net/u/68955/52162/676815.j ... 676818.jpg Днес до обяд бях на работа,а после отметнах и малко работа по мотора.Започнах с военната букса и схемата на бубините и с един колега пренаредихме кабелите.Направо стана като фабрична инсталация,а на буксата пише -сделано в СССР и датата-08 83 год. :mhihi:Ето и снимки-през пика не иска да ги качи.После закачих всичко под колектора-датч. кол. и разпр. вал,водното съединение затоплящо дросела го вързах директно -без подгрев.После внимателно запуших ненужните отвори на колектора и нагласих скобите на стъпковия мотор.Сложих колектора,нагласих ст. мотор с входа и изхода в най-естествено положение на маркучите.Сложих гофре от м50в25-имах изостанало и затапих единия отвор,а на др. вързах входа на ст. мотор-маркуча от м 52.Така всичко е преправено с фабрични части.Междувременно бях дал 20-я комп. да му шунтират евс-а и сложат флаш от 2.8,но пича ми звънна,че няма да стане,така,че ще давам 28-я,но пък на него ще пробва да сложи флаша от 3.0 л.Сложих и рейката с дюзите от м52-естественно с помоща на бай шллайф.Тъкмо си пиех доволен една астика тъмно и се заиграх с аксиалния лагер-оказа се блокирал.Тъкмо вече щях да коплирам скоростите и разбрах,че това ще е за днес.Сега ще търся някой от тима да даде втора употреба,ако не-нов.Подложих и 3 шайби-6 мм. под пишката на вилката да компенсира малко по-плиткия лек маховик.Утре трябва вече да ляга в коша.Сега ще си сипя една водка да отпусна след дългия работен ден :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 18 Ное 2012, 19:00

Днес почнах с купуване на нов аксиален лагер-14 лв. с отстъпката,оригинален китайски.Колкото изкара-тъкмо ще знам заслужава ли си.Закачих скоростите ,подготвих колан ,жираф и др. екстри и закарах мотора до колата-естественно -сам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 18 Ное 2012, 19:18

Разделям на 2 мнения,че снимките са 4 ,а през пика нещо не става,а и жената я няма да каже какво бъркам.Та после вдитнах мотора,скоростите и със ск. лост ис помощта на един колега го пуснахме в-у моста и той отиде да си върши неговата работа.Започнах да повдигам с крик скоростите,после излизам,мърдам мотора,пак влизам под колата и така отляво отдясноповдигайки и пускайки-поне 100 пъти намуших лоста на скоростите,после болтовете на гредата.След това с жирафа нагласих мотора и завих дясната лапа,която свалих преди това.Навързах кабелите,бензина,водните маркучи и стана 17 ч.,стъмни се и само дадох контакт и видях,че таблото свети и моторите на парното заработиха.За съжаление компа не е готов,а и генерацията не е качена,иначе щях да завъртя да му чуя гласа.Ще се опитам през седмицата да свърша нещо.Обаче усещам,че няма място,което да не ме боли от напъването.Хубаво,че тъмната Ариана много ми помага.Ето и снимки,другата седмица продължавам ,докато не го запаля и подкарам. :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook