подложка на блок?

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 01 Дек 2012, 19:10

Днес започнах с посещение на компаджията.Качихме я и се оказа,че си търси евс-а.После пред мен записа друга програма на 28-ца,но като закачихме компа,четеца не можеше да се свърже и не палеше.На края записа програма на 28-ца от комп с индекс 10-моя е с 09 и всичко си дойде на място.Почнахме работа към 13 ч с колегата и първо качихме задната част на генерацията.После протече маркуча на хидр. казанче и му сменихме скобата.След това накичихме предницата,без климат. радиатор с перката.После се сетих,че ел.мотора на климатика охлажда и радиатора.Свалихме я от палетите ,сипахме в радиатора вода и направих едно кръгче в двора на работата.Не съм вдигал повече от 3000 об. и повече от втора-изглежда добре-няма шумове,прекъсване,даже на моменти изгасва чека.Лошото е ,че радиатора е дроб-на мястото за обезвъздушаване има болт,а питата на 3 места е лепена с нещо.Не ми се сипва антифриз,за да видя,че изтича.Ще си търся втора употреба.А най ме е яд,че хидр. помпа,която сложих вие и вдървява волана.В гаража имам друга-ще трябва да я сменя.На всичко отгоре се разтече и хидр. течност от някъде.Не можах да видя,щот се стъмни.Утре ще почина малко,че пона да ми писва от проблеми и др.седмица продължавам с хидравликата и пак сваляне на маската,за да сложа климат. радиатор с перката. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 02 Дек 2012, 19:12

Въпреки,че се бях зарекъл да почивам днес,не издържах.Снощи си мислех,че сърце юнашко няма да изтрае цяла седмица без да знае как върви колата.Та сутринта в 10 ч. отидох до работата,сипах вода,обезвъздуших и изчаках да поработи на място.После тръгнах да я пробвам.Тръгвам от 2000 об. с пуснат съединител и до 3500 е мудна,после тръгна да върти гуми и заби на 5000 об.,така и на втора.върнах се в двора и изгасна,чека почна да мига.Сетих се,че може да няма бензин и се оказах прав-от рейката излизаше въздух.Сипах 7 литра и долях вода ,защото от радиатора се разтече яко.При втория тест останах много доволен. :D :lol: След 3500 об. стрелката на оборотомера рязко отива в прекъсвач и почва да драска..На втора същата работа.На трета нямаше място да я вкарам в прекъсвач,че сновяха коли,но при ок 4500 об. се опита да предраска за малко и пуснах газта,че трябваше да завия.Лошото е ,че като се прибрах в двора и вдигнах капака от теча на радиатора,целия дебитомер беше олят с вода.Тялото на възд. ф-р не съм го сложил.Като я форсирах на място забелязах,че ок. 4500 об. се забавя и после ок 5800,даже един път не можа да стигне прекъсвача.Дали от водата не изгоря дебитомера-чека светна.Ще трябва да я четем.Сега трябва да търся и радиатор,помпата на хидр. скърца и тече,кабели са пускани навсякъде,ел.стъклата не работят,но осветлението на едно от копчетата за тяхт работи непрекъснато.Задната лява врата е за боядисване,няма гуми,салона е черна кожа разпран отвсякъде.Направо ме хваща яд как са обезобразили колата :banghead: А на таблото има 4 дупки от видии за чашкодържач :mrgreen: Вече си имам съботно -неделни заниманиия за месеци напред.Другата събота продължавам. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 09 Дек 2012, 17:03

Вчера смених хидр. помпа с друга моя и се оказа по-зле от тая на мотора.Явно ще се купува друга.По -интересното е,че радиатора тече от уплътненията на казанчето или от пробката-болт с парцал.Напълних с вода и запалих.След като загря,я форсирам с рязко подаване на газ-след 3000 об. тръгва рязко надясно,на 4000 се замисля малко,после на 5700,сякаш удря прекъсвач за 1-2 сек и после влиза в прекъсвач на 6400.Така всеки път едно и също.Не мога да си го обясня.Ще пробвам с другия комп.После изгасна и отказа да запали-за лош късмет изгоря бензиновата помпа.Сега ще купувам и помпа,почва да ми писва :banghead: .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: подложка на блок?

Мнение от u`F`o » 10 Дек 2012, 22:08

bavar4o.70 написа:....Сега ще купувам и помпа,почва да ми писва :banghead: .

Почини си от проекта за няколко седмичи и ще ти мине :yes: Така или иначе не гониш срокове :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 12 Дек 2012, 19:57

Вчера след работа отворих хидравличната помпа и видях,че няма износване в корпуса и роторчето с пластините.Значи шума идва най вероятно от предпазния клапан,но ще я разгледам по-обстойно на светло.Аксиалния луфт в случая не е от значение,защото е в шлиците на роторчето,а не на роторчето в корпуса.Днес проверих и цените на бенз. помпа-с отстъпката за мен идва на ок. 70 лв. китайска с 1 г. гаранция.
Ако продължа да слагам китайски части в тази кола ще стане оригинално китайско БМВ. :mhihi: :mhihi:
Иначе си прав Ники,нямам срокове,обаче не мога да бездействам,при положение,че нещо не е на ред в проекта.Но това с почивката ми хареса. :yes: Ще пробвам,мерси за съвета :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: подложка на блок?

Мнение от shopaza » 13 Дек 2012, 9:46

Понякога като си почиваш и намираш решение на проблема :)
Късмет и дано по бързо намериш каде е проблема и да и се радваш повече :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 02 Мар 2013, 19:56

След дълго затишие по проекта ,от миналата неделя започнах да действам отново и отново само проблем след проблем.Първото ,оправих радиатора-оказа се ,че е текло от пробката за обезвъздушаване-направих метална с болт в средата.Сложих хидр. помпа,която вие само като дам волан,но за сега ще се кара с тази,че се струпаха много семейни разходи и всичко се ремонтира до последно.После ,както работеше мотора изгасна и не запали.Четохме го с един колега,но нищо обезпокояващо.В понеделник смених двете релета на инст. на мотора и запали.Реших,че е бил лош контакта.Днес отидох да донакича разни работи и да я тествам пак и пак не можа да запали.Пипах релета ,бушони и по едно време запали.Докато сипя вода и обезвъздуша пак изгасна.Повече не искаше да запали,докато не смених датч. на коляновия вал с този от комбито.После я изкарах ,натиснах на 1-ва 2-ра и един цилиндър спря да работи .Почнах да ги откачам и се оказа 4-ти.Извадих бубината и се оказа дупката пълна с вода-бях оставил колата на открито без ламарината дето държи инсталацията и от дъждовната вода са се напълнили и на 6-ти цилиндър.Подсуших с компресор и пак я изкарах на пътя.Има някакво забиване на 4000 об. и второ на 6000,даже това на 6000 стои 2-3 секунди като на прекъсвач и после стига до 6500.Смених компа с този от комбито и пак същата работа.Прави го на място-давам рязко газ до край ,т.е. тпс-а е в крайно положение и стрелката тръгва на дясно,спира за секунда на 4000 об. и после продължава до 6000,където спира за секунди и звучи като прекъсвач.След това стига истинския на 6500.Не мога да си обясня защо винаги на тези обороти забива.Мисля си ,че шайбата на коляновия вал беше с размазани зъби на едно място,следствие на опит да се блокира коляновия вал от предния собственик на шйбата.Обаче като я сменя -имам здрава и се повтори същото -нямам повече логични обяснения на случващото се.Някой с по-голям опит с м52 да сподели !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 09 Мар 2013, 20:38

Днес започнах с презацепване на валовете-по белези ,като на м52.После пробвах да запаля с стария датчик на к.в. ,но със сменен кабел,но уви,не запали.Купих нов на Мапко ,немски и въпреки,че бях сигурен,че няма да работи-ЗАПАЛИ :mhihi: За съжаление -никакъв ефект,освен,че до 3000 об се изрязва по- бързо.Бях направилклип,но нещо изчезна.
После смених -дебитомера,соленоида на ваноса,тпс-а и все същото.При рязко натискане забива първо на 4000,после на 6000 и след това отива на прекъсвач.Направи ми впечатление,чекато се връща стрелката и стигне 4000 об. и дам пак газ,забива на 5000,после на 6000 и след това прекъсвач.Вече остана само шайбата,но ще я сменя другата седмица,че утре да почина малко.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 10 Мар 2013, 17:04

Днес смених шайбата с перфектна и пак същото.Щом не е електрониката,значи е липса или недостатъчно петрол.Следващата стъпка е да замеря налягането и дебита в рейката и ако вкичко е ок, сменям дюзите с по-големи.Сега съм със зелените.Ето и клип от днеска. http://vbox7.com/play:383713fd4b

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 674
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Re: подложка на блок?

Мнение от blqsu4ko » 08 Окт 2013, 11:10

:OT:
Провокиран от една тема, скоро пусната в "Извън темата" не мога да не отбележа - Браво колега, страхотно си разказал всичко!

Все пак какво става, върви ли си колата? Има ли нови драми :mhihi: :mhihi:
Live it like you Love it

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: подложка на блок?

Мнение от bavar4o.70 » 20 Окт 2013, 21:41

Проблемацията я откри колегата maxpower.Графиката на времето за пръскане на дюзите при пълна газ на 2.8 се увеличава с вдигането на оборотите и от 4100 до 4300 об рязко спада и после до 6000,където се повтаря.Може би е от малкия смукател.Та колегата maxpower ми даде комп на който беше изгладил този спад и дал аванс с ок.6 гр и увеличил времето за пръскане и вече няма проблем и мотора направо откача след 4300 за разлика от стоковия 2.8 комп.Всичките ми усилия и труд със смяна на части от електрониката отидоха на халост,но поне разбрах проблема-3.0 мотор със голям смукател и два вала на по 240 гр и 9.7 лифт не може да се управлява от сток 2.8 комп.Ако някой го прави да има предвид-няма да споря с "разбирачи".Благодаря сърдечно на maxpower за помощта и отзивчивостта ,нека има повече колеги като него! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: подложка на блок?

Мнение от БаЯн » 28 Окт 2013, 20:52

Maxpower е много точен и добър приятел :bowdown: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: подложка на блок?

Мнение от Boyadjiev » 29 Окт 2013, 18:22

БаЯн написа:Maxpower е много точен и добър приятел :bowdown: :yes:

Абсолютно да :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bchug: :yes:
П.С. Абе и вие 2мата не сте за изхвърляне :mrgreen: :bchug: :bowdown:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook