Увеличаване на обема на м50

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: Раднево
Пол: Мъж
Кара: е30 М50Б25
Мечтае да кара: икономично

Увеличаване на обема на м50

Мнение от Stiks » 07 Апр 2012, 13:44

Здравейте. Върти ми се една муха в главата. Строкване на м50б25 без ванос до 2979,хх куб. см.
Някой правил ли го е. Има ли някаква игра покрай коляновия вал от м54б30? Пасва ли без преправяния на м50ковия блок?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от Zagy » 07 Апр 2012, 14:51

Виж темата на Славянко за неговата Е34 528и турбо - той я прави тази операция и си го е описал подробно.
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от shopaza » 07 Апр 2012, 17:07

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от rottweiler » 07 Апр 2012, 20:14

shopaza написа:http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?p=2547199

Благодаря. Точно това ми трябваше относно ламарината при картера
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от shopaza » 08 Апр 2012, 0:16

Общо взето се взима цялата карантия и се изрязва защитната карантия и се слага и се смиташ..Но има доста тънкости дето трябва да внимаваш.Ако нямаш нещо ясно пиши :yes: :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от BULL3T » 08 Апр 2012, 10:38

Има едно момче в първомай дето смята каквито искаш варианти на м50... кеф ти 2.8 3.0 3.2 всичко... За турбо за атмосферка...

Абе на мен ли ми се струва или всеки втори вече иска да прави нещо от м50...?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от shopaza » 08 Апр 2012, 11:23

ми наследника на М20 е М50 :D последния хубав мотор за извращения :twisted: :mhihi:
Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: на US табели
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от Kroki » 08 Апр 2012, 11:34

Добре, чак за 3.2 стените на цилиндрите не се ли изтъняват много ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от rottweiler » 08 Апр 2012, 12:03

BULL3T написа:Има едно момче в първомай дето смята каквито искаш варианти на м50... кеф ти 2.8 3.0 3.2 всичко... За турбо за атмосферка...

Абе на мен ли ми се струва или всеки втори вече иска да прави нещо от м50...?


е какво от това? само определени хора ли имат право да го правят? При положение че мотора е доло и е разглобен е грехота да не се опита човек да го посъживи още малко.
ПС: пуснал съм темата от профила на брат ми за което се извинявам. Интересуваше ме какво става с ламарината под коляновия и благодаря на шопаза че помогна :bchug:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от shopaza » 08 Апр 2012, 17:31

Ами ти видя как се изрязват зада слизат биелите.Понеже е по дългоходов от стандартната карантия.Та режеш като на снимката и повече газ :) А за разтъргването на 3.2 е голяма играчка и да ти кажа честно по добре си нареди карантия за 3 литра :) сложи му валове изпускатели един ремап и няма да ти трябва повече .
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от rottweiler » 08 Апр 2012, 19:03

shopaza написа:Ами ти видя как се изрязват зада слизат биелите.Понеже е по дългоходов от стандартната карантия.Та режеш като на снимката и повече газ :)

:yes:

shopaza написа:А за разтъргването на 3.2 е голяма играчка и да ти кажа честно по добре си нареди карантия за 3 литра :) сложи му валове изпускатели един ремап и няма да ти трябва повече .

За стържене на цилиндрите до 3.2 не ми се влиза в филма. Едно че трябва да търся добър фрезист, гарнитура, бутала и после да докарвам пак степента. А сега си е сметната и всичко си идва на мястото само с 2 среза и един удар с чук.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от shopaza » 08 Апр 2012, 21:25

3-то литра може да се докарат и много добре като степен за турбо :mhihi: С комбинация с някоя ванусова глава атмосферно 3 литра М50 може да се представи доста достойно в някое прилично олекотено Е30
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от slavianko » 24 Апр 2012, 3:46

rottweiler написа:
shopaza написа:Ами ти видя как се изрязват зада слизат биелите.Понеже е по дългоходов от стандартната карантия.Та режеш като на снимката и повече газ :)

:yes:

shopaza написа:А за разтъргването на 3.2 е голяма играчка и да ти кажа честно по добре си нареди карантия за 3 литра :) сложи му валове изпускатели един ремап и няма да ти трябва повече .

За стържене на цилиндрите до 3.2 не ми се влиза в филма. Едно че трябва да търся добър фрезист, гарнитура, бутала и после да докарвам пак степента. А сега си е сметната и всичко си идва на мястото само с 2 среза и един удар с чук.
Кое толкова му е филма колега ??? В Русе има на една камара места където могат да ти разтържат блока адекватно и качественно. Сигурен съм че и в другите градове е така. Строукваш го до 86мм и с едни опелски бутала за които не ми се дава много инфо тук и става малко над 3100сс. Вече дали си заслужава си преценяваш ти ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от shopaza » 24 Апр 2012, 22:09

буталата с втулките на биелите се взимат от ХЕ мотора на опел.А отностно стъргането има доста места както каза оклегата кадето ще ти го направят.Но филма е после да внимаваш като сглабяш да не пропуснеш някоя подробност
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Увеличаване на обема на м50

Мнение от BULL3T » 08 Май 2012, 23:28

За 3.2 се разпилва блока на 86 и се слагат опелови бутала... Разликата е брутална от чисто 2.5... За мен инвестицията си заслужава,но не с цел икономия,а манящина...

М50 позволява всякакви извращения,мотора е много готин за всякакви глупости...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook