М43Б16/18 турбо

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М43Б16 турбо

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2012, 21:15

Не ви ли писна да нон-стоп да гледам темите и да трия мнения от рода на " :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: "?

Айде и от мен малко :OT: Потребителя Jordana вече няма право да пише в раздел "Силов тунинг".

Следващия " :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: " " :OT: " или нещо подобено ще го последва.

Ясно е, че не всички са тунинг специалисти и има много различни мнения по различните въпроси ама като пишем нещо нека поне има някаква стойност и информация, а не само да се присмиваме на различните мнения.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М43Б16 турбо

Мнение от VaLy0 » 15 Яну 2012, 22:17

Сега по въпроса за променливите, дори и да са такива защо не стават за нашите мотори? Другия ми въпрос е тея турбини на които перките са с двойни пластини и самите пластини се отварят и затварят те как се наричат?
ИзображениеБъРзИя ///

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: М43Б16 турбо

Мнение от Zagy » 15 Яну 2012, 22:27

Променливата геометрия трудно ще я накараш да заработи както трябва - тя е активна и превантивна мярка за пренадуване, докато гейта е пасивен и реагира на надналягането...

А за двойните перки нещо не те разбрах...
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: М43Б16 турбо

Мнение от street_force » 15 Яну 2012, 22:47

VaLy0 написа:Сега по въпроса за променливите, дори и да са такива защо не стават за нашите мотори? Другия ми въпрос е тея турбини на които перките са с двойни пластини и самите пластини се отварят и затварят те как се наричат?


1 во промеливи са променят геомертията тези лопатки и насочват газовете порд различен ъгъл спрямо топлата перка
2 ро много турдно се ръководи тая геометия може да се направи с акулатор от гейт ама .... пак няма фаида
3 то дизелова с променлива геометрия трябва да е минимумм от 3.0 и пак няма да изкара лопатките не издържат на тепературата на изгорелите газове на бенз двг


а някой беще питал за м43 и буста значи даже и на 0.8 си стиска ама е малко рисковано,за сметка на тва м40 държи на яки налягания от сорта на 1.2 -1.5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: М43Б16 турбо

Мнение от biko » 17 Яну 2012, 10:43

street_force написа:
VaLy0 написа:Сега по въпроса за променливите, дори и да са такива защо не стават за нашите мотори? Другия ми въпрос е тея турбини на които перките са с двойни пластини и самите пластини се отварят и затварят те как се наричат?


1 во промеливи са променят геомертията тези лопатки и насочват газовете порд различен ъгъл спрямо топлата перка
2 ро много турдно се ръководи тая геометия може да се направи с акулатор от гейт ама .... пак няма фаида
3 то дизелова с променлива геометрия трябва да е минимумм от 3.0 и пак няма да изкара лопатките не издържат на тепературата на изгорелите газове на бенз двг


а някой беще питал за м43 и буста значи даже и на 0.8 си стиска ама е малко рисковано,за сметка на тва м40 държи на яки налягания от сорта на 1.2 -1.5



1.7,1.8 им е предела на биелите другото дъжи
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: М43Б16 турбо

Мнение от ico318 » 19 Яну 2012, 20:47

колата от темата върви ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 19 Яну 2012, 21:26

ico318 написа:колата от темата върви ли?


Все още върви :mhihi: но има още доста неща които има да се правят по нея.Днес си взех по-големи инжектори и утре ще ги слагам да видя с тях как ще е ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М43Б16 турбо

Мнение от doko » 19 Яну 2012, 21:51

Колко кубикови си взел :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 19 Яну 2012, 22:00

doko написа:Колко кубикови си взел :dunno:


250cc но ако ми идват малки ще увелича налягането.По мои груби сметки до около 0.8 би трябвало да стигат.Ще видя утре какво ще се получи и ще споделя ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М43Б16 турбо

Мнение от doko » 19 Яну 2012, 22:12

Последно я кажи със каква турбина си

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 19 Яну 2012, 22:17

doko написа:Последно я кажи със каква турбина си


Все още си карам с тази от е34 м21д24.Чакам я да се предаде напълно и да я махам.Мисля че е гаретт,но на нея пише бмв :)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: М43Б16 турбо

Мнение от ge_a » 20 Яну 2012, 0:24

dicho0o написа:
doko написа:Последно я кажи със каква турбина си


Все още си карам с тази от е34 м21д24.Чакам я да се предаде напълно и да я махам.Мисля че е гаретт,но на нея пише бмв :)


Турбината е Мицубиши и е ТD04-11B ;) 250 кубикови инжектори са напълно достатъчни за този мотор с тази турбина (пробвано от мен лично, обаче с къстъм електроника), обаче след като не можеш да регулираш нито количеството гориво, нито аванса не знам точно каква манджа с грозде ще се получи при теб :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: М43Б16 турбо

Мнение от dicho0o » 20 Яну 2012, 0:26

Благодаря за инфото относно турбината,незнаех че е такава.А я ми кажи примерно от 2.5тд/тдс пак ли е мицубиши и каква,дащи става и тя.... А като сложа дюзите ще кажа какво е станало какъв е ефекта :yes:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: М43Б16 турбо

Мнение от ge_a » 20 Яну 2012, 0:37

dicho0o написа:Благодаря за инфото относно турбината,незнаех че е такава.А я ми кажи примерно от 2.5тд/тдс пак ли е мицубиши и каква,дащи става и тя.... А като сложа дюзите ще кажа какво е станало какъв е ефекта :yes:


Турбината от ТДС е една идея по голяма(ама малка идея, брой ги еднакви) тя е TD04-11G, обаче е с друг фланец така, че директната смяна без доработки отпада, някъде по нагоре четох, че не можеш да вдигнеш буст повече от 0.5 още ли е така и ако е така, проблема ти е в колектора, ама то в твоя случай е по добре де, че иначе до сега да си счупил мотора ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: М43Б16 турбо

Мнение от doko » 20 Яну 2012, 10:31

По добре си вземи турбо изпарител или си преправи един и ще и се радваш повече време на колата.
За без електроника това е най удачния вариянт

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook