М50б20 > М52Б28

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от slavianko » 09 Фев 2012, 22:01

Ако твоя мотор е читав що не го направиш 2.5 и ще ти излезе най тънко. Ако си го правиш сам и да не бързаш с купуването на нужните части за да ги вземеш по изгодно може да ти стъпи и на 500лв че и по малко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от bavar4o.70 » 10 Фев 2012, 19:31

Освен това ще е с нова механика и на 400 м. ще върви колкото неревизирана стокова 28-ца. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 10 Фев 2012, 21:41

bavar4o.70 написа:Освен това ще е с нова механика и на 400 м. ще върви колкото неревизирана стокова 28-ца. :yes:


И това само от промяна на обема или с други допълнителни екстри (колектори, валове, ревизия на глава, генерация) ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от bavar4o.70 » 11 Фев 2012, 13:32

Всичко зависи от финансите-ако имаш -колкото повече -толкова повече.Но на първо място ,Челосай така блока,че да докараш 11.5 -12 с.с. и с един лек маховик-6.3 кг. ,успеха е гарантиран.После,ако имаш финанси-чипче,изпускателна генерация от 2.5 или 2.8 и за сравнително малко пари ще имаш здрав и пъргав мотор с добър въртящ момент .А междувременно-ревизия на глава,нови сегменти,лагери и каквото е износено. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от slavianko » 14 Фев 2012, 17:36

bavar4o.70 написа:Всичко зависи от финансите-ако имаш -колкото повече -толкова повече.Но на първо място ,Челосай така блока,че да докараш 11.5 -12 с.с. и с един лек маховик-6.3 кг. ,успеха е гарантиран.После,ако имаш финанси-чипче,изпускателна генерация от 2.5 или 2.8 и за сравнително малко пари ще имаш здрав и пъргав мотор с добър въртящ момент .А междувременно-ревизия на глава,нови сегменти,лагери и каквото е износено. :yes:
Като се направи конверсия от 2л на 2.5 така или иначе леееко се сгъстява мотора ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от doko » 14 Фев 2012, 18:17

Slaviane не ги заблуждавай че ако мотора е с вануса със по късите бутала 31.64 мм и биели 135мм става към 11.5>1ст.сг.
без ванусовия мотор бутала 42.8мм и 130мм биели става по разреден около 9.0>1ст.сг.
говоря за двата със вал от тдс 82.8мм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от bavar4o.70 » 14 Фев 2012, 19:59

Това е вярно.В момента правя един франкенщайн с блок и бутала от м50в20 ванос,глава и другите карантии от м 52 в20 ,135 мм. биели и тдс-ков вал.Като сложих вала с буталата и 135 мм. биели измерих 2 мм. недоход и ок 9 с. с..Та за това челосах блока с ангр. капак с 0.9 мм за да докарам ок. 11,7 с. с.В момента ми правят биелните втулки,че от много тънки покупки се оказа,че след сватосването на буталата с новите биели,хлопат във втулките.Снега пък ми затрупа колата и ме блокира нацяло. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от slavianko » 15 Фев 2012, 19:06

doko написа:Slaviane не ги заблуждавай че ако мотора е с вануса със по късите бутала 31.64 мм и биели 135мм става към 11.5>1ст.сг.
без ванусовия мотор бутала 42.8мм и 130мм биели става по разреден около 9.0>1ст.сг.
говоря за двата със вал от тдс 82.8мм
А аз не написах ли че степента става леко по висока ? Точни цифри не съм давал защото едва ли мога да помня наизуст всяка кола и мотор която съм правил. И изобщо това проблем ли е защото тия неща се коригират съвсем лесно с малко по дебела гарнитура и степента става каквато ти душа сака. Не съм сметнал че е необходимо изобщо това да го пиша защото то се знае от всеки така че е излишно обсъждането му.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от doko » 15 Фев 2012, 21:50

Slavianko разбрал си ме погрешно не става дума за точни цифри а за това да внимава със какви части прави всичко после да не излезе че трябва да челосваме блока със 3мм за да докараме степента а и степента на сгъстяване се подбира спрямо използваните разпрезелителни валове
демек валове със по големи градуси по висока степен и обратно инак със голяма степен и сток валове във високите колата не върви :banghead: това от опит ти го казвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от slavianko » 16 Фев 2012, 11:22

doko написа:Slavianko разбрал си ме погрешно не става дума за точни цифри а за това да внимава със какви части прави всичко после да не излезе че трябва да челосваме блока със 3мм за да докараме степента а и степента на сгъстяване се подбира спрямо използваните разпрезелителни валове
демек валове със по големи градуси по висока степен и обратно инак със голяма степен и сток валове във високите колата не върви :banghead: това от опит ти го казвам.
Тук имам в предвид само за подмяна на карантиите долу. Що се отнася до валове там вече нещата са съвсем различни и си абсолютно прав. А иначе със сигурност няма да има нужда да се челосва блока защото вече сглобих един такъв мотор преди време. Но това само с частите които съм изброил. Ако ще има свободно съчинение в избора на части тогава вече всичко трябва да се сметне и подбере внимателно както казваш ти ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook