М50б20 > М52Б28

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 01 Фев 2012, 22:22

Здравейте колеги,

Чудя се какво ми трябва, за да мина на Б28 сменяйки минимално неща - колкото за началната инвестиция и какво ще трябва да сменя за пълната конверсия?
Аз си ги мисля нещата така:
-------------------------
Stage I
-------------------------
1) Двигател с инсталация - 1000лв
2) Входящ колектор - 100лв
3) Изходящ колектор - 100лв
4) обслужване-
4.1) свещи - 50лв NJK
4.2) ремъци и ролки - 150лв
4.3) масло - 120лв
4.4) водна помпа - 60лв
4.5) въздушен, горивен, маслен филтър - 50лв


До тук, без работа, грубо лягат към:
~ 1700лв за мотора

Ако скоростите стават, ще е добре, защото имам 2 съединителя на 228мм и доста хляб в тях...

=============================
Stage II
=============================
5) скорости ZF - 120 лв
6) шпер - 500лв
7) съединител - 200
8) нещо допълнително - 150лв

Stage II - 950 лв

Или всичко без работа - 2 700лв

Вярно ли смятам? Забравям ли нещо?

Благодаря за инфото предварително :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от Делян » 01 Фев 2012, 23:05

Вземи си цяла мома англичанка в движение с маркет и други шукарии, щи стъпи малко по-скъпо от втория ти стейдж. А освен нужните ти неща и шукарии, ти остават доста резервни части и такива за продан.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 01 Фев 2012, 23:11

Dpy написа:Вземи си цяла мома англичанка в движение с маркет и други шукарии, щи стъпи малко по-скъпо от втория ти стейдж. А освен нужните ти неща и шукарии, ти остават доста резервни части и такива за продан.

Една англичанка излиза поне 3к ако не се бъркам, right ? Те къде са 2 500 там са и 3 де ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от Делян » 01 Фев 2012, 23:17

Ами, ако не искаш да минеш най-тънко, пак е най-добрия вариант, понеже като продадеш бързо оборотните части(м-пакет, джанти, салон, фарове, стопове и т.н.) си връщаш една голяма част от първоначалната инвестиция, да не говорим, че ако продадеш и другите чаркаляци, суапа може да ти излезе и без пари ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от БаЯн » 01 Фев 2012, 23:33

Аз ще ти дам малко корекция на цените че скоро го правих :mhihi:
1) Двигател с инсталация - 1000лв
2) Входящ колектор - 100лв
3) Изходящ колектор - 100лв
4) обслужване-
4.1) свещи - 150лв NJK
4.2) ремъци и ролки - едната от ролките е 160лв :mhihi: общо 3-те 280лв
4.3) масло - 120лв
4.4) водна помпа - 80лв
4.5) въздушен, горивен, маслен филтър - 50лв
4.6) съединител 250лв


До тук, без работа, грубо лягат към:
~ 2130лв за мотора

Ако скоростите стават, ще е добре, защото имам 2 съединителя на 228мм и доста хляб в тях... Става ако наковеш феродо иначе има шанс да ти приплъзва

=============================
Stage II
=============================
5) скорости ZF - 160 лв
6) шпер - 500лв
7) съединител - 200
8) нещо допълнително - 150лв
9) пулооски 80лв
10) кардан 100лв

Stage II - 1200 лв

Или всичко без работа - 3 300лв

Може и да съм пропуснал нещо защото аз си сменях и гарнитури и масла на скорости и забравяш антифризи , масло хидравлика ще ти излезе още нещо термостатче ау има още неща :bchug: :mhihi: :bchug:
Последна промяна БаЯн на 01 Фев 2012, 23:38, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 01 Фев 2012, 23:38

Вили адски много ме надъха брат :mhihi: :bchug:
Демек или е36ца от англия или...
... да се видим след няколко месеца да взимам твойта :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от БаЯн » 01 Фев 2012, 23:40

Еми не ама всеки прави някакви сметки които никога не се оказват правилни ... то най лесно можеш да вземеш един мотор със скорости и генерация (а да забрабих генерация 200-250лв) и да го сложиш без да му сменяш нищо за 1500лв и си готов, ама мене така не ме кефи :yes: ама всеки си знае какво прави :bchug:
По добре цяла кола ;)
А за моята нема да ти хареса цената ама грам :mhihi: по добре М-ка вземи :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от bum_bum » 02 Фев 2012, 9:59

Аз бих сложил и едни пари за проверка и евентуално замяна на датчиците, че М52 все има по някой недобре работещ.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 02 Фев 2012, 14:53

bum_bum написа:Аз бих сложил и едни пари за проверка и евентуално замяна на датчиците, че М52 все има по някой недобре работещ.

:OT:

Добре де, един мотор за да работи дали е М50Б20 или М50Б25/М52Б28 поддръжката му е еднакво скъпа. И ако си с 20ска и й искаш 4к на е36ца всеки започва да ти обеснява, че "много пари й искаш" и видиш ли '93та година, не може да струва толкова :dunno: А това, че само ламбда сондата ти е 200лв, датчик колянов вал 200лв, реставиране на главата към 350-400лв, общо взето за да ти работи мотора както трябва едни 1000+лв трябва да се вкарат в него (без консумативите). И после на е36ца работеща като швейцарски часовник с кукувичка 4к са й много :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от bum_bum » 02 Фев 2012, 15:25

Не са много, дори са нищо ако си я вземеш от Швейцария примерно.

Тук са много, щото поддръжката е резултат от безброй сульовски изпълнения и в крайна сметка оня вика "продавам е36 328" ама то всъщност е едно недоразумение с китайско окачване, 3 ръка гуми, турски свещи и биалетки и тотално засран мотор от безкрайните експерименти в търсене на най-евтиното масло с което тая кола може да се движи възможно най-много преди да се смени.

Не говорим за датчици, филтри , термостати, накладки и т.н. където във времето няма останала и една част с разумно качество.

Да не говорим за недоразуменията, които се наричат "мотор от 328" или М3 внесени от Англия от коли неминали МОТ поради ред причини и продадени, защото изискват скъпо сервизиране. А тук се слагат директно в коша и айде, карам М-ка :nono:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от БаЯн » 03 Фев 2012, 8:13

А да колега bum_bum спомена нещо което забравих че сменявах и датчик разпределителен вал и колянов вал и едната ламбда сонда :mhihi: 550лв :mhihi: :bchug: Прави си сметка брат ако искаш да го направиш както трябва трябват пари които малко по-малко стават бая ... :yes: звънни ми да се видим тия дни и ще говориме :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от shopaza » 03 Фев 2012, 12:28

Добре де на мен ми казаха че било хубаво и тоя клапан за картерните газове да се смени.Вярно ли е това.Друго нещо при тея мотори е хубаво да се прегледат всичките бикси да не се очупени и да няма напукани кабели и после да дава мизерий.Казвам го защото аз брах ядове с едни такива кабели
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 03 Фев 2012, 14:01

shopaza написа:Добре де на мен ми казаха че било хубаво и тоя клапан за картерните газове да се смени.Вярно ли е това.Друго нещо при тея мотори е хубаво да се прегледат всичките бикси да не се очупени и да няма напукани кабели и после да дава мизерий.Казвам го защото аз брах ядове с едни такива кабели

Аз знам че трябва да го пробвам докато е още на колата, че после правиш-слагаш и не знаеш какво ще излезе...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от uCnaHeTcA » 04 Фев 2012, 2:43

'Ма то и да караш, все трябва да си покарвал няколко 28ци, за да хваниш разликата :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50б20 > М52Б28

Мнение от u`F`o » 04 Фев 2012, 16:44

uCnaHeTcA написа:'Ма то и да караш, все трябва да си покарвал няколко 28ци, за да хваниш разликата :yes:

Мдаа... и не знаеш каква смес е сложил в резервоара типа преди да идеш да му караш колата ;) Щото и аз мога да подготвя малко рейсинг смеска, колко за теста и после... Ни перфърмънс виждали, ни перфъмънс мирисали :mhihi:

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook